Diskuze

Automobilky mají velké štěstí, že se Číňané do Evropy nehrnou

Čínské automobilky dohánějí zbytek světa mílovými kroky. Evropští výrobci se musí začít bát. Ukazuje to autosalon v Pekingu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R35o35m32a47n 37K25o54z98e92l

25. 4. 2014 18:49

No čínské autobusy už tu dorazily a prý za moc nestojí...

http://www.regionvalassko.cz/aktuality_zobraz.php?lang=1&id=198&akt=8412&page=1

i když mi to přijde přehnané, pozitivem je, že se autobus velmi lehce ovládá a hlučnost mi přijde srovnatelná s Iveco Crosswayi.

0 0
možnosti
PM

P78e75t88r 14M89i65c25h29a21l

26. 4. 2014 23:53

Tak to už je na zvracení, fakt.

0 0
možnosti
DK

Ten koncept  BMW vypada strasne.

0 0
možnosti
JP

no já se jim s tou prodlouženou verzí vůbec nedivím, v naprosté většině aut není pro normálního dospělého vzadu dost místa...

0 0
možnosti
VN

Dospělý je v pohodě,ale dítě v sedačce...když sklopíme do polohy spáči, nožičky ne a ne vejít :-)

A to se jinak pohodlně vejdu za sebe (187)

2 0
možnosti
JK

J97a25n 24K69r27p39e87c

24. 4. 2014 20:37

svete div se, F. Dvorak napsal poradny clanek. je otazkou, proc jeho predchozi produkce byla vetsinou velice tendencni a mizerna. zminka o dieslech v evrope je velice trefna, je jeden z mala ktery o tom umi napsat.

0 0
možnosti
JS

Tou trefnou zmínkou o dieselech v Evropě myslíš toto?

....naftový motor, který už automobilky nikde jinde než v Evropě neudají....

Tak tato poznámka je naopak zcela scestná a měla by znít:

....naftový motor, který JEŠTĚ automobilky nikde jinde než v Evropě neudají.

2 0
možnosti
PS

Cina si pocka. Zadluzena EU jim spadne k noham sama. Mohou si vybirat, co si koupi : Volvo,...EU

1 0
možnosti
JF

J90i31r74i 35F76i17n36k

24. 4. 2014 18:03

čínskými auty se vyhrožuje už 15 let, ale zatím nic kloudného nepředvedli (snad kromě Quorosu  či jak se to jmenuje) a obchodně měli při jakémkoliv pokusu výsledky ostudné. I sam číňan, kterému se zadaří si koupí auto evropské značky - nejenom kvůli kvalitě a taky na vyjádření svého společenského statusu... 

Nevím proč by se měla Evropa sama sebe podceňovat, pořád je ekonomika EU dvakrát větší než čínská..

0 1
možnosti
LJ

Hadejte kdo nakoupil zadluzene aumobilky z EU a USA? Know-how za babku, pracovni sila za babku, management z USA a EU, designeri z USA a EU. Pockejte za 5 let. Pred 10 lety se kazdy smal Hyundaji a dnes? Cina je to same.

1 1
možnosti
MP

M68a32r68e54k 22P65e17t75r89ů

24. 4. 2014 17:51

Všichni by jsme měli začít u sebe. Jezdím autem "české" značky a české výroby, nakupuji výrobky "Vyrobeno v České Republice" (ano, opravdu ještě jsou!). Rád si připlatím, když vím, že tím podpořím české nebo evropské výrobce. Kdyby takto přemýšlel každý není se čeho bát ;-)

7 0
možnosti
Foto

A jste si jistý,že v globální Evropě skutečně kupujete český výrobek.Jen se podívejte třeba na Škodu kolik komponentů pochází od jinud než s Česka a naopak kolik našich výrobců vyrábí pro světové značky.

0 0
možnosti
ZW

No, za dvacet let budeme rádi, když budeme mít možnost koupit nějaké auto, co NEbude z číny.

1 3
možnosti
KF

K26a74r31e75l 61F68a69i41t

24. 4. 2014 15:33

Jo Peking.....tam bylo úžasně, hned bych se tam vrátil.

0 0
možnosti
MH

M84a70r32e74k 80H48r66u19b57y

24. 4. 2014 15:31

Cina nas zanedlouho prevalcuje - a to predevsim vinou zdejsiho preregulovaneho prostredi. :-/EURv

1 1
možnosti
VS

Opak je pravdou. V současné době je v Číně a v  automobilním průmyslu   tak rychlý růst mezd, že už se vyplatí přemýšlet zda se výroba v Číně skutečně dlouhodobě vyplatí. Produktivita práce tam - naštěstí pro Evropu- pořád není.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...