- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je fajn, že kluků povolili vyrobit unikát. Hned budou mít lepší pocit, než jen kluk, který se učí dle nějakého předpisu. Získají zkušenosti a hned mají další motor pro svou práci v budoucnu.
takže ze scrapu který měl vady na střeše a byl darován učilišti z toho udělali "kapesní roadster" vyztužený překližkou. Třeba nástupci dnešního dyzajnéra
Za AERO- cylilink chybí už velmi dlouho náhrada. Pro tchýni však je třeba vzadu udělat sedačku v kufru mezi reproduktory.
Na Citigo museli za chybějící střechu navařit na podlahu nosné profily. Tím to auto bude ale dlouhoživotné, prorezavění podlahy potrvá mnohem déle.
Vše ostatní lze poměrně levně udržovat, takže by se takový malý kabriolet prodával jistě dobře, jako druhé auto v rodině. Líbily by se mi ale kola s ráfky a dráty jako motocykl, kdysi jsem obdivoval MG.
Jako maj to hezký všechna čest, ale mohli si studenti navrhnout vlastní styl lakování karoserie protože až na barvy přesně takhle vypadal rapid sport.
To je tedy pěkná chujovina nevzhledná.
Mně by moc zajímalo co nafoukanýmu Kabaňovi nelíbilo - Přes počáteční neshody byla nakonec vybrána úprava modelu Citigo do podoby kabrioletu - je to stejně hnusný auto a měl nechat klukům volnou ruku.
Jako získání zkušeností pro učně je to výborný nápaqd.Jinak ale ztráta času.Model nebude moci na silnici a vzhledově také nic moc.
Ten ufiknutý zadní sloupek vypadá hrozně...