Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Značka závoďáků lehkých jako pírko je zpátky, 686kilové ermini

"Svoje auta jsem vždy chtěl mít lehké jako pírko, aby mohla letět na křídlech větru," říkal Pasquale Ermini, zakladatel značky na sporťáky. Dnes ordinují konstruktéři dietu moderním autům. Jenže signore Ermini stavěl své sporťáky před sedmdesáti lety. Dnes značka opět ožívá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J96i76ř54í 12K48o10c43u32r95e73k 6675594255568

Mooc hezké. Interiér má sice daleko do propracovanosti ... herdek tohle je na ježdění, ne na čumendu. :-)

0/0
13.3.2014 14:57

V48l73a22d46i37s63l94a40v 18N14o83h82e19j51l 7848517318421

Tyjo ty Toyo gumy asi nebudou tak spatny, nedavno sem je nasel nekde na netu jako hodne levny tak sem pochyboval o kvalite.

0/0
13.3.2014 0:48

S21t38e92p31a32n 21T93o77t36h 8588649605238

No 7000 za gumu uz neni takovy vorezavatko.

Jen by v clanku mohli upresnit, co za gumy to je.

Bezny toyo maji rychlostni index bud 300km/h nebo 270km/h a taky je tam litr rozdil na gume. Pravda, u takovyho auta je to zanedbatelna castka, ale...

0/0
13.3.2014 11:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.