Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Hyundai i40 má nejchytřejší víko kufru

Ke korejskému kombíku přijdete s plnou náručí nákupu, auto vás samo pozná a automaticky otevře kufr. Hyundai i40 vylepšili a přidali tuhle skvělou vychytávku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V49l38a19d33i18s24l55a25v80a 59H24o32l88á 3406770210819

Víko má geniální, ostatní je šrot.

0/0
19.4.2014 13:21

P40a27v61e45l 30P43t41á15č20e35k 7385409483749

Hlavně že na autosalonu vystavují nevybavené verze,z kterých během výstavy upadávají součástky.Ostatně u auta roku Peugeotu  upadli přepínače pod volantem hned u dvou.

Koreu bych nekoupil už jenom z přesvědčení...ani neví kam patří....stydí se za to,že jsou z Koree a vydávají se za český,nebo slovenský vůz....

0/0
26.3.2014 15:55

J96i10ř96í 30Š23e19j82n22o49h56a 4982983804573

Opravdu důležitý parametr. Skoro jako počet koncovek výfuku ;-D

+1/0
25.3.2014 10:16

L98u69d64v71í94k 50G70a79j55d82o15š96í13k 2225823844252

Ještě by mě zajímalo, jestli když se to bezdotykově otevře, jestli se potom stejně tak bezdotykově stahne i krycí roletka zavazadlového prostoru.

Asi by mě hodně vytáčelo, kdybych si s plnýma rukama krásně otevřel víko kufru a pak to všechno stejně musel položit na zem abych stáhl roletku a věci mohl naložil.

0/0
20.3.2014 11:07

A76n15t62o24n35í67n 27S68e37b69e90r69a 7623468490859

Mně se roletka stáhne sama, když na ní z hora mínrě zatlačím. To jde i s taškou v ruce.

0/0
30.3.2014 11:59

K41a44r55e63l 42F89a76i93t 1508263908332

Vipadá to pěkně....ale po tom, co mě koleda svezl v ix35, tak tuto značku jsem si vyškrtl ze seznamu možné koupě.

0/0
20.3.2014 8:16

A19n96t10o36n34í79n 92S45e65b32e41r52a 7953438350589

Co bylo špatně?

0/0
30.3.2014 11:59
Foto

T10o27m19á43š 29K64i68r65o29v 1525348105217

Kdepak asi byla chyba? Já jsem si vyzkoušel na víkend facelitové i30 kombi a za mne hodně dobré. Akorát já (protože hodně jezdím) bych šel do dieselového motoru.

0/0
4.4.2014 10:33

V21l96a44d43i18s70l37a43v66a 89H68o10l82á 3636100910599

Diesel nebo benzin není podstatné. Podstatné je to, že za pár roků to nevezmou ani ve šrotu.

0/0
19.4.2014 13:22

P17e40t75r75a 41M82a70l68á 7491408801825

Jediné škaredé na tom autě je tvar denního svícení, to mohli "zfaceliftovat"

0/0
19.3.2014 23:08

R98a78d81i34m 68H87o96r43č34i15č90k91a 7206587183592

Auta dělat neuměj, ale automatické otevírání kufru jim jde;-D

0/−3
19.3.2014 16:34

L65a63d76i16s97l44a93v 33M44i78k24a 1721749674404

J8 mám otevírání kufru na dálkovém ovládání, přijde mi daleko lepší než tam stát jak ocas za autem až se otevře kufr si už když k autu jdu zmačknout v kapse a než tam dojdu kufr je otevřený, hodím tašku a jedu.

+1/0
19.3.2014 13:54

Z56b59y66n20ě86k 75Č24e74j13k57a 5356248251473

určitě půjdou obě varianty... když budete mít plný ruce, tak automat přijde vhod.

+1/0
19.3.2014 13:56

L65a27d33i33s14l14a72v 33M81i48k15a 1551469544544

To ano, jen mi prostě přišlo, že tam dlouho stojí a čeká, jinak nerada nakupuji, ale když už, tak jedu s vozíkem až ¨ke kufru a tam vyxndám tašky, takže plné ruce nemám nikdy, ale asi je to jen o zvyk.

0/0
19.3.2014 14:09
Foto

P24a31v74e92l 58M41í35č10a 7708420455895

No já nevím, čekat 15 sec. a ještě za příplatek, asi bych si otevíral radši klíčkem na dálku

+1/0
19.3.2014 14:17

P60a28l80o 83M29a55k67y 7266549898671

Jasne Lacko hlave že si pochopil princíp, keď máš plné ruky a kľuč niekde v taške alebo vo vrecku, tak je ti to diaľkové príjemné tak, ako otváranie kľúčom.

+1/0
19.3.2014 14:41

L69a94d16i74s21l61a63v 49M30i69k60a 1801819414654

To už jsem psal, že nemívám plné ruce a nejčastěji tam dávám tašku co v ní nosím pracovní papíry a nebo v zimě třeba bundu.

0/0
19.3.2014 15:12

K83a22r65e55l 90F87a24i53t 1548523968292

Taky se mě stalo, když me v práci vezli taxíkem (Mercedes) na letište, že pan taxikář vylezl jak frajer...mačkal ovladani, čudlíky...a ono nic. Začlo mu to hlásit nějaké kecy v němčině a já tam stál jak trubka bez kufru, protože nešel otevřít ani manuálně. Tak jsme museli rozebrat zadní sedačky abych ten kufr dostal z toho krámu ven. Celou cesttu jsem ten meďák obdivoval jak to krásně jede a pak když jsem čekal na letišti, tak jsem si říkal....není lepší ten můj klasický kombík kde si kufr prostě zabouchnu rukou?

+1/0
20.3.2014 8:05

M58i87c30h98a63l 55H60o79r86k83ý 9305725454319

to já mám taky,jenže,když mám plné ruce je to na nic.navíc,vždy když si uvolním pravou ruku,tak zjistím,že ovladač mám v levé kapse a obráceně;-Dpro mě celkem zajímavá vychytávka.

to nejsem fanda korejský aut,ale hold už s nima musíme začít počítat

0/0
20.3.2014 8:12

L22á74ď39a 78V46r49a27n44ý 7428128708637

To dnes nabízí každá ddruhá automobilka, jen si na Idnes neplatí PR.

0/0
20.3.2014 19:47

M12a53r26e50k 63O76p 9912127757296

tak neprostupna cenzura na iDesu uz i zde? 2 jsem vlozil příspěvek avšak nezobrazil se ani jednou...hruza kam to tady speje

0/−1
19.3.2014 13:36

V30á15c14l29a11v 54H81o62s49c30h 8336788222831

ale zobrazil, jenom to mate asi spatne serazeny...

Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
19.3.2014 14:33

M73a18r13e79k 83O25p 9859593450603

pane, nejsem slepy ani hloupy

jeden z tech prispevku se objevil az cca 5-10 minut po odeslani a naspani tohoto prispevku

0/0
19.3.2014 14:59

V11a44c39l32a16v 38M69e68d12e90k 5681342595445

auto této kategorie nemůže dostat dvoulitr? 8-o 

vždyť ho měla i první generace i30

+2/0
19.3.2014 13:07

P93e45t80r92a 81M46a84l89á 7691528411605

z konstrukčních důvodů

+1/0
19.3.2014 23:04

P96e17t85r 89M68i84c54h13a84l 2710314741342

Bodejť, když to má světla vytažený  v blatníku až k áčkovým sloupkům, tak na normální motor už nezbývá místo. :-)

+1/0
20.3.2014 10:46

D78a60v31i86d 52P59e23š72e18k 3433121328140

pokud se nekdo jeste dnes diva na odsah motoru, tak zije o 10 let pozadu. Dneska vam uz i objem 1 da stejny vykon v kw jako 1,2 nedo 1,4 je to jen o serizeni. 

Kdyz pridate i hmotnost auta, tak vam teprve muze vyjit jestli auto bude zive nebo to bude limuzinka na dalnice.

U hyundaje musim rict, ze v porovnani se skodovkou jsou o dost popredu, jak v chovani auta, tak ve spotrebe a cene. Pokud bych auta stejne kategorie porovnaval u jinych znacek, tak se nikdy nedostaneete na takovou cenu jakou ma.

Otevirani kufru je pitomost, ale ty auta maji sve prednosti...

0/0
19.3.2014 12:56

M23a59r70e41k 90O96p 9719193300823

a jake jsou ty prednosti? Konkretne?

0/0
19.3.2014 13:24

P77e42t16r 24M30i73k72e71s 9698562230308

zkusenost z i30 CW - 1. generace po faceliftu a octavia combi  - 2. generace. Obe auta diesel 1.6, 85 KW. Hyundai je o dost zivejsi a diky viceprvku ma vyrazne lepsi jizdni vlastnosti. Octa ma vyssi maximalku a na dalnici je pri vyssich rychlostech diky nizsimu profilu klidnejsi. Osobne ridim radsi hyundaie.

0/−1
20.3.2014 15:43

J24i97ř46í 19S38c68h51w62a15c63h 5856559347824

myslím, že Octa II má vzadu taky viceprvek ;-)

+1/0
20.3.2014 17:24

P70e93t73r 58M64i14c94h81a87l 2790384381482

OII má vzadu taky multilink (nevím, jestli ve všech motorizacích), jenže 90% řidičů ten rozdíl stejně nepozná. 1.6 TDi u Škodovky má 77 kW, ne 85, takže logicky není živější. Ale do Škodovky se dává i dvoulitr a pak jsme někde úplně jinde, proti tomu si Hyundai neškrtne. A s tím dvoulitrem má nejen vyšší maximálku, ale taky výrazně nižší spotřebu. Jízdní vlastnosti srovnávat nebudu, korejce jsem neřídil. Sám mám OII sedan a jízdní vlastnosti toho auta jsou velmi dobré. Mimochodem, dílenské zpracování u Hyundai je totální děs.

0/0
20.3.2014 18:32

P10e45t72r 55M18i82k97e60s 9348312610388

Tak je to tak, ted jsem koukal do TP a opravdu ma jen 77 kw. Mel jsem za to, ze maj obe auta 85 kw. S dilenskym zpracovani u Hyundaie nemam s nicim problem, ale mozna to bylo tim, ze se jedna o nejvysi provedeni z tehdy nabizenych zakladnich konfiguraci. Obe auta maji sve plusy a minusy, ale celkove mne vice sedi Hyundai...

0/0
20.3.2014 19:30

P30e56t25r 29M91i85c81h40a59l 2790974221142

Pravda je, že jsem si detailně prohlížel i20, i30 jsem viděl jen zběžně. Ale prostě mi to auto připadalo odflinknuté už od konstruktérů. Zařadil bych to někam mezi Dacii a Renault. Jinak já mám v Oktávce 2.0 TDi CR DPF, 81 kW, 280 Nm. Jede to hodně dobře (i když plný motor 103 kW, 350 Nm je ještě někde jinde), motor má dostatečnou rezervu výkonu i síly, kombinovaná spotřeba se mi pohybuje těsně nad 5 litrů (cca 5 - 5,1), při delších cestách to jde pod 5 litrů, loni Chorvatsko za 4,5 (z toho většina po dálnici).

0/0
21.3.2014 0:23

M51a27r47e36k 28H18r80u89b67y 6157882591548

Dilenske zpracovani - jako ze Polaci ve skodovce jsou sikovnejsi nez POlacu i Hyundaie?;-):-P

0/0
21.3.2014 14:08

M12a57r72e58k 49O41p 9449383180883

jinak rozdil ceny pri koupi = rozdil ceny pri prodeji, coz znamena, ze ve finale zaplatite stejnu cenu

pokud se pak bavime o porovnani firemnich aut, ktera jsou dns jiz z velke casti na operativni leasing, pak naopak vychazi levneji mnohdy drazsi vuz dle ceniku, nez levna znacka z B, C nebo D kategorie (A = premiove, B = TOP EU + JAP, C = EU+KOR, D = zbytek sveta)

0/0
19.3.2014 13:33

M75i89c11h96a96l 78H68o12r32k68ý 9135895454709

u slabších obsahů musíte obsah nahnat otáčkama a to jsou součástky,které jsou značně opotřebeny,tutíž nevydrží tak dlouho.naložená 1,2 vidí kopec a už nemůže a nikdy se s ní nedostanete na stejnou spotřebu jako u 1,8.ano paradočné mám 1,2 větší spotřebu jak 1,8 na dálnici,při plném obsazení a při svižné jízde mnohem větší ;-D

0/0
20.3.2014 8:27

P42e26t50r 71M70i24c66h64a73l 2880384181812

Pokud máš malý obsah motoru, tak naháníš výkon otáčkami. Logicky roste spotřeba i opotřebení dílů. Navíc maloobsahové motory mají velmi malý kroutící moment, což je také nezanedbatelná věc.

A když říkáš, že v porovnání se Škodovkou je Hyundai lepší ve spotřebě, tak potom je podle tebe asi lepší spotřeba přes 6 litrů než kolem 5 litrů na 100 km, ne?

0/0
20.3.2014 10:43

D19a47n62i83e94l 62P50o56l34á30k 4202110308648

Jak se ten šyštém jmenuje u VW?

0/0
19.3.2014 12:40
Foto

M81a30r55e63k 66B85a40š42i98s69t73a 7233512333120

Na videu jsem čekal kdy toho redaktorka vezmou dveře kufru po pysku. Tak možná příště, od korejského křápu nelze totiž čekat nic dobrého. ;-D

+2/−8
19.3.2014 12:26

M11i72l88a24n 68Č30e48r48n72ý 5493489879462

Vsadím se, že jeden "korejský křáp" používáte k telefonování.;-)

+3/−1
19.3.2014 12:53
Foto

V21l15a48d50a 15V41a46n19e19k 9313516764498

Další hňup,co nikdy  Hyudaie nevlastnil,ani v něm nejel a jen hloupě plácá ;-)

+4/−1
19.3.2014 13:15
Foto

M20i77l88a69n 53S39t48r55n61a41d94e42l 4101256439570

omyl, bývalý zaměstnanec montážní linky v Nošovicích, kde ho pro jeho neschopnost propustili a komplexy si léčí pod každým příspěvkem o této značce.

0/0
20.3.2014 16:49

L16u24k78á49š 28M36r59k28v67i81č14k24a 9916784315212

Co znamená svižné tempo po dálnici? 6.6 mi připadá docela dost, při rychlostech 130-160 jedu za stejno s větším motorem a těžším autem.

+2/0
19.3.2014 11:14
Foto

T74o58m51á59š 77T28ů20m10a 5411848798192

Jel jsem z Chorvatska po dalnici tak 140-150 a pres Nemecko 160-180 (Pasov-Rozvadov) a mel jsem prumernou spotrebu 6.7 se 4 dospelymi.

0/0
19.3.2014 12:44

P16e50t88r 97M87i12c93h51a11l 2580234591582

Loni Chorvatsko, jeli jsme dva. Tam a zpátky plus nějaké courání na místě po výletech, průměrná spotřeba 4,5 litru, motor 2.0 TDi CR DPF 81 kW. Takže ať si ten Hnůjdaj strčí za klobouk.

0/0
20.3.2014 10:40

M30a87r48e25k 55H75r39u29b30y 6837572651648

Kolik vam plati u vykupu nafty, kdyz jedete sam? ;-);-D

0/0
21.3.2014 14:10

L38u94b24o47š 64J48e26l53í77n78e82k 6264216969373

Systém "kdo si počká ten se dočká" se mi nezdá lepší než systém "podrazím si nohu sám". Starodávný systém "zmáčkni tlačítko" je tedy pořád nejlepší. :-)

+2/0
19.3.2014 10:48

J29a62n 61J97a92n39e89č78e93k 9530643540596

Páčku pod palubkou s lanovodem nic nepřekoná ;-D

+6/0
19.3.2014 11:37

J88o31s91e33f 42K59o17v79á14ř 9462195954165

R^;-D

+1/0
19.3.2014 12:51

T80o51m14á32š 14F58i48r19b66a67c84h64e36r 9740590104700

Opravdu pádný důvod jít kvůli tomu do Hyundaie ;-D

+2/−1
19.3.2014 10:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.