- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
2 válce slibují výborný zvuk. jinak na naháče asi ujetý výkon... dříve stačilo 900 obsah.. potom 1000 a za chvilku 1500 bude asi standart. Měl sem dříve Ducati S4RS Monster a výkon na brzdě 145 PS. Mam najeto hodně a cestoval jsem na motorkách po Evropě. Nevýhoda těch výkonů je ten šílenej zátah na 100 kde dojde k vypnutí tlakem mozku. Na dálnici je to sranda, ale na okresní silnici to je fofr. Můžete mít najeto hodně, ale někdy ten penis zvítězí a zatáhnete i na nesmyslném úseku. Stane se to málo, ale potom si říkám " To sem byl zas id..ot. " . Přeji mnoho km bez nehody. Není motorkář který nespadnul a není motorka co nespadnula
Od té doby co mám doma KTM, jinou motorku nechci. Nevím jak Duke, ale motokrosy, endura a Cestaky jsou bezkonkurenční. Skoda jen ty ceny...
Po zkušenostech s českými řidiči jsem raději vyměnil silniční moto za crossovou motorku na které se imho člověk více vyblbne a zároveň je na uzavřené trati v mnohem větší bezpečí
Nevim proč tvrdí jaká to je bestie, je to 1300 cc a tam vytáhnout 180 koní není zas tak úžasný. Spíš než výkon by mě zajímal poměr váha/výkon. Pakliže má 180 koní a 250 kg, tak to zas tak převratné není. Designově v tom vidím spíš streetfigtera od značky Ducati, jen je to víc nakopnuté nahoru, jinak letmo zavěšený kolo a zvýrazněný trubkový rám... Mohli by být originálnější. Cena no 420 tisíc není málo, ale zas na novou mašinu těchto parametrů to je pochopitelné. Ještě by mě zajímalo, jak často se jezdí na prohlídky do servisu. Stará KTM tam musela snad 1x za 6000 km, což je tam na léto.
Naháč, který má 180 koní na 189 kg vám nepřijde "zas tak převratný"? A okopírovaný design? Pouze logicky navazuje na předchůdce... Stejně tak bych mohl říct, že streetfighter je okopírovaný duke 990
Nevím co všichni máte s tím, že 180 koní je moc, že se na tom každý zabije. Já jsem motorku nikdy neměl a jako první jsem si koupil Yamahu R1 se 190ti koňmi, mám najeto už přes 20 tisíc km a nikdy jsem s tím neměl nejmenší problém a opravdu jsem se na tom nezabil... tak klid a neplašte
Problém je v tom že ti, co se na tom zabili, už nám to nedají vědět.
Stroj na naše rozbité okresky jak šitý na míru ! ! !
A co tak BMW K1300R - to je bike který je tu už pěkných pár let, a myslím že to je mnohem lepší a vyváźenejší motorka. Jinak SuperDuke je pěkná mašinka.
Silný naháč na naše cesty je spíše Honda CB-1000R. 180 koní nepotřebujete
Se 180 konema amater sekne pri prvnim razantnim pridani plynu a zvednuti motorky na zadni. Nicmene nechapu kdo by si koupil takhle silnyho nahace. Mel jsem kdysi Kawasaki ER-5 a pri jizde nad 110km/h byla jizda dost nepohodlna pro moje krcni svalstvo. Hlava mi litala zleva doprava a zpet temer nepretrzite. Nepomohlo ani zvysene plexi. Nehlede na to, ze ani moc nefoukal vitr. Od te doby aspon polokapotaz. At je sila nahace sebemensi, hlava zustava stale nechranena a na delsi cesty je to utrpeni.
Bud rad, ze bude pro tebe, az si je vychlastas a vyhulis.
DUKE 390 stojí kolem 120tis. to je na novou značkovou motorku celkem rozumné. Vypadá dobře a jede až 160 což je na naše silnice víc než dost. Tahle je fakt hodně silná.