- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jinak mam kamaráda co má z USA dovezené VOLVO XC90 a má taky jen přední náhon. Čučel jsem na to jak z jara.
Ač je to francouz tak musím nechat, že Citroen poslední dobou předvádí karosářsky nádherná auta. škoda, že se vnich už nedá najít jejich hydraulika pérování. Už jen C5 ji má. C6 skončila výroba.
Na francouzkých autech je jedna věc, co by se měl Wolks group poučit. mnohem méně jim to hnije. V práci máme pašíka apo 5 letech už má puchejře na předním blatníku. Pravděpodobně to chytil od transportéra co stojí vedle něj :-)
Hm, tak to vypadá, že s citroënama skončím. Novou C5 nevyvíjejí, hydraulickej podvozek už do ničeho dávat nebudou, tak pro mě končí důvod pořizovat si citroën. Se současnou C5 vydržím, dokud to půjde, a pak se uvidí. Nějak tu jejich politiku nechápu, takhe se zbavovat rodinného stříbra.
C5 je asi jediné auto, co bych si od citroenu koupil. Jinak v práci s berlingama a dodávkama samé špatné zkušenosti.
Třeba za dvacet let přestane existovat kategorie hatchback. Vozy čeká transformace do kategorie SUV s předním pohonem. A všichni se budou cítit bezpečně. Délka od 3,8m do 4,6m
Spíš pro to SUV pouze s předním pohonem někdo vymyslí nový název
A mně to bude jedno.Koupím si auto,které bude vyhovovat mým prioritám.Kdyby mi bylo 20,koupím si třeba hatchback,ale protože jsem už staršího data,mám potíže s nastupováním a vysedáním z auta,pořídím si něco vyššího,a protože nemám zapotřebí trajdat po terénu,stačí mi to,čemu se dnes říká SUV s pouze předním pohonem.Takže si myslím,že tento nový Citroen se zaměřuje na zákazníky jako jsem já.
Dneska každej musí mít 5ti tunový auto s 4x4 a já nevím co ještě. Stejně s tím pak všichni jezdí po městě, kde s těma vagonama akorát překáží. V terénu s tím nikdy nejeli, jediné co přejeli je obrubník na parkovišti u Tesca. A ještě jeden poznatek z poslední doby...čím větší a blbější fiflena, tím větší SUV.
Tady bude mít někdo problém se závistí zdá se mi :-)
SUV bez pohonu na všechny čtyři kola? No ne každá novinka je rozumným nápadem.
SUV bez AWD je akorát si hraní na něco co není. SUV je totiž "Sport utility vehicle" a bez 4x4 je to dětská hračka, která oproti normálnímu autu má možná větší světlost a robustnost. V podstatě se jedná o těžké, pomalé a žravé auto, které projede tam, kde projede jakékoliv auto, třeba Škoda 120.
No hlavě že tomu nechali 4 kola...
Tak to já naopak radši obyčejné auto, ale 4x4. Až tohle SUV bude v zimě hrabat do kopečka na místě, já pojedu
Nikdy jsem neměl 4x4 a taky jsem projel všude bez problémů. Ono to je taky hodne v rukou.
hm, sebrat SUV pohon 4x2 znamená sebrat jim to víceméně jediné, proč se o nich dalo za určitých podmínek uvažovat
To co předvádí Citroen v posledních letech s desingem je úžasný... DSka jsou past pro oči :)