Diskuze

Úspěch Škody před 80 lety odstartovala revoluce jménem Popular

Výrobou Popularu se stala mladoboleslavská Škodovka v polovině třicátých let nejvýznamnější československou automobilkou. Vedle obchodních úspěchů malé vozy dominovaly také na sportovním poli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Nádhera, jsou pěknější, než ty nové plečky. :-)R^

0 0
možnosti
JK

Jak je vidět, policajti jsou pořád stejní. Bác, pokuta, nezájem. Klidně budou pokutovat za porušení neexistujícího předpisu a nepřijde jim nutné se za neoprávněnou pokutu omlouvat a tuto dokonce vracet.

0 0
možnosti
DR

Jak se to řešilo s absencí diferenciálu? Vím že existovaly auta a 1 poháněným kolem, ale to nebude ten případ. To muselo být skřípění při otáčení..?

0 0
možnosti
JS

no proste guma jednoho z kol (nejspíše vnitřního) prostě prokluzovala, jelikož otáčení se neděje ve velké rychlosti a motor dělal poměrně velký hluk tak to nejspíše ani moc slyšet nebylo, jen ty gumy se více opotřebovávaly

0 0
možnosti
TV

Krásný kousky [>-]R^

1 0
možnosti
LS

jé, to byly tak nádherné auta

1 0
možnosti

Docela by bylo zajímavé srovnání počtu vyrobených aut u nás a na Západě. U nás byly silnice prázdné, jak je vidět v dobových filmech. A pak, že 1. republika byla "zlatá"... Ale jinak byla naše auta hezká, v tom srovnání se světem snesla.

1 0
možnosti
MH

jednou budou naše děti číst o HTP a TSI

0 0
možnosti
TM

U HTP  možná v souvislosti s tím kudy cesta opravdu nevede a u TSI nevím.

1 1
možnosti
TM

Pekny clanek, palec nahoru.

2 0
možnosti
JP

J89a44n 64P78e19k94a

29. 4. 2014 8:39

Nádhera... A ta verze Monte Carlo... spadla mi brada

6 0
možnosti
DT

Na Škodu jsem pyšný jako na současnou páteř českého průmyslu.

Ale pokud jde o situaci první republiky, tak si nejsem jistý, že ve srovnání s ostatními výrobci byla Škoda nejlepší. Škoda, že tehdy se ještě auta netestovala a nebyl automobilový žurnalismus. Mohli bychom si číst staré srovnávací testy...

0 0
možnosti