Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozvlněné hyundaie se uklidní. Nový styl představuje čerstvá sonata

Nová Sonata se do prodeje dostane ve druhé polovině letoška. Nejdříve doma v Jižní Koreji a poté i na nejdůležitějším trhu v USA. V Evropě se prodávat nemá, přesto může ovlivnit i evropské modely Hyundaie. Má totiž nový designový styl, který výrobce označuje jako fluidní design 2.0. Je konzervativnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V68l14a51d37i86s59l25a19v77a 51H46o12l78á 3686800950949

Hnůjdai je největší šmejd na českých silnicích. Kdo chce aby mu auto pár roků vydrželo, musí sáhnout po jiné značce.

0/0
13.4.2014 17:40

M60i75c38h24a22l 16M28a45r21e68k 7449831862700

A nová i30 a nová i40 a nová ix25, facelift po půl roce, sakra co to je? To mně fakt nebaví.

0/0
7.4.2014 17:35
Foto

M46i81r78o45s26l97a29v 67S25t93e57i19n71e80r 6468144543565

Na BMW-barok holt nemají, Korea není moc katolická země a Kilián Ignác Dientzenhofer tam nikdy nebyl.

V Evropě se také starožitné limosíny už nenosí, 90% vozů jsou kombíky. Kdo nemá zrovna příjmy jako Putin nebo Janukovyč, ten musí vše vyřídit jediným vozem.

+1/0
6.4.2014 20:50

V87l39a48d32i97s62l84a16v26a 28H25o41l31á 3166150640339

Nebo důchod jako vy....

0/0
19.4.2014 13:20
Foto

M42a52r81e75k 36B42a66š27i29s52t40a 7683232893630

Korejský Žuk zůstane stále jen Žukem, splácáno aby to vypadalo na první pohled, pod plechama se skrývá šrotiště.

+1/−1
6.4.2014 16:25

V79á14c45l64a72v 83K95a71f29t97a82n 7865469183886

otec tím žukem nějaký ten rok jezdí a za tu cenu je nadmíru spokojen :)

0/0
7.4.2014 20:57

R92a84d38i38m 63H38o27r24č30i21č28k79a 7666927713252

Neříkám,že by to bylo škaredý, ale je to splácanina všeho. Nemá to svůj osobytý styl. No a konkurence, hlavně ta německá, je pořád o dva kroky napřed. Toť můj názor :-(

+1/−1
6.4.2014 9:45

P62e47t20r 95T66y43č31k67a 6605232549982

Zezadu to vypadá jak Mazda a zepředu jak Korejec. Prostě Hyundai.

0/0
5.4.2014 14:22

J87a89n 33F77o34ř43t 8233121152831

A spojený dohromady je to hnusný. Prostě Hyundai.

+3/−2
5.4.2014 16:14

J71a48n 58S92t26e84v15k89o 1341562661599

Já tam tedy vidím Mondeo s Volvem dohromady.

+1/0
5.4.2014 13:52

V71a90c78l73a66v 34M34e25d82e63k 5491372905525

jako bych v tom cítil určitou inspiraci letošním "autem roku" Mazdou 6

+1/0
5.4.2014 11:55

P85a84l65o 63M87a86k52y 7236879278791

Toto nie je pre Európana. Určite nemá mäkučkú palubnú dosku, lebo v Európe sa pri jazde sedí na nej a počas prestávky si tam vodič zdriemne. Pre Čecha ani nehovorím tam je treba, aby kufor nahradzoval prívesný vozík a design je príliš moderný a autá majú byť konzervatívne, lebo sa kupujú na celý život a malo by slušne vyzerať aj po 20tich rokoch. Podľa týchto diskusií a hlavne keď sledujem stránky, kde autá testujú, tak mi to pripadá ako by auto bol najdôležitejší člen rodiny hneď po psovi. Pritom má len odviesť nejakých pár desiatok kilo z bodu A do bodu B.

+10/−1
5.4.2014 11:24

J81o37s40e43f 14B56r93o37ž96k21a 6584202108197

Zapoměl jste na 1,5 l. PET láhev.

+1/0
5.4.2014 11:46

M96i29r50o44s44l57a16v 16D41i28o50p12a46n 2146529718542

A na škrabku na led, ve dvířkách benzinové nádrže.;-D

+1/−1
6.4.2014 0:15

A20n95t46o36n89í30n 68S87e36b52e25r41a 7423848740679

Mně  taky vadí auta, které moc podlehnou módě a po třech letech vypadají jak 15 let staré. Protože vzhled auta se zase výrazně změnil.

0/0
5.4.2014 13:25

P44e46t52r 17T65y81č20k47a 6635862389962

Proto kupují zasádně pouze 911. :-))

+3/0
5.4.2014 14:15

J98i13ř32í 81S85c25h22w83a20c88h 5386409247904

1. Mekučká palubná doska není mekučká proto, že by na ni Evropan sedal, ale proto, že mnohem lépe vypadá. Když člověk u čehokoliv hodnotí vzhled a je množnost si na to sáhnout tak to v naprosté většině udělá a svůj hmatový vjem si podvědomě přiřadí k vizuálu. Takže pokud je palubka "mekučká", tak oproti bakelitu jednak mnohem lépe vypadá, a při pohlazení se tento vizuální dojem jen znásobí. R^

2. Ano potřebuji cca 1x týdně odvézt plný cca 500litrový kufr, cca 10x do roka sklápím i sedadla. Měl bych si kvůli tomu snad pořizovat jakýsi Makyho minikufer a k tomu přívěsný vozík? Já to tedy neudělám....

3. Mám rád design jednoduchý s hladkými plochami a jednoduchými linkami bez kudrlinek, někdo tomu říká, že je to konzervativní design, mě je to jedno jak se tomu říká, mě se prostě líbí teď a vůbec mě nezajímá jestli bude pěkný za 20 nebo třicet let (mě se tedy samozřejmě bude líbit i za 50 let ale nové auto měním po cca 10 letech) :-P

Takže budu nadále preferovat auta s větším kufrem a konzervativním designem prostě typický Moravák ;-D

+3/0
5.4.2014 21:08

P28e25t73r 30T65y59č15k65a 6925952859882

Několikrát jsem prodával auto a první co český kupec vždy udělal tak lezl do kufru jak je velký. Nikdy si prvně nesedl za volant a že by se někdo podíval kolik je místa na sezení vzadu si ani nevzpomínám.

+1/0
6.4.2014 8:25

J43i71ř42í 58S96c91h30w64a64c53h 5656109287574

zřejmě auto zkoušel podle svých potřeb, co je na tom divného. Proč by si měl prvně sedat za volant a tam několik minut zkoumat posez, nastavovat sedačku, volant, když by nakonec v několika vteřinách zjistil, že pro jeho potřeby je kufr malý? Tedy veškeré předchozí snažení zbytečné....opačný postup je mnohem efektivnější ;-)

+1/0
6.4.2014 15:40
Foto

M73i85r39o14s31l60a88v 49S18t89e81i13n80e72r 6138134263435

Záleží také na stáří kupce. Já jsem si vloni kupoval nový vůz, nerad zůstávám viset v bahnité louce , tak to byl vůz s náhonem 4x4. Dále se mi už do Mercedesa nastupovalo špatně, mám dost nepružnou páteř. Do BMW , opravdu do všech, i X5 a X3 se nastupuje ještě hůře, francouzská nebo japonská auta nejsou nic pro mně. Takže VW a opravdu, i Passát je auto, vhodné i pro starší řidiče, ale přece jenom trochu nohrabané ve městě. Limozíny jsou už historická forma, dnes je skoro vše kombík, liší se to jenom různým sklonem vzadu. Takže Golf Plus, opravdu vhodný, dobře se nastupuje, je z něj i dobře vidět. Ale s Haldexem je cena už o dost výše, než jsem jako důchodce chtěl investovat. Tiguan totéž, Audi Q5 ještě dražší. Bratříček Tiguana a Q5, Yeti, se vyskytuje jako reimport v Německu za opravdu dobrou cenu, koupil jsem a nelituji. Jezdím za méně, než 5 l na 100, zatím bez oprav nebo údržby, ani letos to nebude třeba.

Technika Tiguana, karoserie z Kvasin, je to výborná kombinace.

0/0
11.4.2014 22:50

V48l23a81d62i85s28l68a72v74a 70H35o27l96á 3256550790299

Tak to máte nejlepší auto na světě. Jste šťastný člověk. A ještě jste si ho koupil v zahraničí skoro zadarmo. :-/

0/0
13.4.2014 17:39

J11o43s42e16f 46C80í53s89a38ř 7777342880260

vypadá dobře R^

+2/0
5.4.2014 11:14

T47o31m15a51s 27N64o71v55o27t66n38y 3601356708529

Tak když okopírujete hezký mercedes zpředu a zezadu zase trošku Renault, tak pak to docela jde. Je to ode zdi ke zdi - buď kopie jiného auta nebo originální hnus typu iNěco.

0/−6
5.4.2014 11:20

J91o43s11e83f 78Č38i70h95á79k 7611939330536

Opravdu hloupé. Kdo chce psa bít, vždy si hůl najde.

+2/−1
5.4.2014 13:15

L84a60d39a 51B34r53y65c 7822980417520

ted nerozumim, jak to myslite?

0/0
5.4.2014 19:33

A10n62t62o72n82í16n 45K92o88u19d88e54l98k94a 1275295676692

nevypadá špatně, ale jestli bude stát víc než 550 tis. v základu koupí to jen blázen.

0/0
5.4.2014 8:57

M20a28r73e79k 20H26r74u41b84y 6947522701218

Korejsky zaklad je o neco jiny nez holota u VW ;-)

0/0
7.4.2014 0:08

M48i43l48a30n 16L55a63š60ť85o72v84k44a 8982844643218

Jestlipak má škrabku na led ve víčku nádrže? Jinak to nechci!!!;-D;-D;-D

+2/−6
5.4.2014 8:56

J32i66ř82í 54S63c35h60w41a82c86h 5306869877634

božínku a zapomněls, že by to musí být v metle s a táhnout vocpodu ....;-(

+1/0
5.4.2014 23:43

V73á81c49l75a49v 33H92o49s62c67h 8806968342831

Ten fluidní dizajn je po čase únavný

+12/0
5.4.2014 8:49

A73n94t55o14n52í74n 11S49e87b44e59r16a 7593608100289

Nejvíc únavný je ten motor jako puzzle při pozáručních opravách.

+1/−1
5.4.2014 13:26

V67á10c85l14a32v 19H93o75s91c25h 8576638852851

Co to znamená

0/0
5.4.2014 14:01

A30n79t61o65n85í77n 44S54e84b48e74r38a 7313428250879

To znamená, že s tím má běžný servisák, kam se po záruce jezdí, problémy. Protože když se něco mění, tak se toho musím mnohem více rozebrat než u koncernu. Takže i cena práce je vyšší.

+1/0
6.4.2014 9:27
Foto

V32l73a81d62a 81V75a73n25e89k 9963126404568

Článek není o Škodě a jejich poruchových turbomotorcích... Hyundai žádné problémy s motory nemá !

+2/−7
5.4.2014 19:32

A88n88t25o29n18í82n 93S30e81b26e55r42a 7293358570819

No hlavně že kolegá má druhý rok Hyundai I20. Najeto 15 tisíc a už má problémy se startováním, vynechává mu motor a litá volnoběh. Rv

+2/−1
6.4.2014 9:26
Foto

M88a92r15e53k 27B42a94š81i19s22t14a 7883632623550

Ty poruchový turbomotůrku, máme najeto 204000 a motor jede až na výměnu turba ve 180000 jak nový. Žádná jiná porucha, prostě NIC.;-D

0/0
6.4.2014 16:29

K31a54r65e69l 28V65a55c36h22u43t 9703762419613

Já v tom vidím Ford Mondeo + VW Passat ...  ;-) ... být designérem je vlastně snadné (když umíte trochu malovat).

+1/−2
5.4.2014 8:33

K36a34r92e83l 31V83a53c84h96u61t 9173782139243

Prohlédnete si jedno auto, pak si prohlédnete jiné... zavřete na chvíli oči ... a namalujete TO, co vám zůstalo v hlavě.   ;-)

0/0
5.4.2014 8:36

P28a29l41o 73M59a71k89y 7716109698121

Jasne

http://i.sme.sk/cdata/9/42/4280159/shooty-r106_res.jpg

0/0
5.4.2014 11:15

M55a76r59e44k 76O85p 9809673570253

Takovy fordackomondeacky design

+1/0
5.4.2014 8:07

P37e81t15r 19M76i58c69h47a85l 2660144461352

Jako škodovkář a majitel Škodovky musím říct, že nová Sonata vůbec nevypadá špatně. Troufnu si říct, že pokud tomu dají nějaké solidní motory (žádný downsizing) a bude to mít slušnou kvalitu, tak by se to mohlo dobře prodávat i v Evropě. Zvlášť pokud by to bylo cenově tradičně o něco níž než evropská auta stejné třídy.

+3/0
5.4.2014 0:38

P94e48t82r 98H86o68r61á66k 1329473179714

Máš pravdu, přiblížili se designu škody a audi.

+1/−1
5.4.2014 7:31

A48n76t98o26n92í59n 62K74o42u22d19e64l25k89a 1335135156952

myslím, že lidi zbytečně hysterčí s downsizingem motorů škodovky. Já mám 1,4 TSI a je to neskutečně živý motor s malou spotřebou, kterému může konkurovat málokterý motor Hyundaje. Tyhle motory se prodávají cca 4 roky, takže nevíme, jak to bude s dlouhodoubou životností, ale to ukáže až čas. Downsizin je prostě směr vývoje motorů, kterým se vydaly některé automobilky a na tom nemusí být nic špatně.

+4/−1
5.4.2014 9:04
Foto

A32l75e60š 37B76a44l89o26u28n 3105358779295

Vážený pane, downsizing je něco, co málo kdo chápe. Pro vysvětlení - atmosferické naftové motory už dnes nikod nekupuje, neexistují. Bez turba a kompresoru není výkon. I dnešní formule 1 mají turbo. Tak si zkuste přečíst něco o tom, co to do budoucna znamená. Když F1 z 1,6 litru dostane 1000 koní, asi na tom něco bude. A nebojte, dočkáte se i vy. 1,0 litrový třívalec bude brzy výkonem nad 1,9 TDi. Jen bude menší, lehčí, levnější a úspornější. [>-]

+3/−3
5.4.2014 9:06

J20a66n 42K77o42n75v87a32l90i70n33k25a 5390321911745

Já v tom vidím spíše lobby a pseudoekologickou hysterii. Downsizingové motory jsou bezvadné v měřítku objem - výkon. Životností nemohou konkurovat velkoobjemovým motorům. Chtěl bych vidět motor 1.2 TSI po dvou stech tisících km. Nebor radši nechtěl...

+6/−3
5.4.2014 10:35

R82a63d65k44o 55S86ü78t93t13ö 8861828961915

Ja si taky 1.2 TSI 77kW po 200k km viem predstavit - povodny je len blok. Hlava menena 2x po havarii rozvodu, povodne nie su ani ojnice, ani piesty, turbo je tiez druhe. A ked to bezi, zerie viac oleja, ako benzinu.

Tvrdenie, ze litrovy trojvalec bude nad 1.9TDI je pravdive - bude (vlastne je) mensi, lahsi, vykonnejsi, mozno aj s mensou spotrebou, no poooodstatne drahsi, pretoze po 300k km bude pod kapotou auta minimalne druhy, kdezto 1.9TDI bude pokojne chrochtat dalsich 300k km.

Poctivy atmosfericky benzinovy dvojliter bez problemov znesie 300 tisic km. Aby to zniesol litrovy trojhrnec s porovnatelnym vykonom, bude musiet mat vymene skoro vsetko. Takze na 1 stary motor pripadaju 2 nove motory. Kolko energie sa pri vyrobe spotrebuje a kolko emisii vytvori pri vyrobe tychto 2 motorov ? Ja si dovolim tvrdit, ze minimalne 2x viac, ako v pripade motora stareho. Aby sa tento novy downsizovany zazrak oplatil, musel by najazdit 2x viac km a ako sa ukazuje v praxi, zatial na to nema. 1.2 TSI a 1.4 TSI postihnutych milostnym rande piestov s ventilmi je dost a stale pribudaju...

Ked downsizing, tak kupit ako nove, jazdit do konca zaruky a pritom sa modlit, aby to nahodou neklaklo a tesne pred jej koncom predat. A co s tou jazdenkou ? Ekologicky zlikvidovat ?

+7/−2
5.4.2014 10:59

P34a84v54e32l 55O76d85r82a24z45i80l 6234349977590

To jsou jen kecy. Není problém udělat litrovej turbomotor s výkonem 100kW a životností 1 000 000 km.

Jenže ho nikdo nezaplatí, že. A pokud automobilka vyrábí milion aut ročně, tak na autě ušetřenej dolar dělá ročně co? Milion dolarů v zisku.

+1/−2
5.4.2014 14:31

D30a15v83i69d 16H62o62l65m78a89n 7505255623559

Musím též reagovat. Jezdím od počátku služební Octavií 1,2 TSI a nemohu si stěžovat. Svižné, dlouhodobá spotřeba 6,00l/km. I mne sice postihla výměna řetězu, ale při 95.000km již NIC jiného. Nedolil jsem ani kapičku oleje, který však nechávám měnit již po 25.000km (nikoliv 30). Jsem přesvědčen, že nejvíce záleží na tom, jak se kdo k vozu chová. Od toho se odvíjí i celková životnost. Netrápit studené, vychladit turbo po dojezdu, chovat se k motoru slušně. Nevidím důvod, proč by neměl tento motor vydržet i 300.000km při rozumných investicích do navěšených komponent. Čas ostatně ukáže.

+4/−1
5.4.2014 15:02

V94í44ť82a 63K46r45u48t76i48š 1530494775387

Vysvetlete mi prosim, co je tak extremniho a downsizeovaneho na 1.2TSi. Litrovy vykon tohoto motoru je 64 kW. Na trhu dnes bezne najdete i ve spotrebnim segmentu atmosfery, ktere maji pres 60.

A navic, jde o zakladni motorizace, ktere si neporidi soudny clovek, pokud rad jezdi svizne, nalozeny, po dalnici nebo dlouhe streky.

A dotaz: Tim, ze se behem par let udelalo z 1.9SDi (47kW), 1.9 TDi 110kW, to nebyl "downsizing"? Zde nebyl dopad na spolehlivost, zivotnost? Dnes ty spickove diesely maji litrovy vykon pres 90, zatimco pred 20 lety byla bezna hodnota 25.

Porovnejte s benzinovymi motory. Myslite, ze metalurgie, technologie tvareni a obrabeni neudelali takovy pokrok, aby dnes benzinovy motor nesnesl zatez a vykon o 20-50% vetsi proti atmosferickemu ekvivalentu?

+1/0
5.4.2014 22:25

J12i49ř40í 45S95c66h73w20a43c79h 5296439367544

Sitto-blaboly Rv

0/0
5.4.2014 23:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.