Diskuze
Nové Formule 1 jsou moc tiché kvůli turbu. Děsí to diváky i pořadatele
Děkujeme za pochopení.
K24a35r16e58l 92B12l52á25h33a
To video je opravdu paradni a je krasne videt ten rozdil. Letos ten zvuk stoji za starou belu a to jak kvalitou, tak kvantitou. Des a bes, bohuzel. Tovarny na vyrobu ucpavacu usi zkrachujou, protoze uz je nikdo na F1 nebude potrebovat
V37l93a48s69t42i28m83i80l 92T64e58n78c93e44r
Je to určitě turbem? Je to už hezká řádka let, co jsem byl v Maďarsku se podívat na F1 - éra turbomotorů, šestiválce 1500ccm - a řevu tam bylo jako když se otevře peklo.
J55i69ř91í 67S21c27h85w14a13c66h
je to tím druhým "rekuperačním" turbem, které tehdy ještě neměli a omezením otáček, takže spaliny na výstupu z výfuku mají menší rychlost.....
J39i77ř24í 58S76c51h60w50a90c53h
Video z Austrálie:
2013- všichni na gebuli tlačící a potící sluchátka, se sousedem se kvůli tomu nedá promluvit, no prostě "děs"
2014 - sluchátka nikdo nemá, úroveń zvuku asi podobná jako v roce 2013 pod těmi sluchátky, se sousedem/sousedkou mohu prohodit pár slov, no prostě pohoda která mne rozhodně neděsí....
K78a73r87e91l 92B76l91á94h74a
njn, kazdy ma jinou prioritu, ja si nazivo ten rev prave uzival a byl to jeden z nejsilnejsich zazitku a mnoho lidi kvuli tomu nazivo na ty F1 jezdilo. Kdyz ten zvuk zni podobne jako o 3 tridy slabsi formule, tak to proste neni ono.
K91a92r78e78l 46F65a35i90t
Konečně změna....těším se na sezonu kdy budou dávat 1,2 TSI.....to bude závod.
J34i38ř29í 33S37c59h39w64a14c35h
1.5 "TSI" v 80. letech mívaly přes 1000 koní a spolehlivě porážely 3.0 atmosféry
K14a51r14o17l86í49n65a 81P80o98s73p44í34c89h38a21l72o19v59á
Dřív jsem F1 často sledovala, ale během let mne to postupně omrzelo. Po dnešním článku jsem se jen utvrdila, že vůbec o nic nepřicházím. Kam to spěje? Za deset let budou elektromonoposty oblepené solárními panely a soutěžit se bude v tom, kdo dál a bezpečněji dojede s kelímkem plným kafe? Ještě že mého oblíbeného WRC se podobné omezující hovadiny netýkají (alespoň zatím).
K40a57r33e84l 26F31a31i66t
Ono WRC to bude čekat taky...to je jen otázka času. Nedávno nařídili motory 1,6 z 2,0, za nedlouho to bude 1,4. Ono je to taky trochu tahák na peníze....V F11 se točí obrovský peníze a tímhle oni je točí. Vývoj novývh motorů stojí neskutečný peníze. Zase je to o tom, že na tom bude nejlépe ten, pdo má dostatečný přísun financí. Tak je to i ve WRC.
I26v28a43n 33Z87y67k71á50n
Lpět stůj co stůj na kraválu je ptákovina. Podstatný je jízdní projev formule a pro diváka množství informací, které mu mohou dění přiblížit a zpřesnit přehled o všem, co se na trati děje. Ad jízdní projev ... myslím, že mnoho z diváků uvítalo, že se letos konečně musí jezdci s formulí trochu "prát". Minulý rok jezdily monoposty jako po kolejích, dnes je vidět, jak si musí piloti hrát s plynem, aby neztratili zadek vozu. Jednoznačné plus, začiná být důležitejší role pilota. To, že dneska slyší jezdec i my pískot gum, je zase jen dobře. Je to další informace, která dokresluje, nakolik se s vozem musí pilot prát a nakolik se mu to daří. A pro fanoušky na trati ... aspoň se tam dnes nemusí tahat se sluchátkama nebo šputny do uší. Je to revoluce, ano, je to posun někam. Ať čas ukáže, jestli správným směrem či nikoliv.
L90a67d14i53s23l96a65v 65M60i56k10a
Nejde o to lpět na kraválu, ale že to k tomu prostě neodmyslitelně tradičně patří, jinak dnešní F je spíše elektromobil, než závodní monopost.
M48i90c22h63a50l 79M33o55u12c28h35a
Hluk motoru tlumí především výfukové turbo, to u volného výfukového potrubí udělá v hlučnosti motoru obrovský rozdíl.
.
Ale absence kraválu mi vadí ze všeho nejmíň. Ještě pár sezon s takovými trendy výmysly a na F1 už se nebude dát vůbec koukat. Nakonec budou muset mít na kokpitu nosič na kola, při předjíždění dávat blinkr a celé šasi bude muset být vyrobené z recyklovaných materiálů...
M81i85c29h33a46l 47P57a21v16l71á83t
Kdyz v 80. letech kralovala motorum Honda, tak je "vyfukove turbo" taky tolik tlumilo? ;o)
V97l70a16s29t95i61m74i91l 71T38e26n82c40e54r
Tak teď jsem z toho jelen - dvanácterák. Když se do monopstu naleje předepsaných 100 kg paliva, tak senzor může hlásit průtok jak v Praze na Vltavě o povodních, ale jednoduše více než předepsané množství šťávy to auto nesežere. Možná tak trávu kolem cesty - to by šlo - je to zelené, eko, bio.
V61l77a63s98t41i64m53i25l 18T80e84n29c75e59r
A proč to tu teď mám dvakrát, když před chvíli tu nebylo nic ?
V17l54a53s83t25i49m29i16l 44T54e27n58c63e39r
Tak teď jsem z toho jelen - dvanácterák. Když měl Riciardo v nádrži 100 kg paliva, tak nějaký pitomý senzor mohl hlásit průtok paliva jak v Praze o povodních, ale víc než to povolené množství paliva ta formule nesežrala. Jedině tak ještě trochu trávy kolem tratě - to by myslím mohlo býr tolerováno - je zelené, eko, bio.
M89i18c98h54a74l 71P68a83v57l78á50t
Ano, to je uplne absurdni. Pokud auto v ramci velke ceny sezere behem prvnich 10 minut 90kg paliva a zbytek dojede na tech 10kg, pak at si to tym uzije. Je uplny nesmysl merit ten prutok.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Pronájem bytu 3+kk Brno, ul. Mathonova 50m2
Mathonova, Brno - Černá Pole
13 500 Kč/měsíc