Diskuze

Italské studio, které obléklo Škodu Favorit, padlo. S Bertonem je konec

Nikdo nikdy asi nerozhodne, které ze "svaté" trojice nejslavnějších italských designérských studií je - vlastně bylo - to NEJ. S Bertonem, které znají díky spolupráci s Mladoboleslaváky i Češi, je ale teď amen.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PU

P57e98p31i46k 39U77h62e82r

20. 3. 2014 0:33

Chybí mi tu Citroen XM... pro mě super sériová kára, designem původně od Bertone

http://www.citroenet.org.uk/prototypes/projet-v80-y30/xmpro2.html

1 0
možnosti
Foto

Kdyz koukam na ty fotky tak ten Favorit byla snad jedina rozumna prace.:-)

1 2
možnosti
DS

Zatímco Favorit bylo sériové auto, většina ostatních na fotkách byly koncepty. Když porovnám Favorit třeba s takovými skvosty jako Miura nebo Countach.... no určitě se najdou tací, kterým v tomhle porovnání vyjde Favorit jako hezčí.

1 0
možnosti
Foto

Jo jo je to krása a škoda zároveň, tolik legend a tolik krásných kousků z jejich rukou vzešlo :-(

PS: je to BMW C1

0 0
možnosti
DO

Doteď se z toho designu Favorita nevzpamatovali.

1 4
možnosti
VP

malá poznámka bokem, co je loňsko?

0 0
možnosti
PK

Pěkný článek, díky za něj.. bohužel smutná zpráva. Někdo to koupí, tak jen doufat, že značka přežije.. byla by to škoda, kdyby ne.

2 0
možnosti
JK

A to je škoda. Unikátních designérů není nikdy dost. Favorit se mu tehdy povedl, i když v době uvedení na trh již zastarával. A ty hranato-špičaté sporťáky, to je moje dětství :)

6 0
možnosti
LM

On Favorit tak jak nakonec vyjel nebyl tak úplně jeho dílo, protože soudruzi ho trochu socialisticky upravili (tím nemyslím škodovácké designéry a vývojáře, to byla vždy špička).

1 0
možnosti