Diskuze
Dacia Logan MCV: velké kombi umí jezdit solidně a za pět litrů nafty
Děkujeme za pochopení.
Z38b41y81n28ě59k 57L46o17s39k27o16t
Českým frajerům prostě logany vonět nikdy nebudou. Bohužel škodovka podobně velké auto v cenové hladině loganu není schopna udělat ani pod křídly koncernu německého majitele.
Tak vzhůru do spacebaku a snowmana v budoucnu. za 400litrů
D49a93v17i72d 80R64y18c60h84e32t61s40k62ý
Rozhodně dobrá koupě na velký nájezd kilometrů. Ale jako levné rodinné auto asi těžko - než najede 150 tkm tak mu bude 12 let a doženou ho všechny dieselové problémy a nevyhovující kvalita zapracování.
J84i44ř12í 39B24o39č38e76k
Dacia mi osobně nevadí, jde o auto které- jak už tu někdo psal utaháte do rozpadu a na věci kolem tak moc nehledíte, taky kombinace lety ověřených dílů ze starších renaultů slibuje jakous takous životnost ale... O parádě a ergonomii uvnitř bych raději pomlčel, mám dácii jako služebák a po osmdesáti tisících v ní všechno vrže, sedačky připomínají rozviklané štafle a jsou osezené až hamba. Taky pocit z tohoto auta je dost rozpačitý, rozhodně to není auto ke kterému si na delších cestách získáte sympatie... jako dříč ano ale jako vůz pro milovníka aut nee.
R90a28d47e55k 42Ž14i14ž46k63a
Mam Logana MCV z roku 2009 1.5dci a najeto 100tis a zatim jen vymena oleje a jeden cep u predni napravy.Kraska to sice nenĂ ale co se tyce uzitne hodnoty tak jsem lepsi auto nemel.Spotreba 5.3 a ohromny kufr.Pro rodiny super.Mame dve male deti,veliky kocarek se nemusi skladat,proste se tam strci na stojaka:-).Tri autosedacky vedle sebe.Tohle nema v teto cenove relaci konkurenci.Co mi nejvice vadi je asi spatne odhlucneni od vozovky.
R46a46d10e32k 16Ž79i50ž64k73a
Mam Logana MCV z roku 2009 1.5dci a najeto 100tis a zatĂm jen vĂ˝mÄ›na oleje a jeden cep u pĹ™ednĂ nápravy.Kraska to sice nenĂ ale co se týče uĹľitnĂ© hodnoty tak jsem lepšà auto nemel.Spotreba 5.3 a ohromnĂ˝ kufr.Pro rodiny super.Mame dvÄ› malĂ© dÄ›ti,velikĂ˝ kočárek se nemusĂ skládat,proste se tam strÄŤĂ.Tri autosedaÄŤky vedle sebe.Tohle nemá v teto cenovÄ› relaci konkurenci.Co mi nejvĂce vadi je asi špatnÄ› odhluÄŤnÄ›nĂ od vozovky.
J23a43n 77K24o87n77v88a68l47i39n39k63a
Každý má svůj vkus a své potřeby. Náhrada za Feldu Combi - ok. Chalupář, melouchář, drobný živnostník či rybář v důchodovém věku mohou být tímto autem okouzleni. Z hlediska bezpečnosti, spolehlivosti a celkového dojmu z cestování bych těch obligátních 300000 vrazil do solidní ojetiny, Mondeo za 300tis bude v solidním stavu a pár let taky vydrží bez investic.
V60í50ť56a 69N41o43v92á17k
Z těch fotek je snad i cítit ten smrad :-))
R52a40d97e91k 59D92o90m76i56n49i96k 92Š60e39f53r69á47n75e40k
Jak někdo může srovnávat Dacii a Škodovku? Vždyť to je nebe a dudy. Ano, Dacia je levnější, ale srovnávat Logana s Octavií, to je nesmysl, už s úrovní zpracování, výbavou atd. Je to jak srovnávat koloběžku s trakařem.
P57e31t81r 45M84i64c94h85a22l
Hrdý majitel Dacie Václav Pchálek mínusuje kritiku. ... No, vlastně tak moc hrdý nebude, to by argumentoval.
L22u97d41v46í12k 30G96a85j31d64o12š33í49k
Když se v článku napíše "jezdí solidně", tak je jinými slovy řečeno že to je na ho...
Jinak plynová vzpěra víka motoru tak chválená ve videu mi spíš dává tušit, že víko motoru bude nutné asi často otvírat.
P78e74t33r 83M59i17c95h33a92l
Já jsem měl plynovou vzpěru i na Leonu a nijak často jsem ji nevyužíval - občas dolít kapalinu do ostřikovačů, při tom zkontrolovat olej a chladící kapalinu, případně mrknout na baterku.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...