Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nádherný mustang se promenuje. Nejslavnější ford má narozeniny

Americká legenda s pádícím koněm ve znaku slaví padesátiny. Ford Mustang se dnes chystá do Evropy už v šesté generaci. Legendární americký sporťák, který stál u zrodu kategorie sporťáků zvaných "pony car", se představil na den přesně před půl stoletím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M26a10r98e49k 79C82e13r19n86y 5378796257

Tak to je hodne slaby clanek. Mustang by si zaslouzil vic.:-/

0/0
8.5.2014 12:20

P32a85v75e49l 27P63t55á72č46e41k 7575529703739

Po německých a japonských autech jsem si před dvěma lety dovezl nový Mustang Boss 302.Za velkou louží jsem se v několika jiných svezl a rozhodl jsem se pro ten co mám. Jsem spokojen nadmíru.

+1/0
18.4.2014 16:04

M84i67c80h90a68l 32M85o30u52c23h86a 9118219423494

Mno a nový Mustang bude mít oturbený čtyřválec 2,4 litru... :-/

0/0
18.4.2014 14:57

L54u44k52a56s 96V27o73l83f 4859922578955

Nějak nerozumím tomu proč s tím jezdí po poli a proč mu svítí couvačky když jede dopředu ?

Jinak je to moc hezký vůz R^

0/0
18.4.2014 12:07

T80o83m52á55š 77V16e20r28n50e16r 6459201927466

Jo takový Shelby GT 500 z roku 1967 to je nádhera...ale i klasický Mustang je super...

0/0
17.4.2014 23:17

J64i33ř36í 40S62c43h39w95a85c23h 5106249767554

hmmm, tak Octavia (Fabia), co má dle místních diskutérů "1.2 TSI motůrek do sekačky" má víc koní než 6vál 2,8l Mustangu.... jak potupné....;-)

0/−3
17.4.2014 22:52

L21i83b93o96r 21J35e14l45í10n66e19k 9948110245976

no, v tom je právě ta blbost těch sekačkovejch vyhoněnejch motůrků ;-) Potupa pro Mustanga by bylo TSi ;-D

0/0
18.4.2014 8:25

J48i97ř41í 63S59c61h49w56a55c40h 5246669847964

co je to za řeči o "blbosti motorů"?

Blbostí je nazývat "motůrkem do sekačky" něco co to nandá Mustangovi s V6/2,8l. To by pak byla opravdu potupa, že mu to nandala "blbá sekačka" :-P

0/0
18.4.2014 11:43

L38i54b63o38r 64J17e66l21í47n98e66k 9418290335686

takže byste si dal do Mustanga radši 1.2 TSI ;-D;-D;-D ale joo, proti gustu...

+1/0
18.4.2014 12:26

V31l66a41d25i97s47l24a67v 59N26o92h70e36j48l 7658957688291

ne, jde o to, ze 1.2 TSI je prekonovanej motor vzhledem k objemu, neco jako v motorce mam v 998cc 184 koni, to je sekackovej motor (vysoky otacky, vysoky vykon, ale nizky kroutak). v jednoduchosti a objemu (+poctu valcu) je spousta vyhod (zvuk, vydrz, moznosti uprav) a v US muscle autech je proste 1.2 TSI motor ze sekacky, na tu dobu je 2.8 V6 i se 100hp v pohode, i kdyz si uvedomili, ze to neni idealni

+1/0
18.4.2014 13:15

L47i70b22o54r 65J46e17l40í37n60e42k 9968270425266

joo, lépe řečeno než ode mne R^

0/0
18.4.2014 13:17

J86i34ř73í 81S50c85h59w23a85c13h 5216709457404

Ale pánové kde žijete, vždyť vy o TSI netušíte vůbec nic.

1. 1.2 TSI má oproti té tvé motorce asi poloviční litrový výkon tak jaképak překoňování . Jestli mají dnešní 5 litry 450 koní, tak mají stejný litrový výkon jako 1.2 TSI

2. 1.2 TSI dává maximální krouťák už od nějakých 1500 ot (a rozhodně není malej), takže se běžně provozuje v rozmezí 1500-2500 ot, a maximální výkon dává při 4800 ot tak jakápak vysokootáčková sekačka? Způsobem provozu se spíše blíží dieselům.

3. Jo to výkonově odpovídající atmosféry 1.4-1.6 co dávají maximum krouťáku někde v okolí 4000 ot a musí se do těchto otáček honit, aby dodaly stejný výkon,  to jsou ty vaše vysokotáčkové "sekačky" s maximem výkonu nad 6000 ot.

0/0
18.4.2014 15:33

L71i80b12o96r 22J80e61l56í75n10e94k 9178660205636

já se ptám, jestli byste dal TSI do mustanga ;-D jakýkoliv...

0/0
18.4.2014 21:08

J35i62ř97í 60S54c48h24w91a24c27h 5426879577354

a proč se vůbec na něco takového ptáte? Já TSI do Mustanga vůbec necpu, já jen říkám, že v Mustangu nebyly nikdy žádné sekačky a tedy motor o stejném výkonu (nebo vyšším výkonu) není motor do sekačky jenom proto, že má menší objem.

Ale když jsi tu otázku položil, tak ti odpovím. Je to o představách co je (co byl) Mustang.

Pro toho, kdo má ve svá hlavě představu, že Mustang je něco co má jen pětilitrový osmiválec s 400-500 koníky, je nahrada TSIčkem samozřejmě nesmysl (neexistuje ekvivalent).

Pro toho kdo se spokojí s Mustangem s nějakým 3.0 šestiválcem s 200-250 koníky (či dokonce méně), tak samozřejmě ekvivalent ve formě 2.0TSI se stejným výkonem by byl klidně možný....."zvukové" argumenty jsou u mne podružné....

0/0
18.4.2014 23:42

L51i54b75o70r 10J64e78l39í98n15e61k 9648400575726

ale joo, dejte si tam co chcete, jen to nenuťte ostatním :-) A dovolím si připomenout, že se srovnáváním s TSI jste začal vy, abych předešel dalším sáhodlouhým výkladům

0/0
19.4.2014 20:05
Foto

M86a43r29e49k 58C59e50r22n19y 5908906577

Jeste jste zapomnel napsat jaky tocivy moment ta 1.2Tsi dava. To je totiz ten kamen urazu.

0/0
8.5.2014 12:25
Foto

M87a87r78e79k 92C14e30r33n55y 5288456657

To ze Fabia ma stejny jmenovity vykon jeste neznamena, ze by to Mustangu nandala. Zde plati heslo "objem nicim nenahradis" a nez by se slavna Fabia vubec roztocila na potrebnou rychlost a otacky tak Mustang bude davno pryc...pochopil?

0/0
8.5.2014 12:22

V54l84a94d62i92s98l89a18v 65N29o37h83e22j47l 7978747118411

tak zas na rok 1964 to neni tak hrozny, dneska by tenhle motor nikdo do Mustanga samozrejme nedal, natoz ten vas moturek ze sekacky ;-)

+1/0
18.4.2014 13:11

J66i79ř18í 16S89c51h29w34a67c60h 5206339277674

já nenapsal že to je u toho Mustanga hrozný, já jen naznačil, že označovat něco co má dnes výkon větší jako V6/2.8L v Mustangovi (1964) a to v celém provozním rozsahu otáček je hloupý stereotyp.

0/0
18.4.2014 16:43

V96l63a93d73i64s86l28a19v 11N82o91h68e59j93l 7668547158541

mam '99 a libi se mi cim dal vic ;-) i kdyz ma tahle generace zrovna nejvic 'obycejnej' cumak

0/0
17.4.2014 22:35

P32a23v61e65l 56B48o93r53o43v67i40č38k97a 4412110699861

Ford Mustang GT350 r.v 1967 R^R^R^!!!!!!

+2/0
17.4.2014 20:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.