- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vychytaný auto, akorát má slabinu v tom, že je hnusný.
Prístrojový stredový panel mi pripomína žabáka. 2 vetracia otvory, medzi nimi nos, a pod nosom tlama.
Keď pršalo, mrholilo, žabiatko sa narodilo. Žabiatko ver silné ako buk, otvorilo očká, skríklo: Mama, kŕk.
Myslím, že dost majitelů stávajícího Viana 3.0 bude nákup odkládat, právě kvůli té motorizaci. Ale pěkné to je.
Nemyslím si to...Ta nejvyšší motorizace je plně dostačující a velkým plusem oproti předchozí verzi je 7G-tronic...
...
I když chápu, že to může být individuální. Sám mam Viano 2,2CDI 120kW a velmi vážně přemýšlím o upgradu a právě se 7G-tronic
Mercedes V 220 CDI - bude můj. Jen co přijde do ČR.
funkce Overtorque neexistuje, maximálně tak overboost, spojený jak s nárůstem výkonu, tak i točivého momentu...
Mercedes do baráku už asi ne. Ten starej slouží (spíš dosluhuje) 16. rok, ale za tu dobu se na něm povyměňovalo kde co - včetně motoru. Jen za ty náhradní díly už mohlo být dávné něco jiného. Jen kdyby tohle člověk věděl, když si to nové kupoval... :(
Bezvadné auto. Škoda šestiválce. ale přesto ho mám v kategorii "must have".
Těch šestiválců je mi líto, snad ještě s nějakým přijdou....
Ja zustanu u Ečka. Libi se mi moc, ale vozit vzduch nepotrebuju. To za ty prachy radsi G-klasse.
Srovnávat E, V a G je nesmysl. Ta auta mají úplně jiné cílové skupiny. Většina majitelů Viana primárně nevozí vzduch, ale početnější rodinu, nebo hotelové hosty.
Zhruba 50%-60%.
Jenze budou mit naskakanej nesmysl.