Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ochočená bestie. Silniční naháč KTM Super Duke má 180 koní

Kdybyste ještě před pár lety někomu řekli, že silniční naháč bude mít 180 koní a závodní elektroniku, nebude vám věřit. Ale doba jde dopředu a značka KTM představila stroj, který nasadil novou laťku ve své kategorii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J46a55r82o53s45l10a31v 73K79o24š29e43k 4929895190364

2 válce slibují výborný zvuk. :-) jinak na naháče asi ujetý výkon... dříve stačilo 900 obsah.. potom 1000 a za chvilku 1500 bude asi standart. Měl sem dříve Ducati S4RS Monster a výkon na brzdě 145 PS. Mam najeto hodně a cestoval jsem na motorkách po Evropě. Nevýhoda těch výkonů je ten šílenej zátah na 100 kde dojde k vypnutí tlakem mozku. Na dálnici je  to sranda, ale na okresní silnici to je fofr. Můžete mít najeto hodně, ale někdy ten penis zvítězí a zatáhnete i na nesmyslném úseku. Stane se to málo, ale potom si říkám " To sem byl zas id..ot. " ;-D . Přeji mnoho km bez nehody. Není motorkář který nespadnul a není motorka co nespadnula ;-);-);-)

0/0
19.5.2014 22:48

K68a70r18e77l 78F90a48i71t 1558723478112

Od té doby co mám doma KTM, jinou motorku nechci. Nevím jak Duke, ale motokrosy, endura a Cestaky jsou bezkonkurenční. Skoda jen ty ceny...

0/0
7.5.2014 11:47

M41a72r18t20i40n 39M67i34k75o42l98á36š60e71k 7590880973

Po zkušenostech s českými řidiči jsem raději vyměnil silniční moto za crossovou motorku na které se imho člověk více vyblbne a zároveň je na uzavřené trati v mnohem větší bezpečí ;-D

0/0
2.5.2014 13:22

D84a81v98i18d 18J76i75n93d27r16a 6540164216974

Nevim proč tvrdí jaká to je bestie, je to 1300 cc a tam vytáhnout 180 koní není zas tak úžasný. Spíš než výkon by mě zajímal poměr váha/výkon. Pakliže má 180 koní a 250 kg, tak to zas tak převratné není. Designově v tom vidím spíš streetfigtera od značky Ducati, jen je to víc nakopnuté nahoru, jinak letmo zavěšený kolo a zvýrazněný trubkový rám... Mohli by být originálnější. Cena no 420 tisíc není málo, ale zas na novou mašinu těchto parametrů to je pochopitelné. Ještě by mě zajímalo, jak často se jezdí na prohlídky do servisu. Stará KTM tam musela snad 1x za 6000 km, což je tam na léto.

0/0
2.5.2014 10:17

T72o61m29á41š 17B15a19r12á62k 1323842590366

Naháč, který má 180 koní na 189 kg vám nepřijde "zas tak převratný"? :-) A okopírovaný design? Pouze logicky navazuje na předchůdce... Stejně tak bych mohl říct, že streetfighter je okopírovaný duke 990 ;-)

+2/0
2.5.2014 10:49

J71i80n27d17ř41i58c73h 69M89i47t91t33e94r 6421250223333

Suchá váha (bez paliva) 189 kg. Takže je to raketa a z 0-200 naloží i LaFerrari.

+1/0
2.5.2014 20:43

K23a27r64e43l 35F73a40i39t 1528833878822

Na prohlídky do servisu s ní můžete ject kdy uznáte za vhodné...třeba nikdy. Já mam v garáži 5kou KTM a nikdy jsem servis nepotřeboval. Jen na 525SX jsem nechal dělat ventily, když si trochu cucla vody v potoku. Jinak jak říká Honza Mrázek......motorky k neutahání.

0/0
7.5.2014 11:52

D28a76n33i57e50l 14J23i10r98á23č57e46k 3371820240378

Nevím co všichni máte s tím, že 180 koní je moc, že se na tom každý zabije. Já jsem motorku nikdy neměl a jako první jsem si koupil Yamahu R1 se 190ti koňmi, mám najeto už přes 20 tisíc km a nikdy jsem s tím neměl nejmenší problém a opravdu jsem se na tom nezabil... tak klid a neplašte

+5/0
2.5.2014 10:04

P18e22t72r 92M88i39c19h66a93l 2910464171862

Problém je v tom že ti, co se na tom zabili, už nám to nedají vědět.

+1/0
4.5.2014 19:43

P76e87t74r 84G86a71z69d68a 6758532379127

asi tak

;-)

0/0
15.5.2014 20:10

J22a34r98o69s28l16a51v 58K13o31š39e21k 4949925880674

když si toto začne člověk říkat, tak většinou potom spadne ( přeji bezpečnou jízdu ) ;-) já poprvé spadnul asi na 35 000 pořádně. Jinak z hlouposti při zastavení asi 3x (nad kanálem ;-D )

0/0
19.5.2014 22:50

I65v62a58n 67M15a23r31e34k 6814608502

Stroj na naše rozbité  okresky jak šitý na míru   ! ! ! 8-o ;-D Rv

0/0
2.5.2014 8:52

M20a53r67i41a67n 44K90a76r14a19b95a 4753851930572

A co tak BMW K1300R - to je bike který je tu už pěkných pár let, a myslím že to je mnohem lepší a vyváźenejší motorka. Jinak SuperDuke je pěkná mašinka.

Silný naháč na naše cesty je spíše Honda CB-1000R. 180 koní nepotřebujete

+1/0
2.5.2014 8:44

A83l55e58x62a89n93d82r 12C12h23y94t69i95l 2984122745861

Se 180 konema amater sekne pri prvnim razantnim pridani plynu a zvednuti motorky na zadni. Nicmene nechapu kdo by si koupil takhle silnyho nahace. Mel jsem kdysi Kawasaki ER-5 a pri jizde nad 110km/h byla jizda dost nepohodlna pro moje krcni svalstvo. Hlava mi litala zleva doprava a zpet temer nepretrzite. Nepomohlo ani zvysene plexi. Nehlede na to, ze ani moc nefoukal vitr. Od te doby aspon polokapotaz. At je sila nahace sebemensi, hlava zustava stale nechranena a na delsi cesty je to utrpeni.

0/0
2.5.2014 7:53

P67a64l40o 15M44a88k71y 7766139268831

180koní ďalší urýchlovač pre darcov orgánov.

0/0
2.5.2014 7:10

A57l69e85x72a73n57d39r 75C75h29y69t56i37l 2514652285721

Bud rad, ze bude pro tebe, az si je vychlastas a vyhulis.

0/0
2.5.2014 7:53

M73a94j77k11a 44Š19u18m30b62e52r48o66v86á 3855863761985

To je jenom takový rozšířený a oblíbený omyl...pokud se už motorkář zabije, nedá se zpravidla použít nic. Možná oční rohovka.

Jinak samozřejmě pokud si takovýho draka koupí někdo jako první (a troufám si říct i druhou) motorku, má to tak 50/50, toť můj názor;-)

+2/0
2.5.2014 8:33

R53i42c36h31a95r48d 68L36e97s67k96l18ý 6138625787697

Záleží na rychlosti, oblečení a hlavně na tom, jestli při pádu něco trefí. Zmasakrovat se člověk může i na Babettě ;-) Může to být klidně i první motorka, ale člověk to musí mít v hlavě hodně srovnané. A přiznejme si to, kdo z nás to má ;-D

+2/0
2.5.2014 8:39

T97o12m18á47š 81B23a60r77á51k 1203142890186

To je nesmysl, v hlavě to můžete mít seberovnější, ale když se leknete a hampnete na brzdu, tak letíte. Špatně podřadíte, blokne se zadní kolo, letíte. Vezmete za plyn v zatáčce trochu víc (nebo neuberete až začne nastupovat výkon), letíte. Mít to v hlavě srovnané je pěkná věc, ale tyhle motorky jsou pěkně ostré a bez zkušeností moc šancí nemáte...

+2/0
2.5.2014 9:32

A88l42e82x78a38n96d33r 91C50h77y55t18i73l 2454502205211

Absolutni souhlas:)

+1/0
2.5.2014 13:02

R59i88c69h95a87r83d 77L39e26s39k81l57ý 6788845437787

Ale vždyť jsem napsal to samé. Tyhle motorky chyby neodpouští. Spolupracovník začínal na výše zmíněné K1300R jako na první motorce a už 4. rok jezdí bez problémů. Pokud vezmu v zatáčce za plyn trochu víc a nevím, jak se motorka zachová, nebo to nedokážu odhadnout, tak už to v hlavě srovnané nemám. No a když se leknu a hamtnu na brzdu? No to se prostě nesmí lekat ;-D Jakýkoliv jiný pohyb, než chůze a běh jsou pro člověka riskem.

+1/0
2.5.2014 15:46

T28o19m34á23š 39B73a65r54á76k 1573332610396

Mě přišlo, že jste psal spíš ono profláklé "dá se začít i na silné, když to má člověk v hlavě srovnané". A to není úplně pravda.

Já vždycky říkám, že kdo to má v hlavě srovnané, začne na slabší :-) I pokud jste naprosto klidný a rozumný, tak může přijít situace, kdy potřebujete podvědomě reagovat naprosto přesně a to začátečník u takové motorky prostě nezvládne. Váš kolega měl nejspíš štěstí, stejně jako jiní vyježdění mají někdy smůlu.

Jednou jsem někde četl, že člověk má na začátku prázdnej kýbl na zkušenosti a plnej kýbl štěstí. Fígl je v tom, naplnit ten první dřív, než bude ten druhej prázdnej. :-)

0/0
2.5.2014 16:20

V17l77a19d66i40m60í25r 30F22i10b58i15g49e22r 5664511441704

DUKE 390 stojí kolem 120tis. to je na novou značkovou motorku celkem rozumné. Vypadá dobře a jede až 160 což je na naše silnice víc než dost. Tahle je fakt hodně silná.

0/0
2.5.2014 6:23

P91e22t39r 55M35i25c96h81a84l 2330244281402

180 kobylek v motorce, to každý nezvládne. Jinak nevím, jestli by se na to neměl kromě řidičáku dávat i zbrojní pas. :-)

+4/0
2.5.2014 2:07

A59l25e98x19a61n71d89r 48C34h28y57t15i18l 2754182895611

Dal bych povinnost zacinat na slabych motorkach. Rok 125, tri roky 500 a pak teprve bez omezeni

0/0
2.5.2014 7:55

R97i13c42h85a40r49d 10L60e51s92k69l58ý 6748915157927

V motocyklových velmocích se to řeší pomocí restrikcí výkonu. Můžeš mít třeba 600 omezenou na 30k a na tom musíš jezdit dva roky, kdy tě párkrát za sezónu kontroluje certifikovaný profík z autoškoly (jedete na vyjížďku). Po najetí těch hodin máš možnost restrikci sundat. Tenhle model se používá v Anglii a přijde mi to fajn. Objem není úplně adekvátní měřítko.

+3/0
2.5.2014 8:36

A69l98e88x49a12n14d78r 54C31h67y93t80i50l 2264492875911

Mne by teda pak zajimalo jak je to s oteverenymi motocykly a merenim jejich skutecneho vykonu. Papirove ma motorka 25kW, ve skutecnosti ma 36kW. Takze jestli objem nebo vykon, je to jedno. Objem je alespon pravdive v papirech uveden.

0/0
2.5.2014 12:59

R33i34c20h85a53r28d 75L98e57s20k78l29ý 6898585367527

Už jen dvoutakt a čtyřtakt se stejným objemem má dost rozdílné výkony. Kdyby se s tím tady nepodvádělo (na což jsme v ČR experti), stačily by papírové údaje.

0/0
2.5.2014 15:48

K21a48r76e29l 49F58a92i34t 1878643728552

Jen závodní výfuk Akrapovič mě zvedl výkon o 10koní (bohužel nemá homologaci v ČR). Ale pánovi na STK to zas nějak nevadilo. Líbil se mu zvuk.

0/0
7.5.2014 11:55

F28r20a34n52t81i66š51e66k 94R17u26d79l 3228495546937

u nás v rakousku taky. postupně a řidičák na zkoušku. fr[>-]EUV

0/0
4.5.2014 12:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.