Diskuze

Rozsviťte, není vidět na krok. Na mlhu denní světla nestačí

Když je mlha hustá tak, že by se dala krájet, je čas rozsvítit mlhovky. Přesně taková byla dnes dopoledne a čeká na řidiče i v dalších dnech. Velkou hrozbou se ukazují být světla pro denní svícení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Denní svícení s LED diodami by nebylo špatné, jen kdyby svítilo více, než normální světla a byla umístěná ve stejné výšce, jako hlavní světla. Také kdyby svítili i zadní světla. Dvě mlhovky zadní bych zrušil a bylo by super, kdyby se používala jen jedna na straně řidiče. Přední jsou dobré, když jsou nízko nad silnicí, jinak jsou k ničemu. Sám je používám vyjímečně, slabá mlha není důvod je zapínat a zapínám je, až viditelnost klesne pod 50 metrů, pak neoslňuji nikoho.

0 0
možnosti

Podle mě záleží hlavně na tom, jaká DLR si člověk pořídí / automobilka namontuje. Protože podivné čínské výrobky s minimální svítivostí jsou často dost naprd. A s tím 'kdyby svítilo více' ... vezměte v úvahu, že na rozdíl od tlumených = sklopených dolů, tahle svítí dopředu. Osobně mám kulatá se 4 LED a jsem spokojený.

0 0
možnosti

já nechápu dnešní debilitu automobilek, kde se musí zapnout předek a pak teprv zadní mlhovka.

2 0
možnosti

to souvisí s tím, že jsou primárně stavěná pro německý trh a tam je podmínka, že se musí nechat samostatně rozsvítit přední

0 0
možnosti

nekdo povazuje za mlhu i ranni opar, kdy je viditelnost i 500m.

4 0
možnosti

Ten opar na mlhovky není, ale na klasický světla ano....

1 0
možnosti

Konečně se řeší denní svícení. Těch blbců je opravdu hodně, ve tmě, v mlze...EU řeší blbosti, ale tohle je všem jedno, nechápu. To je takový problém, to nějak propojit se zadkem. Myslím, že tohle není šetření na tom pravém místě. Auta mají hromadu asistentu úplně na vše skoro, ale že vzadu auto při mlze nesvítí, když je řidič jouda, to nikoho nezajímá. To auto za to nemůže, chápu, ale nějaká větší osvěta by se hodila.

1 0
možnosti

Zákon už ted jasně stanovuje jaké osvětlení se má kdy použít. Za to že jsou řidiči blbci snad nemůže EU 8-o

3 0
možnosti

myslim, ze u nas je to naopak, potkavam nespocet jelit, ktera sviti mlhovkou at uz za pouhe tmy, nebo zas labeho deste ... ti vyrazne prevazuji na d individui, ktera nerozsvecuji za mlhy

4 0
možnosti

ja spise potkavam trubky, co si v noci mysli ze mlhovky je vice osviti, co je zapinaji i za deste a nebo kdyz vidi nad lesem mlhu ... .

2 0
možnosti

Občas pouštím přední mlhovky v noci, když jedu někde v lese nebo v méně osvětlených úsecích. Mlhovky mi svítí více do boků a lépe vidím, zda se v příkopě nechystá nějaká zvěř ke kolizi.

1 2
možnosti

A jak stihnete na těch 10m, co vám osvětlí mlhovky, zareagovat?

2 0
možnosti

A prosim vas, v kolone, kdy auta jedou tesne za sebou, ty mlhovky zhasnete!!!

9 0
možnosti

Já pro jistotu svítím mlhovkama neustále. Jeden nikdy neví ;-D

0 0
možnosti

Tak to je na pár facek. Chudáci za tebou.

0 0
možnosti

.....Sledovat koncová světla jiného auta se nemusí vždy vyplatit. Můžete také dojet jinam, než jste chtěli....... Tahle věta mne obrovsky rozesmála ;-D

2 0
možnosti

Mě se to stalo. Jedu si po D1 koukám na světla auta co jede předemnou a najednou koukám, že jsem přejel sjezd o 20 km ;-D

1 0
možnosti