Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Porsche má po dlouhých letech čtyřválec a rovnou bude závodit

Porsche se na autosalonu v Ženevě chlubí ve velkém stylu svým novým speciálem pro vytrvalostní závody FIA World Endurance Championship. Propracovaný hybrid s přeplňovaným čtyřválcem navrátí letos značku do legendárního závodu 24 hodin Le Mans.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P11a89v93e30l 77V85a13j25n52e61r 4390522434587

Dobrá zpráva, po letech si zase zafandím Porsche. Snad ohrozí dominanci R18tek. :-)

0/0
10.3.2014 14:48

M78i25c53h86a64l 43K20r72e87j91č68í 1156850131323

Většina aut na Le Mans má v prvním roce spoustu dětských nemocí. Porsche nejsou žádní zelenáči, ale i tak to vidím spíš na souboj Audi x Toyota.

0/0
10.3.2014 15:00

A68l89e65x45a72n22d46r 44K48o97s11t57k97a 5439336659466

Většina aut v jakémkoliv prvním ostrém závodě, respektive v prvním roce má potíže. Platí to univerzálně, od závodů cestovních automobilů, přes rallye, Americké okruhové závody, vytrvalostní závody a závody do vrchu až po formule. Testování je dobré a nutné, ale pro úspěšné nastavení do skutečného závodu jsou nutná skutečná data, skutečné porovnání s ostatními vozy, když se skutečně maximálně snaží. Aby dorazil tým, který je vlastně nový (vrací se po několika letech) a vyhrál, to bylo možné v době, kdy auto montoval "šéfinžernýr" sám v boudě za vlastním barákem.

0/0
10.3.2014 22:13

J66i23ř33í 58S55c88h31w54a21c94h 5136899977194

Pro ty, kteří si budou v Le Mans chtít počítat spotřebu závodních monster, bude jistě užitečný údaj o velikosti nádrže...., ale ještě by se hodil nějaký údaj, ohledně ujeté vzdálenosti nebo alespoň nápověda, ze které by se ujetá vzdálenost dala dopočítat :-(

0/0
10.3.2014 13:55

V79á78c49l92a17v 94S59v76o66b55o53d41a 3771729160740

délka okruhu asi není tajná x počet kol před tankováním? :)

+1/0
10.3.2014 14:06

J88i79ř20í 69S91c80h82w81a56c85h 5116459157184

a ten počet kol je kolik???? Takže jsme se příliš neposunuli....;-)

0/0
10.3.2014 14:35

P29a61v10e84l 34V14a46j51n20e36r 4410252124657

To se uvidí při závodě. :-)

0/0
10.3.2014 14:46

J15o67s88e92f 94D14o75l38e75ž24a35l 1906567571

Pro tovární týmy s hybridníma motorama: Benzínové - při použití 2MJ na kolo - spotřeba max 4,8L na kolo, při 8MJ - 4,42L, nádrž pro benzínové 64,4L. Dieslové: 2MJ - 3,93L na kolo, 8MJ - 3,56L na kolo, nádrž 53,3L. Takže jestli dobře počítám benzíny budou mít spotřebu max. cca 32,5 - 35,3L na 100km a diesely  26,18 - 28,9L.

+1/0
10.3.2014 14:45

J56o46s54e50f 49D22o42l24e24ž23a79l 1206417721

http://lemans.hu/lemans_extra/technical_regulations_2014.pdf zdroj

+1/0
10.3.2014 15:00

J76i54ř64í 33S91c89h86w51a19c71h 5696899827374

Díky za kompletní info. R^

0/0
10.3.2014 21:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.