- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a ten, kdo už přezul teď klouže. Tak si vyberte přezout nebo nepřezout. Každý by měl uvažovat sám kam pojede a co je vhodné
Tedy to už je na palici, za chvíli nám dají na přezutí 24 hodin a kdo to nestihne, zaplatí. A to má zítra na horách sněžit Mediální masáž nezná mezí a nikomu najednou nevadí, že ráno bude kolem nuly Přezuji nebo nepřezuji podle toho, jak to JÁ uznám za vhodné a nepotřebuji k tomu přiblblé články. Na jednom autě mám už letní a na druhém dojedu zimní protože mají těsně nad 4 mm a na vyhození rozhodně nejsou.
ČTK ví všechno. I kdo ještě nepřezul na zimní gumy.
V zemi, kde vám za 62 km/hod dají body a za 110 berou řidičák je jedno na čem jezdíte. Mimiochodem v r. 75 jsem koupil na svou dobu úžasné žiguli a pneumatiky, které na něm byly namontované by dnes nezkousl nikdo. Přest jsem nikdy neboural a zastavil jsem, kde jsem potřeboval. Je to jen o způsobu jízdy.
Jo, ale kolik bylo tehdy aut a kolik jich je na silnicích dnes, že. A to podstatně výkonnějších, než tehdy. :-(
Včera jsem jel okolo Březové na Svitavou. Kolem 8 ráno byla ve stínu stále ještě jinovatka = mrzlo. Na jednu stranu je špatně jezdit při teplotě nižší než +7 °C na letních a na druhou stranu je špatně nepřezout, když po ránu ještě mrzne
Imbecilita regulacemi posedlého systému začíná narůstat jak atomových hřib nad atolem Bikini.
Máte v Březové souvislou vrstvu sněhu a ledu? Pokud ne můžete jet na letních.
Řešením pro většinu řidičů jsou celoroční pneu, které se začínají dělat s více lamelami a s kombinovanou směsí. Díky tomu se v létě tolik nesjíždí, ale v zimě mají dostatečný záběr. A pokud jde o jízdní vlastnosti, tak testování pneu je tak komplikované a s tolika vlivy, že se použitelné výsledky jen těžko hledají. Většina testů je totiž laboratorních a v praxi jsou podmínky hodně odlišné. Jezdím již několik let na celoročních pneu (jezdím v terénu a tam letní moc nefungují) a nikdy jsem neměl větší problémy než ostatní na zimních. Ukázka navýšení počtu lamel je třeba zde http://celorocni-pneumatiky.hledejceny.cz/data/images/329/img_329553.jpeg, http://www.ipneu.cz/datafiles/778/pic.jpg, http://www.ipneu.cz/datafiles/930/pic.jpg
Tak za prvé, jaký je rozdíl mezi dobrou zimní a špatnou zimní , nebo dobrou letní a špatnou letní pneumatikou ?? Za druhé,doporučuje -li se životnost cca 4 roky,to by mohlo být cca 50-60 tis km, odskoušeno u celoročním provozem zimních pneu,je přezouvání neekonomické a vyhodíte napůl sjeté pneu. Za třetí, větší spotřeba je v běžném provozu zanedbatelný faktor, protože jde o to jak lehkou máte nohu a kde jezdíte. A za čtvrté, z vlastní zkušenosti,zimní pneu v létě jelikož je měkčí, lépe brzdíí !!! Jinak, článek je dobrej,ale na objednávku !! Bohužel,tuto republiku řídí lobby......
Rozdíl mezi dobrou a špatnou letní znám. Ta špatná byla OR 11 z gumárně Púchov, která na silnici moc nedržela a po 15 tis. km byla sjetá. Dobrá je moje Michelinka co dodal výrobce Citroenu. Sedí jako přišitá a po 50 tis. km ještě nejsem pod limitem výšky vzorku.
Vždycky se zimáky dojížděli v létě a budou se dál dojíždět v létě. Ať si píše co kdo chce.
Ano, já plně souhlasím. Minulý rok jsem měl ještě na svém Ferrari 458 Itália obuté zimáky. Hasím si to tak po D1 něco kolem 280 km/h. Začal jsem mít žízeň. Říkám si, že zastavím na nejbližší pumpě a něco si koupím. Tu najednou se šílenou rychlostí blíží čerpací stanice. Tak dupnu na brzdu, ale co se nestalo, zastavil jsem až na té další pumpě. Ano zimáky strašně prodlužují brzdnou dráhu.
Po D1 280km/hod... :-D ... A pak jste se probudil s rukou v nočníku, co? Nu,. aspoň jste měl příjemný sen.