Diskuze
OBRAZEM: Socialistické křápy hvězdami tuningového srazu
Děkujeme za pochopení.
P81e33t80r 65H12e72j84n47ý
Na "žigulíku " jsem v letech 1976 až 1992 jsem najezdil cca 550 tisích kilometrů, nikdy mne nenechali na "holičkách" byly to dva - VAZ kombi o obsahu 1.200 a lada 1300. používal jsem je na taxislužbu, od let jsem používal Mercrdes Benz typ 123 " piano" 300d zakoupeno dle stavu tachometru 320 tis. po 6 letech na tachometru 720tis. také bez problémů , šlo u obou typů vozu o výmenu brzd , olejů atd. Prostě bez problémové vozy - když se chováte k autu dobře podle hesla " dej krávě do držky ona ti dá do dížky" byla to auta bez zbytečné elektroniky , dnes my v autě každou chvilku svítí přístrojovka jako vánoční stromeček..... mám naježdeno na osobácích, autobusech, dodávek a nakldních voech cca 2.500 000 km
M29i16c29h72a68l 52P32a54v44l17á24t
Tuning zadni nevidet. Pro tenhle druh niceni automobilu se pouziva nazev TUZING. S tim tuningem to nema nic spolecneho.
J11a89r60o93s27l13a51v 76Z98a51h45r69a91d34n56í19č66e63k
Raději bych si koupil starou (novou, kdyby se vyráběla dál) škodovku R za 300 000,- než novou octávku, která nevydrží ani 10 let bez opravy.
S83t15a14n13i49s17l14a10v 78J47a15n57d77e36r23a
Není nad veterána v původním stavu a tunění veteránů by mělo být zakázané.
M63i90c71h85a47l 98S31t17e47h29l82í45k
na fotce 13 je Wartburg 313Sport,ne 311.vyrobeno pár set kusů
J37i47ř22í 42D65o89u50t33n19á95č
BYLY TO KŘÁPY ... ono se komunistům to jejich doženem a předeženem nevedlo u všeho ... proč by měla být auta vyjímkou???
J86i20ř86í 22S12c71h39w93a92c67h
přesně tak Warťasy, Trabi, Moskviče, Volhy i Škůdky byly křápy. VAZ-Žiguli byly výjimkou, protože to byla licence auta z "normální" Evropy a ač původem jenom "Ital" tak i po 5-10 letech spolehlivě deklasoval socialistické výrobky.....
M66a83r65e70k 76F61l66e15k49a66č
křápy?? pane redaktore, kolik Vám je let..pravděpodobně jste žádným takovým autem nikdy nejel co?
J12a13n 66F14r61o98l35í95k
Auta své doby, srovnatelná úrovní s výrobou pro retail na západě (dnes by se to značilo jako low cost). S technickou úrovní třeba BMV se to pochopitelně nedá srovnat. Když to ovšem hodnotím z dnešní doby (a jezdil jsem od Praga V3S a Praga RND po Spartak, MB1000, MB100, Š 1202 i 1203 a Š120) tak to byly křápy, kde bylo běžné (třeba 1203) vyřazovat šroubovákem dva zařazené kvalty naráz) a jiné radosti. Akumulátor, který měl životnost 4 roky byl zázrak. Dnes běžně 7 let. Prostě pokrok je úžasný.
S58t77a53n35i25s11l58a76v 56A94u84g74u55s70t21i39n
Ty křápy bych si odpustil pane redaktore. Fotky jsou překrásné.
T12o54m25á45š 49V14a34v53e36r40k41a
jo tahle fotogalerie je rozhodně lepší než ta první serie! Warťas v kabriu a Robur jsou best!
O14s60k84a80r 89K97o13v28a22ř58í50k
Někdy ty křápy jsou stokrát spolehlivější, než vozy některých současných značek.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!