- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vždyť je to furt nějaký stejný !
Jsem motorkář už dlouhá léta...taky jsem začínal na pioneeru, čz, jawě, dnes mám KTM 690 a popravdě....byla to krýsná léta, ale dneska už jsme trochu někde jinde. Dvoutakty dneska nikdo nechce ani v asii, tam frčí jen a pouze 4-takty 125-150cm3. A že jich je tam požehnaně...v každé ulici tak 100kusů. Kdo si tohle může koupit za 60tisíc? Já vím že retro dnes frčí....ale motorkáři...vzpamatujte se.....
Salut.
Dneska jsme už jinde? Každý je tam, kde mu mozek dovolí.. Nebudu ti vypisovat co mám v garáži. Obecně Jawky i Japonce. Cena té třindy je holt problém a šedesát bych taky nedal. Na Japonsku cestujeme skrze spolehlivost a "čisté ruce", ale řekni sám jestli máš tu možnost dnes osedlat starou Jawku ve dvoutaktu. Srdce mi plesá a ty vibrace, smrad a pucování svíček a občas trysky, nemá to svoje kouzlo? Ne ne kamaráde, jinde nejsme.. A ještě vysvětlivka na závěr: motorkář není člověk, co sedí na motorce, motorkářem se rodíš a po zbytek život jím jsi i když na čas nejezdíš.. Být motorkář, to je vlastnost, úchylka či jistý druh praštěnosti, která Tě nikdy neopustí.. A je fuk, co Ti bublá pod zadkem za motůr......
Jawa 350 mela vyhodu ,ze se dala opravit jak se rika sroubovakem. Pullitr to je jina kapitola (predstih,kralovsky hridel, utesnit dynamo...) . Kdyz jste zvedli kejvacku na zadni to byl srumec, 634-4 na kejvu nemela, ale jela jako drak ( v te dobe za Husiho krale) Doufam ze borci z Jawy jednou predvedou jak umi.
No s tím airbagem tedy objevili ameriku. Už před 9-ti lety byly první bundy s airbagem...
hm a kde je ten limcovej airbag pro helmu a dalsi jiz pomerne znama reseni.. ups sakra zase troluju sorry.. ale je to vazne novinka? a kdyz uz proc to tedy neni komplet reseni kdyz podobne airbagy jsou jiz zname x let.. no raci se vypnu nemam rad minuska za uprimnost..
Obávám se, že novinář asi krapet požil ...
Ta J350 s dvoutaktem se v EU nesmí již pěkných pár let prodávat a Jawa ji dělá pouze na vývoz do zemí, kam pracka Brusele ještě nedosáhla ... U nás ji lze koupit jedině jako "soubor náhradních dílů" a pak napsat na papíry předbruselské doby ...
Takový obrácený způsob omlazení vozidla ))..... za chvíli to asi budem díky pantatíkům z Brusele muset dělat i u větších obsahů od 2000 nahoru, nebo jezdit těma sekačkama na trávu.
Jawa je krásná. Jen nechápu, proč se furt zuby nehty drží těch odporných zrcátek... Kotouč jí na kráse taky nepřidal, ale to je holt nutné "zlo"...
Sakra musel jsem mrknout do kalendare jestli neni 1 aprila....Ta Jawa je for, ne?..Nic proti Jawe, mam ji na chalupe na pojizdeni dodnes a vypada ve svych pomalu 30-ti letech uplne stejne..
Ta Jawa je moc pěkné retro ! Kdybych z nutnosti potřeboval motorku, koupil bych si ji. Určitě by dojela tam, kam bych chtěl. A cejtil bych se zas jako v 70. letech...
Jo, dojela by kam bys chtěl, jen je potřeba mít s sebou drátěnej kartáč na pucování svíček a šmirgl na kontakty zapalování. Bez toho jsem se na "třiapůle" jako kluk dál než 50km od domova nevydal
aPo válce byly Jawy šlágr ! Po čtyřicetileté devastaci továrny komunistama už byly jen pro smích a všichni chtěli japonce ! Nechápu koho chtějí dnes ohromit a hlavně ČÍM ?