Diskuze
Golfy jsou pod proudem. Vyzkoušeli jsme elektrickou i hybridní verzi
Děkujeme za pochopení.
J84a83r28o29s43l57a87v 35Z37a30h71r70a19d98n71í68č87e73k
Dost informací je klamných a všichni opisují stejné blbosti od druhých. Přidám svoji zkušenost s jízdou svého staršího elektromobilu. Baterie mají vždy vyšší kapacitu, než je udávaná a na 100% udávané kapacity klesne až po několika letech. Rozhodně se dá jezdit dále, jen dojezd pomalu klesá roky. V zimě se musí prošlápnout dost plyn a baterie se prohřejí a neklesá pak kapacita. I když má regulace omezení proudu, i tak velké proudy baterie prohřejí. Co se týká životnosti, dobré byly Ni-CD, 20 let a kapacita na 80% a nájezd cca 300 000 km a jezdí se dál. Topení mám bufík (ohřívá 2 litry), což je super, spotřeba benzínu malá. Dojezd se dá zvýšit při použití nejlepší technologii v bateriích, což je LiFEPO4 (životnost cca 8 let) a při mé spotřebě cca 150A by se dalo najet skoro 350 km. Recyklace baterií je v pohodě, zůstane cca 5% plastů z baterií a zbytek se zpracuje dál. Dobré je dobíjet co nejdříve a i když je vyčerpáno málo, prodlouží se životnost. A co říkám na náklady? Lepší nechat měsíčně ČEZu 300,-, než u benzínky 1000,-. Km vyjde na nějakých 40 haléřů na km za elektřinu + amortizace baterií 50 haléřů na km. Je fakt, že neznám servis, chce jen zásuvku. Vše má své pro a proti, takže každý sám za sebe.
M22i47r32o62s13l64a81v 82B66u84d59a
Tak teď ještě tu o Sněhurce
Nějaký odkaz na ten váš "zázrak" by nebyl?
M12a44r95t62i61n 18V11o61k98o86u56n
konecne! sice je to spise hracka proti tesle, ale lepsi neco nezli nic
P14e10t77r 95O55u54ř52e51d25n94í72č37e89k
urcite to neni hracka, ale cena je 2.5 mensi. Vyznamnou roli tvori cena baterii, Tesla ma 50-75kWh.
A18d32a79m 63Ž46í59d90e12k
neco mi tu nehraje .. vykon 85kW .. baterie 24kWh ... to znamena ze pri plnem plynu (treba dalnice) je dojezd cca 17 minut .. coz pri plnem plynu je 40 km. Je mi jasne ze elektromobil neni auto na cestovani po dalnici, a uz vubec ne "pro jizdu pri plnem plynu", ale i tak srovnani 40km vs. 190km je podezrele propastne.
U naftoveho motoru je rozdil spotreby 60km/h vs. 150km/h dejme tomu 80% .. u tohodle golfa by ten rozdil musel byt 400%, coz jen zvysuje muj dojem ze dojezd je opravdu jen teoreticky (ze by paralela s vydrzi mobilnich telefonu ?? )
P74e67t28r 36O73u55ř46e62d66n35í74č35e90k
opet nesmysl vypoctu. Silnejsi motor se dava pro dynamiku. Budete prekvapen, kolik energie staci /spotreba/ staci na jizdu. Spotreba je psana na 12 kWh/100 km, samozrejme na dlanici muze jit az na 20 kWh/100 km.
Majitel e-auta s podobnymi parametry.
A28d62a35m 68Ž36í37d24e43k
az to bude na operativni leasing za 8000 mesicne, tak do toho pujdu. V podstate je to muj sen :o)
P43e73t38r 17T15ů54m39a
Vecer prijedu, dam mobil a auto do nabijecky:-)
P38e47t24r 49O94u53ř38e41d59n68í80č98e15k
ano, idealne na nocni proud. O vic se nestarate. System dobije baterie a provede balancovani clanku. Pokud jsou klimatizovane boxy udrzuje optimalni teplotu. Rano oddelate kabel a jedete. Zadny cmoud, spotreba 16 l/100 km pri studenem motoru, zvysene exhalace nez se spalovaci motor zahreje...
J87a58n 68B96á12r97t89a
Čistý elektromobil bych nechtěl ale ten hybrid se mi líbí.
J68a53n 93N20o31v76á67k
Podle reálných zkušeností uživatelů Chevy Volt se stejně všichni nakonec snaží jezdit co nejvíce na elektriku ze zásuvky (je to levnější a pohodlnější a nemusí jezdit na pumpu). Range extender nakonec potřebují jen na několik málo cest za rok. Takže většinu času je to mrtvá zátěž, prachy navíc a kurvítko.
Jako mnohem lepší řešení by se nabízelo mít v elektromobilu normalizovanou přípojku a v případě těch několika dlouhých cest za rok bych zajel do servisu/k prodejci a ten agregát bych si prostě (třeba za 100 Kč/den) pronajal a ten by se ve stylu "plug and play" do auta strčil a připojil.
T92o88m29á68š 11J17u34r29e20č35k39a
E-propaganda nezná hranic a je dobře promazaná miliardami z kapes daňových polatníků a přitom je to technologie, která nemá budoucnost. Výroba energie pro jedno E-auto na rok ježdění sežere více zdrojů a vypůstí stejně Co2 jako benzínovej nebo naftovej motor za celou jeho životnost. Výroba baterií je energeticky náročná a téměř neexistuje eko způsob jek použité baterie likvidovat. Jedinou cestu tímto směrem vidím v Diesel či benzín-elektrickém agregátu, kde je malý D nebo B motor dobíjející baterie, které pohání elektromotor.
J46a88n 30N75o98v54á38k
Vy jste to s tou energií počítal? Odhadl? Vymyslel si to? A jaký jste vzal energetický mix?
Li-ion baterie se rutině recyklují již dnes, máte je v noteboocích a mobilech.
M18i54r84o14s41l14a16v 63B70u83d52a
Toho deklarovaného dojezdu se NIKDY nedosáhne V reálu to najede tak 90 - 100 km, po dvou třech letech už jen polovinu. V zimě a za tmy nemá cenu o dojezdu vůbec mluvit
M14i27r28o85s96l48a70v 49B22u96d97a
...po pěti - šesti letech jdou baterie do háje, nové stojí neskutečný ranec a elektroverk bude dále neprodejný. Nic proti elektromobilům, ale spíše proti bateriím. Pokud nebude reálný dojezd alespoň 500 km, nabíjení nebude trvat déle jak pět - deset minut a nezmrazí vás účet za el. energii potažmo za nové baterii, je to jen drahá hračka pro ekofašisty...pardon, ekology.
K63a38r57e71l 71F61a10i47t
190km je za ideálních podmínek....až pojedete v zimě v -10°C z Prahy do Plzně, tak si myslím, že u Žebráku už budete hledat zásuvku. Je druhá možnost....ject 80km/h a v autě mrznout. Pak možná dojedete až do Rokycan.
L77u94k65á91š 67Š22l55e87h56o24f61e47r
Jen idiot a pan Fait si pořídí takové auto pro dálniční ježdění
D46a50v76i16d 17R21y60c91h81e14t58s41k41ý
Elektromobil je zatím zboží nadšenců, a to i přes 60% daň na benzín v naší komunistické zemi.
Zasaďte do rovnice pořizovací cenu, reálný (!) dojezd, cenu elektřiny a životnost baterií a kupte něco na LPG.
P20e90t55r 55O68u42ř54e62d32n15í56č47e34k
Souhlasim s panem Gajdosikem. Cena baterii se vrati za cca 80 tis. km, rekl bych cely vuz za cca 150 tis km.
Auto by melo vydrzet alespon 10 let.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím
Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...
Škoda Spartak vyjela na Prvního máje. Štramák vyžaduje zkušeného řidiče
Jeden dodatečně montovaný stěrač se snaží, seč může, dva původní to vzdaly po patnácti minutách....
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Chrám luxusu v novém. Prošmejdili jsme nový Rolls-Royce Cullinan
Exkluzivně Rolls-Royce vzdal krátce po premiéře svého dnes zdaleka nejprodávnějšího modelu snahu naučit...
Hvězda motorsportu v Praze. V Česku jezdil pod pseudonymem
Na velkolepou, dva a půl tisíce kilometrů dlouhou cestu se o uplynulém víkendu vydala čtyřicítka...
Prodej, byt 1+kk, 35,82 m2 + balkon
V třešňovce, Praha 9 - Hrdlořezy
4 795 000 Kč