- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
MD a ŘSD alibisticky objízdné trasy nestanovilo aby nemusely obcím platit rozšmelcované vozovky, ovšem vypadá to na návrat na silnice od Marie Terezie (směr Čáslav, Kutná Hora).
Chtít za tu šílenost, které si dovolí říkat dálnice poplatek je sposťárna nejhrubšího zrna. Proboha vždyt se na tom nedá jezdit, pravý pruh je z 60% úplně nepoužitelný (pro osobák) pokud nemá člověk dobrého chyropraktika. Zbytek je záplatovaný, rozpadající se, uzavírek jako máku a nikde nikdo nepracuje, proč taky, zívačka, pohodička...času dost... Oprostěte ji od poplatku pro OV a zlevněte známky
ANO, bude hůř. A počkejte teprv, až tohle uvidí Babiš - to se smíchy neudržíte.
dokud nebudeme umět jezdit ve zúžení a dodržovat pravidlo zipu před ním, tak se nic nezlepší. Za blbost se platí, to platí na D1 jako jinde. Buď se budou všichni řadit doprava 50, 100, 200, 300 metrů před zúžením, nebo spořádaně dojedou v levým pruhu až před značku a pěkně se budou jako zařazovat do mezer, který jim tam ti, co jedou v pravým pruhu, musí!!!! udělat, anebo pojedou 7 km hodinu všichni. Kdo to nechápe, ať mu vemou řidičák nhned na místě. Stačí, když si tam jeden z PČR stoupne a má vyděláno pro své oddělení an celý rok. V rakousku a Německu se běžně opravují 20km úseky a nikdo z toho žádnou vědu nedělá. To jen u nás..Ostatně jako ze všeho. Raději nadávat, než se naučit chovat....
U nás jsou ty fronty reálné a dvojnásobná doba na projetí D1 mluví za vše. Jel jsem kolem Salcburku když tam dělali opravu, ale hustota provozu se oproti D1 nedala srovnat. Prostě když natlačíte dva stále plné pruhy do jednoho tak se to na plynulosti jízdy musí projevit.
Konečně někdo začal vyjadřovat zpoždění kolon v penězích. Až si uvědomíme co stojí všechny zúčastněné hodina uzavřené dálnice, tak nebudeme nehody tři hodiny vyšetřovat a půl dne překládat náklad, ale smíříme se s rychlým vyfotografováním nehody a vyklopený kamion shrneme buldozerem mimo dálnici.
Ta stavba se vlastně samofinancuje z DPH a spotřební daně :-))
Radeji napiste, kolik se denne proceka rana na useku Pruhonice - Roztyly a vecer v opacnem smeru.
"Podívejte se na průjezd opravovanými úseky D1:"
Já vidím jen jeden úsek, ale to je asi problém autora článku
Jasně, že by dostavba ,,dálnice" či rychlostní komunikace Praha - Hradec - Ostrava měla být prioritou i před opravou a rozšířením D1 o 75 cm. Dle mého laického soudu by to odlehčilo D1 o 30 %.
no raději vrazí 7 miliard do "konce světa", vybudují Ostrava>Opava
Myslím, že Ministerstvo dopravy to vůbec nezajímá. Nejde to z jeho rozpočtu, ale z kapes lidí a firem, tak o co jde, že?
Takže to opravovat jak? Vrtulníkem vytrhnout starý úsek dálnice a vzápětí ho nahradit novým nebo co? Banda idiotu si celé roky stěžuje na stav D1 a když začne oprava, stěžují si na to, že se opravuje. Když tyhle existence mají volební právo, nemůžeme se divit, že to tu vypadá jak vypadá.