Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legrační supersport vás nakopne. Svezení s legendou Audi Quattro Sport

To auto možná vypadá na pohled směšně, bílá kola zářící z rudé karoserie má hrozně blízko u sebe. Ale Audi Quattro Sport je supersport snů a jedno z nejceněnějších aut osmdesátých let. Tuto legendu jsem pár kilometrů mohl řídit. A byla to pořádná pumelice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M54i81r17o82s87l10a24v 83Z95a17p57l63e23t52a89l 3847545448273

Trošku mi ten popis zrychlení připomíná jízdu v T613 :-) Jistě, nenbylo tak brutální jak v tomto speciálu ale pocit kdy se vám po sešlápnutí plynu váš horizont zvedne do oblohy a cítíte jak se vám prodlužuje vzdálenost od volantu a pedálů, protože se silou boříte do opavdu měkkých křesel byl pocit nenapodobitelný, zvlástě v době škodovek a žigulíků, ndes už se dělají uta o hodně tvrdší a ani to zrychlení člověk tolik nevnímá...

+1/0
26.3.2014 19:34

R37i48c61h75a95r32d 31H67e62j75z60l90a11r 4696175679520

Při zrychlení z 0-100km/h za 10s (základní verze měla před koncem výroby 17s) si boření do křesel moc představit neumím, pokud by jedinec za volantem nevážil >160kg. Pokud tedy nepíšete o verzi 2místného sportovního kupé MTX Tatra V8 se zrychlením okolo 6,2s.

0/−1
26.3.2014 22:55
Foto

M95i39r48o17s77l28a41v 86Z95a57p84l68e21t60a61l 3207975518523

Nevěřte psaným textům, zvláště u Tater. Třeba udávaná maximálka 190km/hod byla udávána od počátků výroby a přitom technicnici kolem jičína s běznýmy tatrami lítali daleko přes 220... S tím zrychlením to je podobné, celá desetiletí se udávala stejná data, realita ale byla jiná. Ony ty data stejně nikoho nezajímaly, , vozy nebyly v běžném prodeji.

+2/0
26.3.2014 23:35

J92i16ř20í 59K65o41c60u17r44e25k 6565924165848

17 s? To by znamenalo, že s trojnásobným výkonem je na tom hůř než Favorit, čemuž se mi nechce věřit. Ohledně sprintu bych na ten Favorit nevsadil ani děravou ponožku, přestože váží polovinu.

0/0
27.3.2014 23:09

T47o88m24á95š 19J59u29r29e87č10k74a 3463982519243

Autor nadpisu by si měl naliskat. Legrační? proč to auto je legenda, průkopník světové rally, ikona nejen dětských srdcí a bylo bráno velmi vážně. A hlavně kde přišel na "supersport" audi quattro nikdy nebyl super sport, ale "sport road car" . Supersport je např. Lamborgini, McLarren, Ferrari, aston martin Ford GT atd.

+1/0
26.3.2014 12:21

C98y80r12i28l 63P74a46v84e78l81k75a 4266202968715

Uklidni se frajere.

0/0
26.3.2014 9:09

T48o63m77á82š 73H70a46n24č88a90r 8328724278208

Jako investice dobré...

0/0
25.3.2014 22:55

A84n28t42o18n91i44n 44K54a74d51l20c11e13k 9442239431426

Audi Coupe je moje nejoblibenejsi co jsem vlastnil.VAUDIR^

+1/0
25.3.2014 22:17

J19i32ř26í 60D20o67l25e77ž53e62l 9669225361410

kdo by chtěl kouknout na pár fotek vozů sk.B, tak má možnost zde :-) Kdysi jsem v Audi muzeu v Ingolstadtu měl to štěstí.... 

http://www.audi-club.cz/list_user.php?cislo=5490

+1/0
25.3.2014 22:07

R11o28m74a93n 63K42a17c27h61l37í93ř 7883361721710

Nazvat Audi Quattro "legračním supersportem" je poněkud barbarství...tohle je světová legenda rally...

+2/0
25.3.2014 21:10

V67i11k10t55o58r 23K49o11š58k74a 4602270407489

Ikona!!! to auto má prostě koule....http://www.youtube.com/watch?v=cDRkHXMHqFo

+5/0
25.3.2014 17:40

R81o76m41a47n 20Š18v81a38c50h 8599103349912

Pro ty co se chtějí kouknout na ten odkaz, doporucuji poradnou audio soustavu nebo alespon slušné sluchátka a Volume doprava:)

+2/0
25.3.2014 18:46

V70a87c66l30a41v 51C15h85a60l65o66u77p28k61a 6274255291120

dve a půl minutové video s jedním autem, a je to xx-krát záživnější než celej hlavní závod formule 1, se všema autama!

To auto je brutální..

moc fajn video:-)R^R^R^

+1/0
25.3.2014 23:33

J25i76ř77í 79S59c61h50w25a63c89h 5386609507554

no to asi proto, že je to dynamicky sestřiháno, přejezd mezi etapama by asi tak zábavný nebyl. ;-)

Navíc jízda po lesní cestě na plný plyn je taky o něčem jiném než po širokém okruhu....

U F1 z kamer těsně u trati (a z těch na autech) by se dal udělat určitě podobně zábavný sestřih plný předjížděcích manévrů, vyjetí z dráhy, z práce mechaniků v depu..... atd. atd.

+1/0
26.3.2014 10:43

J33a31k78u22b 91H53a28n74u35š 8623304217746

Audi Quattro je klasika! Koukněte na tenhle marketingový výzkum ohledně hodnocení marketingové kampaně pohonu 4x4. Je to docela zábava!

http://hodnoceni-efektivity-kampane.vyplnto.cz/

0/0
25.3.2014 14:41

D69a91n56i63e23l 31S56o83b57o23t90a 9389154796250

Jen je škoda, že po zrušení Skupiny B Audi tak rychle odpadlo. Když si člověk uvědomí, jaké legendy na přelomu 80. a 90. let vznikly, Audi by určitě přispělo svým dílem.

+4/0
25.3.2014 10:35

L86a24d56i10s24l21a53v 96M82i15k32a 1741839504514

Nádherná třída, ale ono už se to asi opravdu nedalo uřídit....

+2/0
25.3.2014 10:59

D24a58n47i85e79l 33S17o35b25o38t93a 9709754176860

Nedalo, ale vše špatné je pro něco dobré. Nebýt zrušení, možná bychom tu neměli Integralu, Celicu, Imprezu STi, Lancer Evo a další... třeba Delta S4 nebo Audi Quatro jsou nádherná auta, ale určitě neovlivnily budoucí výrobu tak, jako jejich následníci.

+1/0
25.3.2014 11:11

L11a80d62i41s18l37a50v 32M63i38k43a 1761359824314

Jen těch omezení v rally je dneska trochu moc, ale ono to není jen v rally, když jsem slyšel letos F1 tak to je opravdu hnus.

+1/0
25.3.2014 12:28

P37a69v19e55l 92Z67a73j20í17č30e74k 8594750236490

a o to jde kdyz firma najde ridice, ktery to monstrum zkroti treba vyhraje a nepotrebuje na to predpisy, protoze kdyz stim nikdo nebude chtit nebo bude vecne nekde bourat tak zjisti ze to neni cesta

+1/0
25.3.2014 13:32

T15o77m36á53š 54J90u80r74e89č14k49a 3943452639463

Je to škoda, ale bylo to nutné. Tato třída zabila příliš mnoho lidí a ta auta měla na konci poslední sezóny už kolem tisíce koní.

+1/0
26.3.2014 12:29

J21i15ř86í 97H22r17a79d49e38c 9778367690554

V Peugeot 205 T16VToyota Celica GT4 ST185 V Lancia Delta HF 4WD (Integrale) V

+3/0
25.3.2014 10:07

J20i42ř76í 73S19c24h32w64a50c81h 5376399567944

....Maximálka bývá odhadována na 250 km/h, což při jedenácti metrácích hmotnosti zní uvěřitelně....;-)

Tak hmotnost auta maximální rychlost ovlivňuje zcela nepatrně, maximálně tak přes valivý odpor pneumatik.... 

Takto výkonné auto by mohlo asi jet i rychleji (i když aerodynamika u něj není asi až tak dobrá), omezením tu nejspíše budou "kratší" převody (pro rally).

Navíc při takto vysokých rychlostech už asi budou narůstat problémy se stabilitou auta s tak krátkým rozvorem.

+7/0
25.3.2014 10:00

R29o50m53a72n 38V56a69v19ř69í72č76e10k 7416355388964

tak hmotnost ovlivňuje maximální rychlost jen nepatrně, jo? a teď bych prosil tu o Budulínkovi.

0/−1
25.3.2014 14:42

V75í27ť31a 34K64r56u37t74i84š 1310404815707

Ano, nepatrne. Hmotnost ma zasadni vliv na zrychleni, ale pro maximalku je pri odpovidajicim zprevodovani rozhodujici predevsim odpor vzduchu a aerodynamika auta.

+4/0
25.3.2014 20:53

V33a58c68l65a22v 60C97h84a14l97o22u84p10k72a 6144955191810

pravdu má asi přeceda (viz třeba veyron, se zrychlením 0-100 za 2,5sec, a maximálkou kolem 440km/h, to vše při hmotnosti 2,2tuny)

0/0
25.3.2014 23:42

J95i35ř52í 15S20c18h31w40a71c23h 5776869167254

přeceda má URČITĚ pravdu ;-)

Kolegovi Vavříčkovi bych doporučil si zopáknout učivo fyziky ze 7. třídy, pokud tedy opravdu raději neposlouchá tu o Budulínkovi ...... Rv ;-D

+1/0
26.3.2014 10:26

P86e47t46r 23H18l43o29u74š40e22k 9706283185481

proč je to auto nazýváno legračním? 8-o Protože je to kupé ? 

Je to skvělé auto, které předběhlo tehdejší dobu.

+2/0
25.3.2014 9:53
Foto

M63a82r32t77i74n 49K44o56u28b27e48k 3599447818876

Protože podle autora přece dneska kupé maji čtvery dveře. Kupé jenom s jedním párem dveří vypadá vedle plánované Octavie CC hodně směšně.

+1/−1
25.3.2014 10:55

R84o16m27a91n 95V97a62v36ř90í87č74e61k 7306945398444

ono to auto na pohled, zvláště z boku, vypadá opravdu trochu legračně a disproporčně. to samozřejmě nic nemění na tom, že je to po technické stránce skvělé auto.

+1/0
25.3.2014 14:44

C91y98r81i75l 87P89a10v21e66l80k40a 4296282748575

To ještě Audi za něco stálo. Poslední zajímavý byla A6 z roku 2000, pak už nic. A mimochodem, vůbec nechápu, co je na Quattru legračního. Autor asi ještě nedospěl.

0/0
25.3.2014 8:13

J98a47k86u54b 15F53e35i22f50a11r 7569419896109

To pak už nic myslíte jak?

0/0
25.3.2014 8:30

J86i23ř61í 87P81e55l60n61á15ř 6985933166159

Nemyslí. Na nic novějšího zkrátka nemá, tak se mu líbí stará pitomá C5... ;-)

0/0
25.3.2014 9:09

J34a25k66u42b 17M26a39t75ě24j43ů 5495332901655

jestli si myslite, ze to co pan Feifar napsal, je o penezich, tak se nad sebou zamyslete. A btw, kdyby mel na tohle auto, tak ma i na ty vsechny ostatni...

0/0
25.3.2014 10:02

J86a40k74u41b 58M20a21t79ě66j78ů 5405462281965

pardon, ne pan Feifar, ale pan Pavelka

0/0
25.3.2014 10:03

J46i42ř87í 60P98e47l11n95á83ř 6675493256599

Je to blábol a je úplně jedno o čem to je. A6 z roku 2000? Tahle generace nestála vůbec za nic. Podvozek nebyl nic moc a nic nevydržel, nejrozšířenější sazomet byl poruchový křáp s předraženým nespolehlivým vstřikovacím čerpadlem. Už to mělo všechny prvky "špatnosti" moderního auta. Generace která následovala byla o dvě třídy lepší.

0/0
25.3.2014 11:10

J34a72k78u21b 63M90a89t72ě30j39ů 5675452951935

to je druha vec... to co jste napsal vy, ohledne tech penez je taky uplny blabol.

0/0
25.3.2014 12:45

J54i57ř87í 12P70e96l42n38á80ř 6555883346539

Já se nehodlám dohadovat o větě, kterou jsem myslel jako obyčejné rejpnutí. Jestli se tě to dotklo, ačkoli se tě to vůbec netýkalo, tak holt promiň...

0/0
25.3.2014 17:30

C64y89r56i16l 90P42a59v86e17l87k66a 4756552388335

Co to melete za voloviny? Mě se prostě to audi C5, typ 4B, 1997–2006, líbí. Nic víc. A proč by to mělo být o penězích? Máte nějak vymyto, že?

0/0
26.3.2014 9:07
Foto

M26i12c30h24a13l 53P55u48č 3948652784278

Pitomej jste Vy pane Pelnář :-)

0/0
25.3.2014 13:50

J26i94ř90í 33P32e39l46n34á82ř 6725323756139

Ano, to je docela dobře možné. I tak mi ovšem nikdo nenamluví, že C5 byla nejlepší šestka všech dob.

0/0
25.3.2014 17:34

J45i16ř47í 69S30c35h24w68a19c22h 5786359737314

Bože, třetina článku o tom pojednává, je to vidět na fotkách a u některých furt nic.....prostě nechápou...

0/0
25.3.2014 8:42

J98i19r51i 61K50r22t24e43k 5903250630447

prvni RS6 pane Pavelka

0/0
28.3.2014 15:34

M46a18r13t50i52n 79H53o21r67ň46á17k 7781741392

ach ta nostalgie

+1/0
25.3.2014 5:44
Foto

P63e58t17r 82P22r97o57c17h47á25z40k21a 3802636872124

Skvělé auto,žádné ušlápnutí k vůli spotřebě a ekologii.Čistý výkon,čistá krása.Sen každého pořádného chlapa.

+4/0
25.3.2014 5:42

J25i31ř15í 85S88c16h64w67a68c97h 5806629637614

no o "čisté kráse" zrovna u tohoto Audi by se dalo s úspěchem pochybovat ;-)

prostě ta "pilka" je tam hooodně vidět.

0/0
25.3.2014 9:42

J11a72k85u21b 57M65a35t17ě13j65ů 5855382691875

to rozhodne je, ale zalezi na uhlu pohledu. I podivne auto muze byt hezke

0/0
25.3.2014 10:04

L19u40k97á89š 33M65r31k84v72i88č49k57a 9936494235232

A co takhle aktuální RS4? Atmo V8, čistý výkon, žádné ušlápnutí.

0/0
25.3.2014 11:13
Foto

P26e94t53r 84P23r67o35c69h16á31z75k17a 3282496982604

Také dobré.Bojím se,že za pár let už nebudeme vědět jak zní pořádný motor,co je to pořádný krouťák.Doba se mění.

0/0
25.3.2014 20:17

T45o75m58á38š 10J90u39r97e40č26k10a 3963702109703

A ta tuna elektroniky je čistý víkon? čistý výkon je např. TVR Sagaris kde je motor, kastle a řidič, nemá to ani posilovač řízení....to je čistej výkon.

0/0
26.3.2014 12:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.