Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínský Citroën pro řidiče Formule 1 a jejich rodiny

Citroën DS 5LS je prémiový sedan pro čínský trh. Spíš pohodlné než sportovní auto. Ale pokud má v označení ještě písmenko R a auto sedí víc přilepené k zemi, tak má pod kapotou 300 koní. A to je opravdu hodně. Tato specialitka se pravděpodobně dočká i sériové podoby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J88a31n 77K50o13v71a69ř27í32k 4715559602308

Citroen-zlomený klacky NEBRAT. Mám C4 najeto 90.000km kupovánoi jako nové  a měnil jsem olej už 3krát!!!!!Navíc mi teď odešli brzdový destičky;-€

0/0
19.4.2014 18:15

A95l90b88e59r78t 25K35á46m66e70n 9174708309731

"Citroën zrovna není mezi běžnými motoristy synonymem pro sportovní auta."

Odporúčam si vyskúšať jazdu v takmer 20 ročnej Xantii Activa V6. Dodnes ju v tom, ako zvláda bočné preťaženie, žiadne iné sériovo vyrábané auto neprekonalo. Ani Porsche GT2, GT3, Ferrari Testarossa atď, atď. V losom teste jej všetci pozerajú na zadné svetlá.

+1/0
16.4.2014 15:34

J97a14n 24J49a18n41e77č66e21k 9610263640146

http://www.youtube.com/watch?v=8o3N8yiXscU ;-)

+1/0
16.4.2014 16:22

A22l83b50e96r96t 92K87á31m50e57n 9414918309301

http://www.teknikensvarld.se/algtest-lista/ :-) ;-)

Tabuľka je usporiadaná podľa abecedy, ale keď ťuknete na záhlavie posledného stlpca, tabuľka sa usporiada podľa dosiahnutých rýchlostí.

A zaujímavé je aj porovnanie s Golfom VR6 4x4 na 2.500 m dlhej ( krátkej ) trati. Golf je ľahší, má silnejší motor, lepšie zrýchlenie a pohon 4x4, napriek tomu na tak krátkej trati stratil na Xantiu 6 sekúnd na jedno kolo. Je to dôsledok toho, že Xantia dokáže prejsť zákrutami takými rýchlosťami, pri ktorých idú iné autá do neovládateľného šmyku.

http://www.kolumbus.fi/perhe_pitkanen/xw/activav6.htm ;-)

0/0
17.4.2014 9:01

J23i27ř23í 17S29c38h73w65a13c81h 5636239817634

Já dávám za pravdu autorovi, pod Citroenem si spíše představím DSko než Xantii

0/0
16.4.2014 17:14

V84l38a71s94t74i12m51i94l 69T73e24n81c98e33r 4490710317290

Xantia je super auto.

+1/0
17.4.2014 8:07

M87i27r60o53s14l42a87v 90D47i19o12p86a82n 2246389138912

Za to má u mě CitroenR^

0/0
16.4.2014 14:25

M78i62r66o89s78l34a53v 53B98u34d30a 9152332927802

"pro řidiče Formule 1" ;-D to si pan redaktor dělá srandu, že?

+2/0
16.4.2014 12:21

I62v74o 94U31r20b79á95n83e14k 2366927487

Proč? Však je v tom taky "jednašestka"... :-)

+5/0
16.4.2014 12:53

A17l85e58x84a78n16d53r 86K15o41s49t62k73a 5169536799216

Akorát, že jedna ta 1.6 má mít "úžasných" 300 koní a snad 400 nm, kdežto v té formuli spolu s těmi rekuperačními jednotkami jde o 750+ koní a určitě nad 1000 nm.

0/0
16.4.2014 14:18

V81l66a54s38t48i21m87i92l 28T32e95n94c58e39r 4950390267670

Kdybych měl ve svém autě 300 koníků - vůbec bych se nezlobil. :-)

0/0
17.4.2014 8:05

I93v23o 54U23r60b46á87n48e22k 2226317247

No a? :-)

0/0
17.4.2014 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.