- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trošku mi ten popis zrychlení připomíná jízdu v T613 :-) Jistě, nenbylo tak brutální jak v tomto speciálu ale pocit kdy se vám po sešlápnutí plynu váš horizont zvedne do oblohy a cítíte jak se vám prodlužuje vzdálenost od volantu a pedálů, protože se silou boříte do opavdu měkkých křesel byl pocit nenapodobitelný, zvlástě v době škodovek a žigulíků, ndes už se dělají uta o hodně tvrdší a ani to zrychlení člověk tolik nevnímá...
Při zrychlení z 0-100km/h za 10s (základní verze měla před koncem výroby 17s) si boření do křesel moc představit neumím, pokud by jedinec za volantem nevážil >160kg. Pokud tedy nepíšete o verzi 2místného sportovního kupé MTX Tatra V8 se zrychlením okolo 6,2s.
Autor nadpisu by si měl naliskat. Legrační? proč to auto je legenda, průkopník světové rally, ikona nejen dětských srdcí a bylo bráno velmi vážně. A hlavně kde přišel na "supersport" audi quattro nikdy nebyl super sport, ale "sport road car" . Supersport je např. Lamborgini, McLarren, Ferrari, aston martin Ford GT atd.
Audi Coupe je moje nejoblibenejsi co jsem vlastnil.AUDI
kdo by chtěl kouknout na pár fotek vozů sk.B, tak má možnost zde Kdysi jsem v Audi muzeu v Ingolstadtu měl to štěstí....
Nazvat Audi Quattro "legračním supersportem" je poněkud barbarství...tohle je světová legenda rally...
Ikona!!! to auto má prostě koule....http://www.youtube.com/watch?v=cDRkHXMHqFo
Pro ty co se chtějí kouknout na ten odkaz, doporucuji poradnou audio soustavu nebo alespon slušné sluchátka a Volume doprava:)
Audi Quattro je klasika! Koukněte na tenhle marketingový výzkum ohledně hodnocení marketingové kampaně pohonu 4x4. Je to docela zábava!
Jen je škoda, že po zrušení Skupiny B Audi tak rychle odpadlo. Když si člověk uvědomí, jaké legendy na přelomu 80. a 90. let vznikly, Audi by určitě přispělo svým dílem.
Nádherná třída, ale ono už se to asi opravdu nedalo uřídit....