Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ze Škody Citigo bude kapesní roadster. Viděli jsme ho před dokončením

Mladoboleslavská automobilka bude mít po delší době moderní kabriolet. Ale jen jediný. CitiJet vychází z produkčně nejmenšího modelu Škody a za jeho vznikem stojí tým mladých učňů. Vůz bude mít oficiální premiéru v létě na tuningovém srazu u jezera Wörthersee.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T40o32m51á82š 90V21a38l31d10e94r 7723490499

Je fajn, že kluků povolili vyrobit unikát. Hned budou mít lepší pocit, než jen kluk, který se učí dle nějakého předpisu.  Získají zkušenosti a hned mají další motor pro svou práci v budoucnu.R^

+2/0
11.4.2014 23:41

Z89b85y64n43ě64k 30J94e69h21l44i94č69k53a 8424918749931

takže ze scrapu který měl vady na střeše a byl darován učilišti z toho udělali "kapesní roadster" vyztužený překližkou. Třeba nástupci dnešního dyzajnéra

0/0
11.4.2014 20:30
Foto

M19i87r60o70s55l15a48v 16S55t36e83i49n87e17r 6888184333795

Za AERO- cylilink chybí už velmi dlouho náhrada. Pro tchýni však je třeba vzadu udělat sedačku v kufru mezi reproduktory.

Na Citigo museli za chybějící střechu navařit na podlahu nosné profily. Tím to auto bude ale dlouhoživotné, prorezavění podlahy potrvá mnohem déle.

Vše ostatní lze poměrně levně udržovat, takže by se takový malý kabriolet prodával jistě dobře, jako druhé auto v rodině. Líbily by se mi ale kola s ráfky a dráty jako motocykl, kdysi jsem obdivoval MG.

+1/0
10.4.2014 21:13

D21a36v51i97d 38S25u65c28h86ý 7569228467787

Jako maj to hezký všechna čest, ale mohli si studenti navrhnout vlastní styl lakování karoserie protože až na barvy přesně takhle vypadal rapid sport.

0/0
10.4.2014 20:52

J45i56ř16í 85D84v87o78ř44á79k 5268363188920

Lepší by byl sraz pod hladinou jezera.

0/0
10.4.2014 19:52

J20i30ř32í 37D15v61o30ř61á80k 5488513208590

Tvingo?

0/0
10.4.2014 19:47

D45a15v36i27d 90H93o19l57m48a92n 7805315143299

To je tedy pěkná chujovina nevzhledná.Rv

0/0
10.4.2014 19:21

C54y45r40i19l 25P89a44v15e44l95k59a 4506592268265

Mně by moc zajímalo co nafoukanýmu Kabaňovi nelíbilo - Přes počáteční neshody byla nakonec vybrána úprava modelu Citigo do podoby kabrioletu - je to stejně hnusný auto a měl nechat klukům volnou ruku.

0/0
10.4.2014 19:15
Foto

P64e17t64r 74P34r52o72c18h62á34z42k97a 3452716362504

Jako získání zkušeností pro učně je to výborný nápaqd.Jinak ale ztráta času.Model nebude moci na silnici a vzhledově také nic moc.

+1/0
10.4.2014 18:12

M16i11r42o75s26l49a38v 36Š30i24m40k69o 7395663502445

Ten ufiknutý zadní sloupek vypadá hrozně...

+1/0
10.4.2014 17:10

J92a41n 82V84e26l55i78k75ý 3808365770835

Jak udělat z normálního auta patvar, který se nehodí ani na vesnickou zábavu.

+5/−1
10.4.2014 15:56

P81e90t98r 42K18ů54l53a 8487268491108

Zatím to vypadá pěkně, ale ten spoiler bych zakulatil a výztuhu za sedadly dal pryč, protože takhle je tam stejně na nic

0/0
10.4.2014 15:25

J25i78ř38í 53S19c22h12w77a94c83h 5976159147874

ten prolis uprostřed toho černého "ochranného" oblouku za sedadly je kontraproduktivní. Značně snižuje tuhost coby ochranného prvku při převrácení, značně znižuje tuhost coby výstužného prvku karoserie a že by to vypado extra hezky, to také ne.....

0/0
10.4.2014 14:16

M50i34l59a32n 66Š93v88a71g53r53o39v25s96k61ý 9832239115278

To aby věděl, kde se má vohnout.

0/0
10.4.2014 16:41

D52a40v67i16d 86P11r68a62ž78á58k 6814102822846

Kdyby natřeli na modro trakař a osadili ho hrnci, byl by výsledek lepší.

Proč zrovna CitiGo? Měli předělat Rapida. Bylo by to stylovější a navíc s odkazem na předchozí, již fousatou, generaci.

0/−1
10.4.2014 13:59

J93i54ř66í 30S93c26h58w54a20c53h 5346849247934

Citigo evidentně proto, že je nejkratší a po odřezání srřechy ten zbytek bude mít nejvyšší tuhost.... a taky náklady budou asi nejnižší, že

+1/0
10.4.2014 14:18

M25a50r92c81e82l 79P62a72v30l44í46k 7571634138259

takže namiesto skutočnej praxe iba i*otské pomaľovanie auta, ktoré ani náhodou nesmie do premávky. nie pre chýbajúce schvaľovanie, ale pre nadmieru hlúpe DIZAJNOVÉ prvky, ako sú modré hmlovky, ... teraz si kadekto bude myslieť, ža aj on môže vymeniť žiarovky, montovať hlučnú aparatúru a nič sa nedeje. pritom policajti odoberú osvedčenie pre takú vec ako šiešie pneumatiky (inak pre ten automobil povolené, ale v konkrétnom otp neuedené), ...

0/−3
10.4.2014 12:53
Foto

R40a88d53e69k 53D30o51m93i63n28i84k 67Š96e29f24r80á12n86e74k 7478384642109

Myslím si, že výměna žárovek, to je to poslední, co by se na tom asi tak učili. A je jedno, jakou mají barvu, protože to je jediný kus, který stejně na silnici nevyjede. Jde o to, aby se učni naučili některé práce spojené s vývojem.

+2/0
10.4.2014 13:08

V26á13c32l31a33v 32K82a45f62t54a39n 7795649803246

no, výměna některých žárovek je pěkná maturita :)

+1/0
14.4.2014 13:38
Foto

R69a72d72e55k 39D62o97m22i64n52i16k 62Š44e70f87r65á86n75e87k 7368664312989

To je pravda, některý žárovky se vymění jen už v servisu... Já si pamatuju ještě jak jsem si na svojí služební Škodě 105 dělal většinu věcí sám :-)

0/0
15.4.2014 12:15

B28o71ř79e82k 31Ž22a67n49d59a 1100866269116

Za max. sto tisíc bych ten golfový vozík koupil. V určitých situacích by se hodil.

+2/0
10.4.2014 12:18

J73a81n 34F46r28o89l67í77k 6276680485744

Ctěl jsem to napsat, ale vidím, že bych nebyl první.:-P

0/0
10.4.2014 13:28

J73a88n 52D14l75o53u57h48ý 7734549820589

Tak mohli by udelat levnou seriovku v jako kabrio. Posledni pokus byl od MTX s felicii... Od te doby nic.... Kdyby to melo cenu o malinko vyssi nez normalni Citigo, tak jim lidi za to utrhaj ruce....R^

+1/0
10.4.2014 12:18

M79a75r98t96i13n 56S61e56d54l86á91č14e50k 9509188751622

No ty repráky v těch OSB deskách vypadají fakt stylově ;-D;-D R^

+7/0
10.4.2014 11:46

D30a10v12i41d 18R57y33c25h45e82t55s39k76ý 9376281980750

"Ze Škody Citigo bude kapesní roadster. Viděli jsme ho před dokončením"

0/0
10.4.2014 14:20

J66a52n 90K70r74p70e17c 5906293854952

takze tuzing a vohnoutstvi se uz i vyucuje?

+4/−4
10.4.2014 11:21

J47a62n 34M45o80h85y52l54a 6792269709271

Na blbost je zjevně talent od přírody.

0/0
10.4.2014 11:24

J74a80n 67K72r16p26e76c 5596733154742

prezvykejte si ten vas vytvor znovu, a napiste tak, aby to davalo smysl. vy chytroline.

+1/−4
10.4.2014 11:46

J82a64n 83M91o55h39y94l49a 6872709379761

;-D

0/0
10.4.2014 17:00

M81i58c20h58a90l 83P73a28v58l95á34t 9253883164969

Je to pekny pokus. Skoda jen, ze to pokazili tou tuzingovou instalaci reproduktoru.

+2/0
10.4.2014 11:18
Foto

R10a74d51e36k 32D42o87m50i79n95i92k 95Š24e84f76r82á55n47e14k 7848244942679

To je pravda, ale na druhou stranu, kdo ví, jaký měli podmínky... Je fajn, že dělají něco, co dává smysl. A podporovat je v tvůrčí práci, to smysl má :-)

+4/0
10.4.2014 13:10

D85a74v98i85d 25P86š40t68r13o49s42s 9939749450434

i v mizivých podmínkách lze odvést kvalitní práci ,nekvalitní materiál jako tu dřevotřísku lze celkem snadno zamaskovat ,ale s nekvalitní výrobou je to složitější. Myslím ,že si prezentací tohohle nedodělku víc uškodili ,než získali.Jinak rozhodně zajímavej projekt kterej jim závidím.

0/0
10.4.2014 15:13
Foto

R15a43d93e17k 39D61o96m87i59n43i81k 22Š77e77f83r31á81n15e17k 7658614322559

Obávám se, že kdyby to bylo hotový, mělo by to i věci, jako je haubna. Takže bych se soudy o vzhledu ještě počkal.

+1/0
10.4.2014 16:45

M71i63c49h37a89l 56P81a89v11l46á21t 9423693904179

Nejde o material. Jde o to, ze montuji takovou naprostou hovadinu.

Je to nejspis dan za to, pro jake ucely ten vuz vznika. Z vyukoveho hlediska je to ale v zasade jedno. Stavba toho vozu je rozhodne chvalyhodny pocin a jak uz jsem psal, vypada hezky.

0/0
11.4.2014 9:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.