Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dacia Logan MCV: velké kombi umí jezdit solidně a za pět litrů nafty

Z nejjednoduššího auta na trhu není třeba mít strach. Za kombíkového logana se nemusí stydět Dacia ani ten, kdo ho řídí. A koupit se dá už za 200 tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZL

Českým frajerům prostě logany vonět nikdy nebudou. Bohužel škodovka podobně velké auto v cenové hladině  loganu není schopna udělat ani pod křídly koncernu německého majitele.

Tak vzhůru do spacebaku a snowmana v budoucnu. za 400litrů!!!!

0 0
možnosti
DR

Rozhodně dobrá koupě na velký nájezd kilometrů. Ale jako levné rodinné auto asi těžko - než najede 150 tkm tak mu bude 12 let a doženou ho všechny dieselové problémy a nevyhovující kvalita zapracování.

0 1
možnosti
JB

Dacia mi osobně nevadí, jde o auto které- jak už tu někdo psal utaháte do rozpadu a na věci kolem tak moc nehledíte, taky kombinace lety ověřených dílů ze starších renaultů slibuje jakous takous životnost ale... O parádě a ergonomii uvnitř bych raději pomlčel, mám dácii jako služebák a po osmdesáti tisících v ní všechno vrže, sedačky připomínají rozviklané štafle a jsou osezené až hamba. Taky pocit z tohoto auta je dost rozpačitý, rozhodně to není auto ke kterému si na delších cestách získáte sympatie... jako dříč ano ale jako vůz pro milovníka aut nee.

5 0
možnosti

Souhlas,lepe bych to nerekl :-)

0 0
možnosti

Mam Logana MCV z roku 2009 1.5dci a najeto 100tis a zatim jen vymena oleje a jeden cep u predni napravy.Kraska to sice nenĂ­ ale co se tyce uzitne hodnoty tak jsem lepsi auto nemel.Spotreba 5.3 a ohromny kufr.Pro rodiny super.Mame dve male deti,veliky kocarek se nemusi skladat,proste se tam strci na stojaka:-).Tri autosedacky vedle sebe.Tohle nema v teto cenove relaci konkurenci.Co mi nejvice vadi je asi spatne odhlucneni od vozovky.

1 0
možnosti

Mam Logana MCV z roku 2009 1.5dci a najeto 100tis a zatím jen výměna oleje a jeden cep u přední nápravy.Kraska to sice není ale co se týče užitné hodnoty tak jsem lepší auto nemel.Spotreba 5.3 a ohromný kufr.Pro rodiny super.Mame dvě malé děti,veliký kočárek se nemusí skládat,proste se tam strčí.Tri autosedačky vedle sebe.Tohle nemá v teto cenově relaci konkurenci.Co mi nejvíce vadi je asi špatně odhlučnění od vozovky.

0 0
možnosti
JK

Každý má svůj vkus a své potřeby. Náhrada za Feldu Combi - ok. Chalupář, melouchář, drobný živnostník či rybář v důchodovém věku mohou být tímto autem okouzleni. Z hlediska bezpečnosti, spolehlivosti a celkového dojmu z cestování bych těch obligátních 300000 vrazil do solidní ojetiny, Mondeo za 300tis bude v solidním stavu a pár let taky vydrží bez investic.

1 1
možnosti
VN

Z těch fotek je snad i cítit ten smrad :-))

2 1
možnosti
Foto

Jak někdo může srovnávat Dacii a Škodovku? Vždyť to je nebe a dudy. Ano, Dacia je levnější, ale srovnávat Logana s Octavií, to je nesmysl, už s úrovní zpracování, výbavou atd. Je to jak srovnávat koloběžku s trakařem.

5 0
možnosti
PM

Hrdý majitel Dacie Václav Pchálek mínusuje kritiku. ... No, vlastně tak moc hrdý nebude, to by argumentoval. :-)

1 3
možnosti
LG

Když se v článku napíše "jezdí solidně", tak je jinými slovy řečeno že to je na ho...

Jinak plynová vzpěra víka motoru tak chválená ve videu mi spíš dává tušit, že víko motoru bude nutné asi často otvírat. :-/

1 2
možnosti
PM

Já jsem měl plynovou vzpěru i na Leonu a nijak často jsem ji nevyužíval - občas dolít kapalinu do ostřikovačů, při tom zkontrolovat olej a chladící kapalinu, případně mrknout na baterku.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...