Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Super-mega-hyper: Koenigsegg One:1 nemá konkurenci, jede 440 km/h

Švédský malosériový výrobce supersportovních aut zkonstruoval opravdové monstrum. Model One:1 má výkon 1 MW, rozjede se až na 440 kilometrů za hodinu a trvá mu to neuvěřitelně krátkých 20 sekund. Produkce bude výrazně omezená, vznikne jen šest aut. Je vyprodáno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P28e43t47r 15O74n24d98r65á40č40e46k 6408978205

tak to je rachot

0/0
7.3.2014 11:02

S27v81a14t51o93p37l51u27k 77S23i97l92n41ý 4312306659528

"Novinka vychází z modelu Agera, ale přepracována byla velká část dílů a auto působí velmi agresivně."

Možná uvnitř, ale z venku to vypadá úplně stejně jako Agera, kromě toho křídla a dalších detailů.

0/0
5.3.2014 9:56

M53a62r23t16i28n 53N69á44p25r45a59v77n35í12k 1452104785931

Co je pravdy na tom, že tyhle udávaný max. rychlosti nebyly u Koenigseggu nikdy oficialně testovány narozdíl od Veyronu?

0/0
5.3.2014 9:54

Z32b40y28n91ě69k 71J50u29r49a22č42k91a 3777104865866

Pěkný a k ničemu :) Já vím že to o tom není, ale já bych s tím ani nevyjel z garáže, podle toho jak je to nízko posazený :)

+1/0
5.3.2014 9:31

Z82b26y90n91ě73k 22K69o35ř58í76n73e91k 9744773979242

To je stejné jako obrazy. K ničemu, ale hezky se na to kouká a dají se do toho investovat peníze ;-)

+2/0
5.3.2014 9:36

Z47d98e88n46ě60k 83W90e72r85n78h40a36r51t 6477455712908

Přesně tak. S tímhle taky nikdo nebude jezdit, maximálně jednou za život někde na uzavřeném okruhu v rámci nějaké show... a pak hned zase na tahač a zpět za výlohu nebo do showroomu...

0/0
5.3.2014 9:38

K51a84r53e18l 14V80a61c15h68u24t 9953792749513

Jen šest kusů? .. :-/ .. = Příliš málo drahých hraček pro boháče z celého světa!  ;-D

0/0
5.3.2014 9:14

H51o97n93z92a 87K62o36v13a91r 6533147229433

Nádhera. U nás sice nepoužitelné, ale nádhera. Ale dáme si jeden matematický příklad: Milé děti. Po silnici jede auto rychlostí 400km/hod. Začne prudce brzdit a zastaví za 10 sekund. Jakou vzdálenost ujede od okamžiku, kdy začalo brzdit do okamžiku, kdy zastavilo? (Prostě bych nechtěl být řidič, který v té rychlosti uvidí překážku na silnici ;-) )

0/0
5.3.2014 8:44

J84a28n 86N23o15v82á49k 9895338894195

Nezapomeňte dětem připomenout, že ve 400km/h má daleko větší přítlak než stojící, navíc působí i odpor vzduchu, takže zpomalení určitě není konstanta :-)

0/0
5.3.2014 8:59

J65i46ř83í 76S45c86h20w96a44c36h 5426429577584

mno sice máš pravdu, že zpomalení nebude zcela lineární, ale ve školním příkladu je zjednodušování povoleno. 

Takže když zpomalení budu považovat za lineární a oproti tomu zanedbám reakční dobu řidiče a brzdné soustavy, tak mi brzdná dráha ze 400km/hod vyjde na nějakých 550 m to samozřejmě převedu na fotbalová hřiště co by měla mít cca 90-120m.

Takže když dítko spočítá, že to auto má z rychlosti 400 km/h brzdnou dráhu v délce 5-6 fotbalových hřišť určitě se trefí i do skutečné brzdné dráhy a mělo by u mne "za jedna".

0/0
5.3.2014 10:35

Z81d45e86n59ě41k 48W94e70r95n43h27a55r19t 6227395842278

Zajímala by mě realita, jak to může vypadat někde na dráze, co nejrychleji zastavit z 400km/h na nulu. Jenom to množství energie, odvedené brzdami, to je šílené...

0/0
5.3.2014 10:42

Z61d87e38n55ě14k 85W89e25r80n55h69a85r10t 6517695382408

No, to by si milé děti docela započítaly a troufnu si odhadnout, že bez znalosti celé řady dalších proměnných by k žádnému výsledku dojít nemohly...

0/0
5.3.2014 9:37

J69i94n89d57ř84i93c47h 68M13i65t30t36e74r 6801210273743

Já bych nechtěl být ta překážka. Auto zastaví za 555,5 m od začátku brzdění, za zjednodušeného předpokladu konstantního zpomalení. To ale samozřejmě neplatí, zpočátku bude zpomalení mnohem větší kvůli odporu vzduchu a přítlaku.

0/0
5.3.2014 10:18

J53i14ř12í 53S95c54h71w78a84c78h 5196699537724

sorry, byls o něco rychlejší viz můj příspěvek výše ;-)

0/0
5.3.2014 10:37

P87e24t48r 27D49v37o41r66a50k 3681510477649

Já myslím, že konkurenci má - Bugatti Veyron, Pagani Huyara, McLaren P1, LaFerrari... :-)

0/0
5.3.2014 8:05

J63a50n 10J44a52n20o56š47e67k 6838446257328

no, myslim si, ze zadny auto nema pomer vykon:hmotnost jako tohle monstrum + k tomu ta mega porce kroutaku, tudiz konkurenci fakt mit nebude.

osobne bych nechtel zazit plny brzdeni z maximalky. tipoval bych to na stejny pretizeni, jako pri nehode v maly rychlosti...

jinak pekna kara.

jsem zvedavy, kolik zavistivcu to bude kritizovat, jak je to auto k nicemu :-PR^

0/0
5.3.2014 8:34

P20a71t15r84i76k 25P40r76o16c86h56á40z83k84a 3183135450590

A  co peugeot 208 se kterým jel letos Loeb Pikes Peak? Ten má taky poměr výkon/váha 1:1 ;-) 875kg 875 koní :)

0/0
5.3.2014 10:54
Foto

K16a41r89e31l 78H50r36u97š23k15a 2141141798337

No, konečně auto na dojíždění do práce!

+1/0
5.3.2014 7:54

R93i38c64h36a80r72d 52L21e69s57k75l92ý 6688595667117

Taky jsem o něm jako o přibližovadle přemýšlel, ale u baráku máme příčný práh. Navíc jak to má ten lauf debilně uprostřed, tak tam asi nepůjde dát tažný.

+6/0
5.3.2014 8:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.