Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kam nemůže čert, tam vleze BMW. S novou X4 vyplňuje další skulinku

BMW vyplňuje každou skulinku na trhu. Ve střední třídě SUV tak bude mít vedle konzervativnějšího modelu X3 i sportovnější a extravagantnější model X4. Novinka kopíruje vzhled většího BMW X6 a automobilka doufá, že bude kopírovat i jeho úspěch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M73i72r81o23s88l29a31v 74S78t56e48i45n93e83r 6168714563715

Kilián Ignác Dientzenhofer by na tom autě našel svoji radost.

0/0
19.3.2014 20:45

L51u73k15á26š 49M25á31n94e97k 5327774232901

ježiš akorát další paskvil XRv zlatý starý bavoráky....V

0/0
17.3.2014 20:35

J45a86n 35K31o74n91v23a62l52i31n74k94a 5600311621655

V TopGearu řekli o X6, že je to atlet v gumákách. Něco na tom bude. Tohle je možná rozumnější varianta. Každý ať si koupí to, na co má a co se mu líbí. Já to takhle udělal s modelem e39. Líbil se mi a na novější nemám. ;-D

0/0
14.3.2014 9:47

V80í70ť48a 47N92o12v16á21k 1578333665911

Mě se líbí snad vše od E36,E39 ..jen E90 moc ne ..X4 je krásná a za 1,2 je to super kauf :-) jen to zafinancovat...

0/0
13.3.2014 23:08
Foto

M92i31r98o95s64l64a13v 57S67t61e40i79n43e18r 6978524393315

X3 je rakouské auto, vyrábí se ve Štýrském Hradci v pobočce BMW, dříve Steyr- Puch. X4 bych očekával ze stejného zdroje, v USA by ten model tak dobře, jako starý X5 z Alabámy neuspěl. X6 je ovšem šeredné auto, vypadá jako nafouklý Opel Kadet z roku 1990. Typická elegance německé lokomotivy, se střílnou vzadu.

Podle vzhledu bude mít X4 blíže k X3, kompaktní SUV třídy Škoda Yeti, AudiQ5 nebo VW Tiguan, vše shodná VW technika. X3 nemá ale Haldex, nýbrž klasickou rozdělovací skříň, spojenou s elektronickými ovládači. X5 je docela jiné auto, je také vyráběno v USA. Blíží se spíše VW Touareg nebo Porsche.

Nový Škoda Snowman by měl konkurovat právě tomu baroknímu X4- bude to zajímavé srovnání. Mnichovský barok s Kvasinským Scoutingem.

0/−7
13.3.2014 22:13

J87a93n 67K39o27n61v38a75l96i43n80k24a 5730511341315

Škoda nikdy nebude konkurovat BMW. Z podstaty obou značek je to zřejmé. Pokud bude mít někdo na X4, tak nebude Sněhuláka vůbec brát v potaz. To možná  Q5 nebo Tiguan...

0/0
14.3.2014 9:51
Foto

M69i31r32o77s39l95a28v 14S97t28e39i68n14e83r 6138624803365

Tak docela to už nebude. Škodovka se vypracovala, třeba v srpnu 2013 byla na 7 místě mezi vozy, přihlašovanými v Německu do provozu.

V roce 2013 Škoda prodala v Německu 49500 Oktáviíí, 39500 Fabií a 22000 Yeti. Nejvíce ze všech neněmeckých firem.

0/0
17.3.2014 22:49

J44a72n 33V63e13l47e66b87a 7673688769539

Je jedno kolik aut prodala, prostě nekonkuruje BMW a to se nikdy nezmění...

0/0
22.3.2014 9:59

P87e87t54r 22R48o75h30á61n90e91k 1743639417976

tak x6 je nádherná a když se začala objevovat na silnicích, každej na ní čuměl s otevřenou hubou, aspoň teda lidi z mého okolí. ale chápu jak je pro někoho nádherná, tak je pro někoho extra škaredá :-) no a x4 je taková "hračka"  pro ženský už :-)

+3/0
13.3.2014 18:59

P31e68t71r 22M40a27r42e47č17e61k 1963161289838

Tak nějak :-). Na X6 je hezká právě ta její "brutální zhovadilost" ;-). X4 bude příliš malá na to aby vzbudila stejný nebo podobný dojem.

+1/0
13.3.2014 22:31

V20i51k37t58o37r 53K40o50š24k91a 4452370417299

Jedním slovem....BLE!!!!

0/0
13.3.2014 18:41

D44a51v96i69d 32R14y25c97h26e54t38s58k20ý 9506801920240

Líbí se mi nová 4, nikoli X4...

0/0
13.3.2014 17:47

D42a57v45i50d 49R63y26c35h86e67t79s54k79ý 9766131840230

jako Gran Coupé.., jsem zapoměl dodat....

0/0
13.3.2014 17:49

D12a65n63i37e82l23a 68U22r35b82a30n77o42v88á 2694310765136

já nevím, není to na skulinku přeci jen trochu velké?;-)

0/0
13.3.2014 16:41

P78e95t77r 94M86a80r43e44č45e45k 1523451779358

To se dá říci o různých věcech v úplně  jiných dimenzích :-).

0/0
13.3.2014 22:33

T72o96m47á25š 38P85a58j44e76r 6379249801949

Přiznejte si to. Je to hnus. Ani ta krásná barva tomu nepomůže.

+1/−4
13.3.2014 16:35

J57a53n 77S20v32o12r72a33d88a 7440177

no vidíte a já absolutně nesouhlasím... až na to o barvě, ta se opravdu povedla :-)

+2/0
13.3.2014 18:23

D77a82n92i47e76l32a 69U88r14b94a14n45o51v54á 2914900535446

na fotce č.5 ten zadek auta vypadá jak faldy u šarpeje - doslova to evokuje pocit, že si na to auto ze zadu sedla obryně Stáňa.;-)

Jinak kdyby mi to dal někdo zadarmo, brala bych to i tímto defektem.;-D

0/0
14.3.2014 14:10

M28a50r80e15k 84H85r90u67b35y 6297432141118

Jestli by nebylo lepsi delat min modelu, ale poradne. To vedel uz Jobs ;-)

+2/−3
13.3.2014 15:39

B83o62r40i46s 55P92o20u66z53a67r 5348758105527

Nelíbí ...

+1/−1
13.3.2014 14:23

D17a36v64i40d 21H28u88r69k93a 3350723961171

Samozřejmě, že to je otázka vkusu. Mi se X6 strašně moc NELÍBÍ. Mastodont na cestě. Ale Třeba GT jsou pěkná auta. X3 taky nic moc, ale X5 je už o něčem jiném. BMW jsou dobrá auta, ale modely X6 a X4 nemuseli dávat do výroby. Předpokládám, že si ale i tato novinka své blondýny najde.

+2/−4
13.3.2014 13:55

E56v19z96e49n 54S98o92u30k82u21p 1177464976438

Naprosto s vámi souhlasím.... X5 jako první model této řady X se velmi povedl, to ostatní již méně... a také se mi X6 vůbec nelíbí... je to pouze ovšem náš názor...

+2/−1
13.3.2014 16:30

P76e74t81r 55M38a84r42e82č40e69k 1883311859228

Podle mého jsou Gétéčka  paskvily. Není na klasický sedan nebo kupé!

+1/0
13.3.2014 22:34

T23o68m14á73š 58K84o63l57d55a 3276785769167

tohle může koupit jen blázen :))

+1/−7
13.3.2014 12:46

T32o34m24á57š 92F23i84r22b94a21c79h43e21r 9740720774370

Nebo ten co na to má ;-)

+6/0
13.3.2014 12:54

P60e32t23r 80H16o24f17m43a87n22n 6799284285640

Nazor pana Koldy komentovat nebudu, ale vase i jeho tvrzeni se navzajem nevylucuji.

+2/0
13.3.2014 13:21

T75o61m78á19š 58K25o22l94d18a 3106985289567

já myslim, že ten, co na to má a přemýšlí, tak si koupí Range Rover Evoque...

0/−5
13.3.2014 13:24

J33a40n 46S20v89o79r28a66d55a 7620347

jde o uplně jiný typ auta... proč to srovnávat? krom toho se mi BMW opravdu moc líbí a LR je dle mého hlavně zezadu opravdu škaredé...jde prostě o vkus, tak proč nadávat obecně?

0/0
13.3.2014 16:22

J25a19n17a 23D15o10u14p92a75l56o13v80á 4422649234

Tak to je ale nádhera. X6 se mi moc líbí, ale zdá se mi pro ženskou zbytečně moc veliká, ale toto je tak akorátR^

+2/−3
13.3.2014 12:44

L61a25d64i24s22l80a87v 66M82i13k50a 1121889484104

Pomalu se v tom přestávám orientovat a to jak v označení tříd, tak i rozeznáním na silnici a to nejen u BMW.

+1/−1
13.3.2014 11:54

R96a29d98i53m 93H48o18r97č89i17č94k16a 7526107303582

To nemyslíte vážně:-(,má to pořád svoji logiku,akorát přibývá modelů.

+1/0
13.3.2014 12:28

M14a54r75e27k 13K12l41u49f53a 3378524344206

Přibývá modelů, zatímco pořád se fňuká o nějaké recesi .....  ;-D

0/0
13.3.2014 17:15

P64e97t25r 54R75o58h83á81n88e70k 1743539267746

tak pokud nejste prodejcem v autobazaru, tak je to jedno :) to je stejný jak s mobilama, dřív znal člověk všechny od všech výrobců, dneska nezná ani všechny od jednoho výrobce :)

+6/0
13.3.2014 12:32

M16i27c74h45a65l 62M53o46u57c22h30a 9968939873584

V řadách BMW se člověk vyzná snadno, i když jich je teď kousek víc než před lety... Ale na motorizace musí být člověk znalec značky. Dřív bylo jasný, že 525d je pětková řada s dieslem 2,5 litru, dneska je to dvoulitr stejně jako 318d 8-o

+2/0
13.3.2014 12:46

J10a65n 95M82a87z35ů19r79e60k 2758514468765

je to prostý....lichá čísla tříd (1,3,5,7) Hatchback, sedany (combi), limuzína, prakticky 3 a více dveří.  Sudá čísla (2,4,6) coupe a z nich vycházející gran coupe (4 a 6). Třída X SUV (X1, X3, X4, X5 a X6)

+5/−1
13.3.2014 13:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.