Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

SUV 2008 míří na Dakar. Možná je to nejšílenější Peugeot všech dob

Peugeot v polovině března oznámil návrat na legendární Rallye Dakar. Teď postupně odhaluje speciál, který se v roce 2015 pokusí zopakovat úspěchy z let 1987 - 1990. Auto nese označení 2008 DKR, ale se sériovým SUV 2008 má společnou jen základní siluetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T10o52m44á18š 55B95í56l48ý 2965160397

Peugeot 2008 DKR, vypadá to jako autíčko na dálkové ovládání ;-)

0/0
24.4.2014 23:25

M35a69r52t32i71n 76H61e15r55z86i17g 5886667107480

Good news for everyone! :-)

Už se těším! Doufám, že se jim to nerozsype! Pěkná bugyna na špici ještě nebyla! Co Gordon? Ten by ju potrápil! "And now, Peugeot flying over the ramp..." ;-D

No prostě už se těším!!!!!!

0/0
24.4.2014 21:05

M96i33l90a58n 19V40o71t79a72v43a 5754126301562

hmmmm, dobrý. zvlášť po tom co si svá SUV nechal navrhovat a vyrábět od jiných. No na druhou stranu, kdo jiný by jim měl dát dobrý základ pro tyto závody než Mitsu...

0/0
23.4.2014 14:35

K83a49r50e91l 27F24a66i60t 1668353308622

To že automobilky ve vývoji spolu spolupracují a kupují od sebe ověřené věci není nic nového, to funguje dávno a všude.

0/0
25.4.2014 14:26

M27i10l87a23n 45V55o51t54a57v58a 5244166561302

jenže tady pažout s nikým nespolupracoval. natvrdo koupili cizí SUV a přelepili znaky, když nepočítám jiná světla. ale o to tu nejde. je komické to spojení SUV od Peugeotu. stačilo by, kdyby začali dělat svá auta více kvalitní, aby člověk nemusel jen vydělávat na jejich servis

0/0
25.4.2014 15:54

F94r96a72n58t38i11š59e83k 98K13ý66h47o73s 8828331403726

ten film Ari Vatanen na Pikes peak - to je nádhera, sem z toho pokaždý naměkko :-)

+2/0
23.4.2014 10:14

J34o33s87e76f 54Č78i84h30á40k 7551789110356

Hlavně, když si kryje obličej kvůli sluníčku a řídí jednou rukou.

+1/0
23.4.2014 15:17

K90a35r85e69l 93F70a62i92t 1768913618662

Vypadá to super....doufejme že budou stejně úspěšný jako jeho předchůdci na dakaru. Uvidíme co s tím Cyril a El Matadore dovedou. Držím palce.

0/0
23.4.2014 9:26

S26t87e19p77a17n 76T71o33t27h 8518809335418

Pohon zadnich kol bude v pisku jiste velka vyhoda...

0/0
23.4.2014 8:20

T27o52m93á73š 18J70u13r15e97č76k75a 3223872229393

zdá se mi to jako chyba redaktora. Nezdá se mi, že by byli vývojáři pažoutu takový hlupáci.

0/−2
23.4.2014 8:51

P68a19v40e56l 95S25ý87k61o95r20a 4614486112394

Chyba,že redaktor špatně pochopil význam věty "pohon zadních kol"???

0/0
23.4.2014 9:32

K11a72r82e14l 46F62a52i20t 1988123838902

Auta se zadním pohonem jezdí na Dakaru už x let.....nic nového.

0/0
25.4.2014 14:23

V62á21c89l42a11v 93M88á58c93h57a 1422503769447

Budete se divit, ale už i letošní dakar jely speciály jen s pohonem zadních kol. Taky jsem na to dost čuměl, ale asi to nějaký smysl má.

+1/0
23.4.2014 14:43

V12á63c41l77a97v 18M64á14c67h74a 1132393839747

A ještě jeden odkaz - v článku najdete fakta o bugině Carlose Sainze - má zadní pohon:

http://www.redbull.com/en/motorsports/offroad/stories/1331621744713/red-bull-smg-buggy-a-dakar-dream-machine

0/0
23.4.2014 14:52

M75i25c97h41a53l 22D34v35o50ř15á76k 4590537225790

Zadokolky jezdí na dakaru již hodně dlouho a výhody tohoto řešení jsou v članku popsány. Samozřejmě se s tím musí umět ;-) a má to své nevýhody.

0/0
23.4.2014 14:54

D16a24n49i63e69l 27K50r56o66n33e85r 7814964166317

To jsem sam prekvapen, ja myslel, ze tam mají všechna auta 4x4

0/0
23.4.2014 15:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.