Diskuze
Ošklivák nadchne příjemným chováním: Fiat 500L Living
Děkujeme za pochopení.
M37a86r50e15k 13H69l86a68d76í89k
Možná by to chtělo nechat soudy až po skutečném svezení a delším užívání. Máme 500l s motorem 1,4 necelý rok a nemůžeme si jej vynachválit. Je to motor ze staré školy a je potřeba mu dát čas na zajetí. Máme na něm cca 7000km a motor je živý a pružný a na rozdíl od třeba turbo tsiček od vw mu skoro vůbec nevadí změna zátěže. Co se týče vzhledu, máme dvoubarevnou verzi a ta vypadá moc hezky. Auto je originální a na rozdíl od jiných výrobců si je nespletete s jiným autem od jjného výrobce. Nevyděl jsem jediného golfa, u ktrého by se kolemjdocí fotili, prohlíželi ho a koukali se okénky dovnitř. U 500L vceku běžná věc - to auto prostě vzbuzuje zájem a spoustě lidí se líbí. Co se týče jízdních vlastností, tak ty jsou super, a to nemluvím o perfektním výhledu ven. Řazení je podle mne přesné, jen řadící páka je delší než je zvykem. za mě má 500L
T39o60m24á46š 46V10a12l74d29e25r
Příšerná motorová specifikace. Dlouho Italové neměli kombík nižší střední. Tak alespoň MPV. Dobře. Bohužel s línou 1,4 a o něco živější dvouválec a při vytáčení i žíznivější. Jinak v benzínu nic. Ač Fiatu fandím, tak pro rodiny s kočárkem nemají nic až pak italizované ameriky za více ne 600000 a více.
J53a70n 50K15o81n95v23a77l90i50n49k13a
Ať už se o fiatu říká cokoliv po stránce kvality, designově jsou ta auta pěkná. I když tohle je trochu přehnané. Měli jsme pár let zánovní Multiplu 1.9JTD a bylo to boží auto. Pro někoho hnusné, pro nás zajímavé. Ergonomie a praktičnost přímo brutální. Bohužel nebyl měsíc, aby se něco nerozbilo. Nervy nám došly, když měla (závratných) 50 tis km a šla...
P68e52t18r 65H29a78n62á18k
Když někde vidím Multiplu , tak mě jako první napadne , jestli si to ten řidič postavil sám nebo mu někdo pomáhal
R10u35d75i 34G55a79š22p53a15r
Máme 500 L už více než rok (klasická verze), najeto 35 tis. km, motůrek 0,9 twin-air...pohodový, pohodlný a na ten kafemlejnek co má pod kapotou velice svižný autíčko. Příští auto místo 500L bude zase fiat. Rozhodně je to lepší volba než všechny ty rapidy a jiné podobné srágory.
J61a27n 41D28l98o71u88h93ý
Multipla vraci uder. Ted ale vazne.... To auto neni zadna designovka, jak se na italy patri, ale opravdu hnusne ucelove auto. Asi chteli vyrobit neco, co s prehledem zvladaji japonci na svem trhu, ale toho auto, ac je hnusne neprinasi zadne ridicske +. To treba Opel Agila nebo suzuki Wagon R+ ve sve dobe take byly hnusny jak (|) ale mely ve sve tride nejsilnejsi motory a nejvice variabilni a prostorny interier. Fiat Panda proti tomu byla naprosty chudak . Jo kdyby v tomhle byl treba 2 litry v benzinu bez turba tak to uz je jina liga. Ale to ted neni zadna trendy. Tak tam radsi do ty krabice narvem eko motor aby soudruzi v byli spokojeni
R76a55d83e16k 13V28i45n46š
Vždyť je to designová stylovka, svěží vítr ve třídě plné utilitárního nudného koncerového vzhledu a proporcí, jež jsou dělány jak přes kopírák. Za mne také a to mi tenhle segment nic neříká...Fiatu fandím, tyhle auta umí jako málokdo. Jen ať se prodeje koncernu zvedají, abychom se dočkali v budoucnu stejně skvělých Ferrari a Maserati jako dnes Ještě úplně ''vyléčit'' Alfu a není co řešit.
J85a93k48u76b 23F21e29i32f86a16r
Designová stylovka. No právě, vše se podřizuje designu a nutnosti odlišovat se a vypadat jinak i za cenu, že užitná hodnota a kvalita konverguje k nule.
To je pak něco jako nočník s uchem uvnitř.
R67a70d57i79m 42D74r93b35o75h82l47a90v
Ošklivé? Mi se líbí, a 7místný vůz za 400, proč ne? Za mě .
P33e65t24r 55D70v38o78r70a94k
Aneb jak mediálně pohřbít dobré auto. Svezte se někdo Fiatem Stilo. To auto je lepší, než stejně starý a citelně dražší Golf. Stačí ale napsat, že to je mizerný a všichni poběží pro Golfa.
D53a49v49i25d 50Č41e67r56n34o22h16o72r96s83k74ý
nikdy jsem nepochopil fanoušky Golfa ... jedno z nejošklivějších aut co znám
P10e49t44r 20D73v15o94r53a63k
Aneb jak mediálně pohřbít dobré auto. Svezte se někdo Fiatem Stilo. To auto je lepší, než stejně starý a citelně dražší Golf. Stačí ale napsat, že to je hujda a všichni poběží pro Golfa.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej bytu 3+1 78 m2
Na Vyhlídce, Šenov u Nového Jičína, okres Nový Jičín
3 250 000 Kč