Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z dodávky do business třídy. Nový Mercedes V poručí i větru

Nový Mercedes třídy V už se prodává. Vyznavačům výbavou nabitých osobních dodávek nabídne nebývalé pohodlí šéfovské limuzíny. Dodávkám se chce co nejvíce vzdálit, opulentní dvoumilionová verze tak má i klimatizovaná sedadla, kůží čalouněný interiér a adaptivní tempomat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P48e29t85r 50R90o80m23á14n64e83k 8654717634514

Vychytaný auto, akorát má slabinu v tom, že je hnusný.

0/−1
6.5.2014 0:47

J23o93z80e96f 11K46o59s34t70e41l46a45n93s40k65ý 8895832179906

Prístrojový stredový panel mi pripomína žabáka. 2 vetracia otvory, medzi nimi nos, a pod nosom tlama. :-)

Keď pršalo, mrholilo, žabiatko sa narodilo. Žabiatko ver silné ako buk, otvorilo očká, skríklo: Mama, kŕk. ;-D

0/0
5.5.2014 20:55

J91i28ř28í 48V77o71g26e72l 6172212756448

Myslím, že dost majitelů stávajícího Viana 3.0 bude nákup odkládat, právě kvůli té motorizaci. Ale pěkné to je.

0/0
5.5.2014 20:29

P89e41t50r 72F14e92i58g97l 5458723120692

Nemyslím si to...Ta nejvyšší motorizace je plně dostačující a velkým plusem oproti předchozí verzi je 7G-tronic...

...

I když chápu, že to může být individuální. Sám mam Viano 2,2CDI 120kW a velmi vážně přemýšlím o upgradu a právě se 7G-tronic

0/0
7.5.2014 9:51

J61i79ř59í 43V77o19g34e28l 6742862556598

Já jsem si původně šel koupit 2,2 a odjel jsem s 3.0. Ten rozdíl ve hlučnosti a celkovém projevu motoru byl obrovský. Podle mě ani tak nejde o papírovou hodnotu výkonu. Samozřejmě mluvím o dosluhující generaci.

Motory 2,2 znám z céčka a nikdy mi moc nesedly.

Ten 7G-tronic - co je to zač? To je ještě klasický automat s hydro měničem, nebo nějaký stroj jako DSG?

0/0
7.5.2014 11:43

P30e74t62r 57F33e73i43g60l 5628303700102

Klasický automat s hydro měničem, ale spojka pro přemostění pracuje už od 1...a ne jen u vyšších převodových stupňů...navíc je celá převodová skříň o dost lehčí než předchůdci...celkově je to prostě výbornej automat, který tlačí dolu spotřebu a to prostě u 5 stupně u Viana 3.0 V6 neplatí...

0/0
7.5.2014 12:05

J14i97ř24í 26V79o24g42e93l 6822552456188

To zní zajímavě. Určitě se s tím půjdu svézt a jednou mi Viano bezpochyby dojezdí, takže tak asi dopadnu. Ale prostě z toho šestiválce jsem zatím nadšený. Jinak díky za vysvětlení.

0/0
7.5.2014 12:09

M45a23r72t42i65n 20T70u66č63e27k 4536715827447

Mercedes V 220 CDI - bude můj. Jen co přijde do ČR.

R^

0/0
5.5.2014 19:55
Foto

J86a48n 38M36r10á26z 5390726769151

funkce Overtorque neexistuje, maximálně tak overboost, spojený jak s nárůstem výkonu, tak i točivého momentu...

0/0
5.5.2014 13:43

P35e13t57r 17K41o27l36d90u17š22e25k 7639967478

Mercedes do baráku už asi ne. Ten starej slouží (spíš dosluhuje) 16. rok, ale za tu dobu se na něm povyměňovalo kde co - včetně motoru. Jen za ty náhradní díly už mohlo být dávné něco jiného. Jen kdyby tohle člověk věděl, když si to nové kupoval... :(

0/0
5.5.2014 11:51

J89a86n 14K88o42n41v59a98l35i51n58k58a 5950161171805

Bezvadné auto. Škoda šestiválce. ale přesto ho mám v kategorii "must have".R^

+2/0
5.5.2014 9:00

J19o29s82e98f 64N60o84v67a18k 5568842366448

Těch šestiválců je mi líto, snad ještě s nějakým přijdou....

+1/0
5.5.2014 7:41

L90u37k74a33s 74N38o62v36a52k 4689869713928

Ja zustanu u Ečka. Libi se mi moc, ale vozit vzduch nepotrebuju. To za ty prachy radsi G-klasse.

+5/0
5.5.2014 1:46

J53i58ř80í 88V67o76g94e11l 6152432536778

Srovnávat E, V a G je nesmysl. Ta auta mají úplně jiné cílové skupiny. Většina majitelů Viana primárně nevozí vzduch, ale početnější rodinu, nebo hotelové hosty.

0/0
5.5.2014 20:32

T64o89m31á53š 14V74a33l13d24e98r 7163660319

Pro rodinu bych asi spíše zvolil GL než V. Pro hotelové hosty lepší volba  pro V . Pouze kdybych vůz kombinoval pro podnikání a svezení rodiny o víkendech, bych uvažoval o V.

0/0
7.5.2014 1:00

J30i81ř41í 51V56o91g40e40l 6762872906238

No já mám pro rodinu Viano. Vyhovuje mi množství prostoru, možnost v tom autě nocovat a za velkou výhodu považuji i možnost protáhnout se během jízdy k zadním sedačkám. Máme malé děti a třeba když vypadne dudlík, nebo tak něco - žena prostě vstane a jde dozadu. Za hodně velkou výhodu považuji šoupací dveře - to auto je celkem široké a přeci jen otevřít konvenční dveře tak, abych tam dal dětskou sedačku, to už by chtělo opravdu hodně místa. GL je pěkná kára, ale cenou kolem 2 mil. je nad rámec toho co bych do auta chtěl dát a navíc dle zkušeností kolegy je to auto, jež se dost sype (koupil jej jako zcela nové). Navíc GL je uvnitř citelně menší.

0/0
7.5.2014 8:30

R58a74d94a67n 67K94u35b69a89n30t 1603970459300

Pokles ceny po 4 letech :-(

0/0
5.5.2014 1:20

L25u82k96a68s 49N43o81v82a10k 4559749283728

Zhruba 50%-60%.

Jenze budou mit naskakanej nesmysl.

0/0
5.5.2014 1:45

R90a96d84e33k 58N53e64u22m60a73n37n 5292412488715

I při nákupu podobného auta se pokles ceny bere do úvahy

Ovšem zdaleka není primární

0/0
5.5.2014 9:22

J94i60ř91í 21V90o57g56e19l 6252932906318

Bezpochyby velký, ale rozhodně menší, než u jiných aut. Po těhlech dodávkách je na trhu ojetin celkem poptávka.

0/0
5.5.2014 20:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.