Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kolony na D1: V pondělí řidiči "pročekali" 3 miliony. A bude hůř

Situace na dálnici D1 houstne. Tento týden se začalo s uzavíráním a zužováním pruhů na nejvytíženější české dálnici. Za pondělí v zácpách řidiči na D1 "pročekali" přes tři miliony korun, vyplývá z analýzy integrovaného systému monitorování silniční dopravy ViaRODOS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55a81n 44F77r98o84l70í71k 6986740225664

MD a ŘSD alibisticky objízdné trasy nestanovilo aby nemusely obcím platit rozšmelcované vozovky, ovšem vypadá to na návrat na silnice od Marie Terezie (směr Čáslav, Kutná Hora).;-)

+1/0
28.3.2014 14:39

J20a76n 13K64o50t84l50í13n 9929334975397

Chtít za tu šílenost, které si dovolí říkat dálnice poplatek je sposťárna nejhrubšího zrna. Proboha vždyt se na tom nedá jezdit, pravý pruh je z 60% úplně nepoužitelný (pro osobák) pokud nemá člověk dobrého chyropraktika. Zbytek je záplatovaný, rozpadající se, uzavírek jako máku a nikde nikdo nepracuje, proč taky, zívačka, pohodička...času dost... Oprostěte ji od poplatku pro OV a zlevněte známky !!

+3/−1
28.3.2014 13:37

J84o52s61e54f 65Š47e50m91e22l43í82k 7279211510277

ANO, bude hůř. A počkejte teprv, až tohle uvidí Babiš - to se smíchy neudržíte.

+1/0
28.3.2014 13:25

J27a65n 93K26o63t10i96l 9123451988

dokud nebudeme umět jezdit ve zúžení a dodržovat pravidlo zipu před ním, tak se nic nezlepší. Za blbost se platí, to platí na D1 jako jinde. Buď se budou všichni řadit doprava 50, 100, 200, 300 metrů před zúžením, nebo spořádaně dojedou v levým pruhu až před značku a pěkně se budou jako zařazovat do mezer, který jim tam ti, co jedou v pravým pruhu, musí!!!! udělat, anebo pojedou 7 km hodinu všichni. Kdo to nechápe, ať mu vemou řidičák nhned na místě. Stačí, když si tam jeden z PČR stoupne a má vyděláno pro své oddělení an celý rok. V rakousku a Německu se běžně opravují 20km úseky a nikdo z toho žádnou vědu nedělá. To jen u nás..Ostatně jako ze všeho. Raději nadávat, než se naučit chovat....

+5/0
28.3.2014 13:14

J82a47n 95F11r26o92l32í82k 6156920565324

U nás jsou ty fronty reálné a dvojnásobná doba na projetí D1 mluví za vše. Jel jsem kolem Salcburku když tam dělali opravu, ale hustota provozu se oproti D1 nedala srovnat. Prostě když natlačíte dva stále plné pruhy do jednoho tak se to na plynulosti jízdy musí projevit.

0/0
28.3.2014 14:42

J26a15n 61M33o29h54y76l92a 6842529989671

To se projeví, ale správně praktikované pravidlo zipu ten provoz v místě zúžení učiní plynulejší a tím o něco rychlejší.

0/0
28.3.2014 16:55

P33e46t97r 16P44a38c87k49a 4259559825981

Konečně někdo začal vyjadřovat zpoždění kolon v penězích. Až si uvědomíme co stojí všechny zúčastněné hodina uzavřené dálnice, tak nebudeme nehody tři hodiny vyšetřovat a půl dne překládat náklad, ale smíříme se s rychlým vyfotografováním nehody a vyklopený kamion shrneme buldozerem mimo dálnici.

+2/0
28.3.2014 11:31

J53a90n 94K49o60ř43á16n 7577698938496

Ta stavba se vlastně samofinancuje z DPH a spotřební daně :-))

+5/0
28.3.2014 9:34

P88e64t39r 79H52o35f52m23a39n47n 6389774795930

Radeji napiste, kolik se denne proceka rana na useku Pruhonice - Roztyly a vecer v opacnem smeru.

0/0
28.3.2014 9:07

D25a48v75i15d 16K17r69e32j61č79í 9382590366424

"Podívejte se na průjezd opravovanými úseky D1:"

Já vidím jen jeden úsek, ale to je asi problém autora článku

0/0
28.3.2014 0:03

I51v46o 50S96a38r95o 5198507157578

Jasně, že by dostavba ,,dálnice" či rychlostní komunikace Praha - Hradec - Ostrava měla být prioritou i před opravou a rozšířením D1 o 75 cm. Dle mého laického soudu by to odlehčilo D1 o 30 %.

+4/0
27.3.2014 22:30

M44a24r72t42i52n 61P25o22s24p55í44š94i40l 8525631856797

no raději vrazí 7 miliard do "konce světa", vybudují Ostrava>Opava

+1/−3
28.3.2014 8:22
Foto

M66a12r58e51k 92B97a20š71i92s95t40a 7483822833740

Pospíšil, tebe bych nechal jezdit trasu Opava-Ostrava tam a nazpátek hezky přes Hrabyň a celý měsíc. To by tě hned přešlo to klábosení o něčem do čeho absolutně nevidíš, ta stávající cesta je v takovém stavu, že traktorista s pluhem by ji v rámci BESIPu mohl s čistým svědomím rozorat.

0/−2
28.3.2014 16:22

M42i27c69h91a44l 37P78a10v64l25á44t 9793963554159

To rozsireni je ta nejmene dulezita vec cele akce. Ale asi jste to dosud nepostrehl.

+1/0
28.3.2014 10:58

I97v43o 52S26a52r48o 5558167517258

Myslím, že Ministerstvo dopravy to vůbec nezajímá. Nejde to z jeho rozpočtu, ale z kapes lidí a firem, tak o co jde, že?

0/0
27.3.2014 22:28

J62a70n 59M64o83h72y40l70a 6692619239821

Takže to opravovat jak? Vrtulníkem vytrhnout starý úsek dálnice a vzápětí ho nahradit novým nebo co? Banda idiotu si celé roky stěžuje na stav D1 a když začne oprava, stěžují si na to, že se opravuje. Když tyhle existence mají volební právo, nemůžeme se divit, že to tu vypadá jak vypadá.

0/−1
28.3.2014 17:01

J70i51ř52í 86S12o93c36h57o27r 1222252863971

Celý problém je, že doposud neexistuje alternativa ve formě R35. Místo stavby R35 se staví v mnoha případech zbytné komunikace např R6.

+1/0
27.3.2014 21:53

L95u95d66ě41k 35N85ě21m27e76c 5805651292444

Vypadá to, že nazrál čas obnovení projektu D1 Expres. Pravda, tam nějaké diskuse o zipu ztrácí na významu.

+1/0
27.3.2014 21:33

J80o52s13e19f 36Š92e91m24e71l10í73k 7649451610787

Jak to sakra v tom Německu dělají? Opravujou taky fest, provoz jenom na jedné straně a kromě snížení na 80km/hod téměř žádnej problém.

Pravda je, že když je tam značka "Na silnici se pracuje" tak tam fakt dělají. Celej den, pátek-svátek. Kapitalisti. :-P

+7/0
27.3.2014 21:08

A93l96e49š 54J71a65v86ů75r73e39k 2432749110650

taky tam byvaji zacpy. Problem je spise ten, ze tam nemaji 200km dalnici, na kterou se v podstate 40-50 let nesahlo

+1/0
27.3.2014 21:18
Foto

I93v69a85n 67K66o23p83t53a 5187842311937

Takové byly prakticky všechny dálnice v bývalé DDR, a ještě tam jsou. Proti dálnici A11 (části tak 10km) z Berlína na Štětin je D1 absolutní luxus.

A pravdou je že když staví tak kolony jsou, a non stop taky nedělají(to by odbory nepřenesly přes srdce).

+3/−1
27.3.2014 22:22

M83a34r95t91i75n 89K34a41r32á78s41e21k 9568783928758

No problem je v tom ze v nemecku se na tu jednu stranuv ejdou 4 pruhy. na D1 ne (to je duvod proc se rozsiruje, aby v pripade potreby se dala stahnou cela doprava na jednu stranud dalnice)

0/0
28.3.2014 11:30

A38l79e92š 27J89a57v77ů39r87e96k 2782489940490

ty co vymyslely system tech oprav, bych s chute povesil ze neco do pruvanu. A kdyz jsem videl ten pored, kde experti vysvetlovali, jak je ta rekonstrukce D1 zfusovana, jak se tam planuji delat nesmysly, jak se bouraji funkcni mosty ... . Jak vysvetlovali, ze ta renovace by se dala udelat za 30% ceny a 2=3 rychleji, ale ze vsechny vlady ignoruji tyto navrhy expert, a dal schvaluji tento megatunel ....

+3/−2
27.3.2014 21:06

A87l64e32š 76J81a62v79ů81r62e53k 2502699420240

i

+1/−1
27.3.2014 21:07

P38e74t20r 87N29e17s24v38a91d14b14a 2354555656139

Nebýt některých magorů za volanty kteří si léčí pošramocené ego nebyly by žádné kolony. Stačí aby se lidi na silnicích chovali slušně a bude se jezdit jedna báseň. Minimum nehod rovná se minimum kolon. Stejně jako řazení se do průběžného pruhu, kdo komu říká že musí dojet na konec a tam se dožadovat zipu z nulové rychlosti? Není lepší zařadit se když je to možné plynule v jízdě než když musí kolona zastavit aby se mohl dotyčný zařadit?

0/−11
27.3.2014 20:56

F78r20a84n45t82i90š76e87k 78M95o40s95s 8562273489769

Řadit zipem se má těsně před zúžením a ne půl kilometru před ním, jak si někteří chytráci myslí. Pokud by správné řazení všichni dodržovali, tak nikdo nemusí zastavovat a oba pruhy jedou plynule. Takhle se ale spousta řidičů cpe do průběžného pruhu zbytečně brzo (asi aby jim něco neuteklo) a pak se čertí, že ti normálně myslící se dožadují zipu těsně před zúžením.

+9/0
27.3.2014 21:02

A30l25e62š 11J23a85v90ů29r86e34k 2592719280720

to jeden problem, ti co se "zipuji" moc brzy, ale druhy je ten, ze nekteri ridici nepusti ty spravne zipujici, jelikoz maji pocit, ze je dotycny chce predjet a ze predbiha ... .

+4/0
27.3.2014 21:10

P56e16t23r 77N82e42s65v33a59d33b61a 2854415906889

Kde je napsáno že se máte řadit před zúžením? Nikde jsem nepsal nic o půl kilometrů běžně se řadím za poslední značkou upozorňující na zúžení tedy cca 100 metrů před zúžením a jde to jednodušeji. Dám blinkr a nestalo se mi aby mě někdo nepustil a já musel dojet až na konec. Zařadím se a v tom nedočkavec zamnou zrychlí aby doletěl ve 120 na konec pruhu a cpe se do něj. Porč? Když se během té doby mohl třeba třikrát zařadit? Taky se mi líbí jak je každý chytrý co se týče zipu, ale jiné jako je třeba max. povolená rychlost pouze buzerace atd. Prostě jen to co se vám hodí že?;-(

0/−3
27.3.2014 21:11

A21l67e21š 52J36a83v20ů92r64e89k 2922299650570

nikdy se ti to nestalo ???? Tak to jsi klikar

0/0
27.3.2014 21:15

P57e41t14r 68N16e49s33v81a78d44b15a 2214955646399

Ne nestalo a možná proto že nestojím na konci pruh s blinkrem a čekám na to až se mě někdo uráčí pustit....

+1/0
27.3.2014 21:25

J49a36n 54K98o39s75t66k48a 9284907889456

Nebo nepotkáváte v pravém pruhu sám sebe.

+1/0
27.3.2014 21:27

P23e58t86r 88N22e98s75v12a91d56b26a 2344515646399

Co to melete? Kde jsem napsal že nikoho nepustím?

0/0
27.3.2014 21:32

J88a76n 46K25o86s54t62k25a 9624487309356

O pár řádku níž to barvitě popisujete.

0/0
27.3.2014 21:36

P81e90t91r 84N77e27s13v19a33d90b54a 2924215296629

Tak citujte....

0/0
27.3.2014 21:39

J47a91n 20K29o57s73t46k77a 9714807749116

Jste jak tekutý písek. Pořád měníte názory a zároveň žádáte citace. Tak si to ve svých příspěvcích najděte laskavě sám, Nebo jste i líný, když už si nepamatujete, co jste kde tvrdil?

0/0
27.3.2014 21:41

P90e60t43r 34N49e91s73v92a20d98b70a 2484175476559

Tak že nechápete psaný text? To je mi Vás líto velmi líto

0/0
27.3.2014 21:43

P15e96t31r 53N14e67s91v25a32d52b29a 2714605456239

Jestli myslíte tohle "Stejně tak jedince kteří se mi do pruhu cpou a jsou na úrovni mých dveří a koukají že nezpomalím aby mě mohl předjel a zařadit se přede mě když zamnou je místo" Tak by jste měl pochopit že řadit se před auto lze až potom co jste celou délkou svého auta před ním. Jinak se nejedná o řazení se ale o vytlačování...

0/0
27.3.2014 21:47

J30a14n 12K25o22s58t89k66a 9144107479366

Vezměte si bundu a vyzkoušejte si prakticky, jak ten zip funguje. Dílky se vám budou vždycky za sebe řadit přesně "v místě zúžení". Na toto téma prostě není diskuze a jestli chcete citaci ze silničního zákona, napište, kde jste hledal, že jste to nenašel.

+1/0
27.3.2014 21:18

P47e31t70r 22N20e28s40v79a49d37b70a 2434975446209

Kde jsem psal že jsem nenašel?

0/0
27.3.2014 21:26

J80a30n 29K22o57s96t77k66a 9454907359956

Ptáte se, kde je to napsáno, takže to nevíte a rád bych věděl, jestli jste se to vůbec snažil zjistit.

0/0
27.3.2014 21:29

P25e40t26r 53N66e40s49v76a11d80b16a 2614425156429

Ano ptal jsem se kde je naspáno že se mám řadit až na konci a nesmím se řadit pár metrů před koncem když mám možnost? To by jste mi mohl najít na to jsme zvědavý.... Tak se ukažte:-/

0/0
27.3.2014 21:34

J80a75n 40K81o23s24t78k84a 9834797349776

Takže jste to vůbec nehledal, jak má správně fungovat zip a chcete si všechno nechat přinést až pod nos. To se pak člověk nedivý, že nemáte přehled. Napřed se snažte.

+1/0
27.3.2014 21:39

P69e63t35r 30N83e32s24v48a32d83b14a 2124585676199

Najdete mi konečně že se mám řadit až na konci a nesmím se řadit pár metrů před koncem když mám možnost? Nebo budete pořád jen hloupě plkat? Nechcete mi snad říct že za zařazení se dřív dostanu pokutu že ne;-D

0/0
27.3.2014 21:41

J10a23n 66K79o52s63t95k89a 9144197219816

Vy jste fakt blázen. Nikdo vám neurčuje, co si děláte v koloně, ale v místě zúžení jsou řidiči povinni použít pravidlo zipu, i když před tím před sebe pustili libovolný počet aut.

Jenže vám to zjevně nejde vysvětlit, takže nezbývá než doufat, že se nakonec vždycky nějak porovnáte i bez dodržování pravidel.

0/0
27.3.2014 21:46

P46e55t42r 72N41e61s94v16a46d55b85a 2764195896939

Blázen jste Vy. Jelikož nedokážete odpovědět na jednoduchou otázku. Když už se tady oháníte že se mám řadit až na konci tak se Vás ptám kde je to napsáno. Nic víc nehci

0/0
27.3.2014 21:49

J57a91n 36K78o64s55t69k84a 9694237549356

Pro méně chápavé je to docela jasně a názorně namalované i na dopravní značce. Ale víte co, vyhrál jste, Můžete mít poslední slovo. Myslete si co chcete. Snad budete jezdit jinudy, než já.

+2/0
27.3.2014 21:52

L89u72d72ě30k 21N72ě50m77e92c 5895201722494

Naprosto správně. Vezměte si bundu a zjistíte, že se obě řady zoubků pohybují stejně rychle. Ne že jedna řada jede rychleji a pak skáče do druhé.

0/0
27.3.2014 21:37

J62a60n 71K53o37s89t69k61a 9694487969776

pokud se budou řadit jenom a pouze až na konci, stejně jako na té bundě, pojedou obě řady vozidel stejně rychle, ale to právě narušují ti, kteří si naskakují v předstihu, ještě před místem zúžení. Nic proti, ale pak to vypadá, že ti v levém předjíždí a ti v pravém je tam na konci nechtějí do zipu pustit a ještě na ně nadávají.

+1/0
27.3.2014 22:02

L39u56d35ě76k 70N71ě59m85e35c 5145431722354

Malý detail. Konstantní rychlost funguje jen u toho zipu na svetru. Auta přece jen musí zpomalit, a to v obou pruzích. Ať děláme, co děláme, jeden pruh nepobere tolik aut, jako dva pruhy. Takže dochází k problémům, pokud auta v jednom pruhu jedou rychleji, než ve druhém. Z toho důvodu opravdu není ideální, když se zipuje až na samém konci zipovací zóny a je lepší plynulé zpomalování a zipování.

0/0
27.3.2014 22:38

J74a14n 68K21o11s67t81k63a 9384117949966

V tom se asi neshodneme, ale podle mě platí v každém případě, bez ohledu co se dělo do té doby, na konci dvou pruhů střídavá přednost pro vozidla z jednoho a druhého pruhu.

0/0
27.3.2014 22:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.