Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obří kombík Peugeot 308 vyjíždí proti octavii

Elegán Peugeot 308 SW přichází potrápit kombíkovou octavii. Má na to správné rozměry i konkurenceschopnou cenu 397 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A86l48e20n95a 63M25a49r50i86a73n10č81i94k32o16v42á 4376413750770

Ten člověk musel být hodně přesvědčen, když vypustil takový článek. Francouzské auto ani za korunu.

0/−2
19.5.2014 10:44

J21a22r97o32s61l37a33v 53K42o29š37e43k 4419405210394

koukněte dnes na německé... 2 litry v VW odchází vstřiky, ale hlavně reznou jako prase... PASSAT přední blatníky a páté dveře do 6 let puchýře jak beďary. To u frantíka nenajdete. Raději 1 navíc vyměním silenblok na nápravě za 500 Kč, než vstřik za 20 tis. na motoru. Teď to mam u Pašíka za sebou..... 140 tis najeto a už druhej a v obou blatnících skoro díra a to je rok výroby 2007.

+1/0
21.5.2014 23:38

R49a77d67e27k 64N69e19u36m22a23n39n 5152292388795

No  to je recenze Rv

"Nejvíce jsme se těšili ..... na tříválec" - to myslíte vážně? Těšili nemělo být v uvozovkách??

"pokud auto obujete do speciálních pneu s nízkým valivým odporem...." - proč zmiňujete takovou blbost - drahých pneu, co špatně vedou auto?

0/−1
15.5.2014 10:55

J51i68ř71í 63K59r25a66m63p44l 4876164196566

jestli si vybrat mezi škodovkou a pažoutem, tak rozhodně škodovku.

+4/−2
14.5.2014 15:41
Foto

M61i69r41o27s64l87a76v 67S31t49e65i97n81e92r 6128324563805

O kvalitě a výhodnosti bychom měli diskutovat teprve po ujetí slušné vzdálenosti- třeba 150 tisíc km. Kolik jsme vydali za servis, inspekce, opravy, kolikrát jsme nedojeli do cíle. Kolik děr je prorezavělých v podlaze a ve dveřích.

Zde by Peugeot, Citroen, Fiat, Renault  sotva na Škodu nebo Audi- VW, BMW nebo Mercedes dosáhli. Škodu na prvním místě uvádím kvůli cenám- ti ostatní prémioví výrobci jsou o hodně dražší.

+2/−4
13.5.2014 21:42

P83a69v64e76l 28O73d76r75a50z43i67l 6214659947370

Nevím, co je na merglovi či bavcu kromě ceny prémiového. Cost cutting udělal i z nich standardní plečky, kde si výstupní kontrolu provádí zákazník. Známej koupil 530 a kazí se na tom furt něco. Pumpu mu měnili na záruku a pak ještě jednou při svolávačce a když říkal, že ji už měnili, tak mu řekli "no a platíte to snad vy?"

No jistěže platí, v té prémiové ceně.

+5/−1
14.5.2014 9:42

J90i70ř33í 45K71r82a79m72p80l 4686754696416

je to tak, to samé platí pro Audi

+1/−1
14.5.2014 15:42

P12e43t81r 92M79i20c87h44a79l 2840294971582

Možná jsou to standardní plečky, ale frantíci už dávno dělají zásadně plečky nestandardní. :-)

+1/−1
15.5.2014 23:40

P52a32v81e40l 39O77d42r62a20z20i32l 6594759227180

To říkaj všichni, co v nich nejezdí. Jo a ještě jeden kolega, kterej nadává na rencka, že je to děsnej krám, za 150tkm řešil vrzající palubku (rada: jednou za čas to namažte indulonou) a špatně stírající stěrače plus tradičně asi 4x výměna žárovky odborným servisním zásahem. Jezdí za 3.8 litrů.

Tak nevím, to mi nepřijde jako nějaká hrůza.

+1/0
16.5.2014 22:47

J10a32r74o84m91i82r 95K40v54a33p41i79l 4751381421281

Zminovat poruchovosti zname VW neni uplne vonco ;)

0/0
14.5.2014 14:37

P10e63t41r 52M11i40c28h58a64l 2470814361312

Poruchovostí známé VW? Povídej, přeháněj. ;-D

0/0
15.5.2014 23:41

V72l92a56d45i13m52í95r 88V87o52n35d21r52á16k 5113962594415

S třetím motorem to jistě zvládne i škoda.

+1/0
15.5.2014 12:59

P98e77t66r 30M28i57c62h52a62l 2500474631282

Kolega teď rušil letitého Formana. Klasika, motor 1,3 benzín, 3x ložená klika, najeto 300 tisíc. Bez opravy motoru, jen běžná údržba, seřízení. Až tohle najede ten francouzský tříhrnek, tak nám dej vědět.

Mimochodem, kolegův švagr nedávno koupil pro svého otce Octavii II, kombík, 2,0 TDi CR DPF, stará asi 6 nebo 7 let, najeto něco přes 170 tisíc, bez oprav (kontrolována servisní historie). Takže si ty bláboly schovej pro pitomce, kteří jim uvěří.

0/−1
15.5.2014 23:46

P89a48v93e51l 79O44d89r86a85z16i16l 6564569397540

Jejejej, to še nám ťo žoščiluje...

0/0
16.5.2014 22:48

P51e97t29r 79T97l26o62u78k67a29l 7394165962485

Týýýý jo, tak on někdo koupil auto se 170 tisíc bez oprav? Tak to je potom záruka, že dělají bezporuchové vozy. ;-D;-D;-D

+1/0
17.5.2014 23:30

M33i16r49o93s10l54a75v 61U29r25b90a52n 1836517471219

"Obri kombik" ? Pod tim pojmem si teda predstavuju uplne neco jineho :)

+2/−1
12.5.2014 22:52

J78i30ř37í 81S54c45h86w68a94c97h 5596429957124

tak schválně, co? ;-)

+1/0
13.5.2014 1:23

M55i37r49o91s84l60a40v 93U37r24b63a97n 1236767421859

no tak treba GMC suburban ;-).. Ale to byste mohl namitnout, ze je to SUV...tak treba volvo xc60 (nejsem si presne jist, jak ma znaceni kombik).

0/−1
13.5.2014 8:36

M46a42r50t85i74n 93F28r37a53n35t56i17š96e96k 7985480213365

xc60 obří? snad vysoká, ale uvnitř je i ten Peugeot prostornější.

+2/0
13.5.2014 9:35

M39i40r22o88s24l33a57v 80U16r60b49a67n 1976547281189

rikam, ze mam na mysli kombik, ne SUV..tak xc70 je spravne oznaceni

0/0
13.5.2014 10:56

M33a65r23t67i58n 30F80r42a94n86t61i90š82e10k 7835330853335

to je auto velikosti focus. Velké kombíky jsou E-Klasse, dlouho nic, A6, Mondeo, Superb by tam patřil, kdyby nebyl tak. úzký.

+1/0
13.5.2014 11:10

M61i18r38o65s35l88a46v 16U94r73b19a44n 1116907921389

xc70 je o 30 cm delsi jak focus a asi o 7cm kratsi jak mondeo, pokud nachazim spravne udaje. ale mate pravdu, ze vami zminovane vozy jsou skutecne vetsi a tam bychom se mohli bavit o obrim kombiku..

0/0
13.5.2014 13:26

M48a77r66t78i41n 52F77r30a16n24t48i34š93e82k 7975400393415

beru vnitřní prostor a věřte mi, že u aut rv tuším 2004 byl focus kombi prostornejsi, jezdil jsem oběma. v té době melo Volvo velkou V70. a máte pravdu hned nahoře, ze suburban je někde jinde :-) stejně jako třeba dlouhý länderübergreifende.

0/0
13.5.2014 15:58

M28a38r71t26i69n 49F58r23a29n89t49i65š48e83k 7335130673415

to jsem nenapsal já, ale mobil. má tam byt landcruiser.

+1/0
13.5.2014 16:25

M54i64r26o47s69l14a71v 52U90r16b76a62n 1546797721849

ja uz si rikal, co to je za podivne slovo :) Jinak obri kombik by mohl byt jeste treba caprice station wagon :)

0/0
13.5.2014 18:23
Foto

P30e52t79r 35J57í76l38e75k 1139934953123

už jsi ale nenapsal, že ta tvá představa stojí min1,2 mil. Kč - opravdu máš hezké představy, míchat jablka a hrušky

0/0
30.5.2014 20:06

M55i16r79o39s65l59a69v 34U69r75b47a65n 1486177941779

To je prece irelevantni ne ? Titulek zni "obri kombik". Nikde tam neni infromace o vztahu k cene

0/0
1.6.2014 8:54
Foto

P49e44t68r 96J85í23l35e56k 1749914373593

Ano to je sice pravda, v názvu je použitý termín obří kombík, ale mi přijde za cenu okolo půl milionu korun, 610 litrů v základním provedení jako opravdu velký prostor. 

U auta více jak dvakrát dražším by byla asi i ostuda mít stejně velký zavazadlový prostor.

Proto bych raději vždy srovnával srovnatelné, to znamená v dané třídě - kategorií auta za podobné peníze.

Přijde mi to serióznější a má to i větší vypověditelnost co daný segment nabízí.

0/0
1.6.2014 9:22

M68i23r90o62s33l41a86v 40U45r51b91a78n 1426177451229

Pokud chapete titulek takto, pak s vami samozrejme souhlasim.

0/0
1.6.2014 20:12

A57l11e84š 23L17i40s88o89v68s49k37ý 9632774303708

Před lety jsem váhal mezi Peugeotem 306 HDI a fábkou 1,9 TDI. Kamarád ho měl, skoro zároveň se mnou, a jeho nadšení trvalo prvního půl roku. Pak mi jen tiše záviděl. Prodal ho v polovině mého 300tis. proběhu...

0/0
12.5.2014 22:07

P51a67v16e11l 38O88d16r29a95z24i26l 6454429977550

Jakože vám někdo s Pižó 306 záviděl fábku? A to proboha v čem jako?;-D

+1/0
14.5.2014 9:44

P49e84t37r 21M48i43c12h46a89l 2280854371832

V tom že nebyla francouzská?

0/0
15.5.2014 23:34

P13a70v44e71l 38O50d63r88a35z86i48l 6974419647520

No, to leda. Jinak je mnohem ošklivější, mnohem méně pohodlná, mnohem hůř jede, mohem méně se do ní vejde a má vyšší spotřebu.

0/0
16.5.2014 22:49

J24i60ř90í 14S62t57e10i92e61r 4401394516645

Měl jsem možnost jet v testovacím voze 308 SW, super auto, požitek z jízdy.

+2/0
12.5.2014 21:37

M40i31r96o66s53l44a90v 55U60r36b20a54n 1596577181299

priznam se osobne, co jsem si zvykl na podvozek, ktery ma vepredu lichobeznik a vzadu multilink, tak mi vsechna auta s mcphersonem a vzadu s obyc vlecenou napravou prijdou v zatackach nejista...

0/−1
13.5.2014 18:26

J84a95n 86M51o96h83y42l28a 6922759539721

To bych viděl z velké části jako subjektivní dojem - takový Civic Type R nebo Megane RS v zatáčkách rozhodně nejistí nejsou.;-D

+1/0
13.5.2014 19:28

M29i78r41o16s52l96a45v 90U95r92b47a14n 1546967641139

:-)

0/0
13.5.2014 21:20

M82i83c77h60a23l 50R63o56u96č33a 7716640770331

Já jsem měl tu čest jet jednou ve fábii 1,2 htp, tam je nějaké předjíždění maturitou v předvídání. Auto vlastně skoro neakceleruje. Nejsem si jist jestli je tohle dobrá volba..:-/

+2/−3
12.5.2014 20:59

V47í73ť13a 84K12r63u90t29i58š 1660204135747

Tak ono je trosku rozdil auto se 40-51kW (coz byly vykonove varianty 1.2HTP) a recenzovane THP, ktere ma tech kW zcela dostatecnych 96. Napr. u OI mel stejny vykon vrcholny diesel, cenove zcela mimo moznosti bezneho cloveka, zatimco tady se dnes bavime o "lidove" motorizaci.

+2/0
12.5.2014 21:19

M86a41r83t67i22n 16F81r14a51n21t95i75š94e16k 7755370283585

akorát ty HTP strašně žerou, když se jim trošku slapne na plyn. Jinak by to byl prima motor.

0/0
13.5.2014 11:14

M70i86r20o89s82l23a34v 48U96r91b79a19n 1896287381819

Nahodou, ja to auto mel a to byl tezce sportovni vuz.. Otacky pod 5000 nesly :) ;-)

0/0
13.5.2014 10:57

J50a49n 24L28u30k52á80š 7577513673362

Pro nas, co se ucili predjizdet vejtrasky se Skodou Hundred, nepredstavuje predjizdeni kamionu prakticky s jakymkoliv dnesnim autem zasadni problem :-)

Clovek napred musi tusit, ze to pujde, pote nechat odstup a jeste driv na tom odstupu podradit a zacit zrychlovat, potom byt pripravenej bud zahamtnout a vratit se, nebo pokracovat.

I kdyz Fobii HTP jsem ridil jen parkrat z pujcovny.

+2/0
14.5.2014 10:05

R56a82d14k29o 41S47ü75t36t88ö 8491478441905

Problem je v tom, ze dnes nie je moznost nechat vacsi odstup - hned sa tam niekto s trochu viac kW natlaci.

Nie je dolezity absolutny vykon, podstatnejsi je pomer vykon/hmotnost.

0/0
15.5.2014 8:29

J87i13n25d63ř75i68c69h 56Š60k76o85p32e55k 4705171130605

Pokud obujete speciální pneu s nízkým valivým odporem, sice ušetříte možná pár deci paliva za měsíc, za to Vás čeká nevšední zážitek především za zhoršených podmínek (déšť atd.) ;-D

0/−1
12.5.2014 17:55

P63e16t78r 92M92i10c30h65a89l 2680514831472

A bude se to vyrábět i s motorem, nebo tam budou dávat jenom ta ořezaná šidítka? A kolik to pak případně bude stát?

0/−2
12.5.2014 17:49
Foto

V93l47a33d60a 52V60a82n34e95k 9733806134118

Že ti žabožroutí musí vždycky něco domrvit :-P Dotykový display je horší jak telefonovat nebo kouřit za jízdy! Zatímco volání a kouření se můžete vyvarovat,ovládat spotřebiče musíte ;-) Míval jsem citröena BX 1.9 D a od té doby nechci o francouzských vozech ani slyšet ,natož s problematickým turbomotorkem Rv Zlatý atmosferický motor v Hyundai i 30 R^ ;-D

+1/−2
12.5.2014 17:45

P22e96t26r 79M83i69c57h94a56l 2470234351962

Tak nějak. Když jsem to četl, myslel jsem si, že si dělají srandu. Ne nadarmo se říká, že nejhorší auta jsou ta, co začínají na "F" - Ford, Fiat a fšechny francouzský.

+1/−3
12.5.2014 17:50

T43o73m79á37š 74V31a33l10d34e34r 7493310749

To je vidět, že jste žádný vůz na F neměl a jen kecáte.:-)

+1/0
13.5.2014 19:56

P42e31t57r 62M93i81c75h22a26l 2600184941222

Jistěže neměl. Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit kupovat laciné šmejdy. :-)

Ale měl jsem možnost pár exemplářů zmíněných značek řídit - ne že by se s tím jezdit nedalo, ale žádný zázrak to nebyl. Nemluvě o tom, že vidím kolem sebe, kolik s tím mají lidi problémů.

0/−1
15.5.2014 23:39

P14a69v21e96l 13O59d80r24a85z60i11l 6944499557620

To stejný říkám o škodovkách, nikdy jsem ten šmejd neměl, ale pár exemplářů jsem řídil a vždycky to byla fakt síla ;-D

+1/0
16.5.2014 22:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.