- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten člověk musel být hodně přesvědčen, když vypustil takový článek. Francouzské auto ani za korunu.
koukněte dnes na německé... 2 litry v VW odchází vstřiky, ale hlavně reznou jako prase... PASSAT přední blatníky a páté dveře do 6 let puchýře jak beďary. To u frantíka nenajdete. Raději 1 navíc vyměním silenblok na nápravě za 500 Kč, než vstřik za 20 tis. na motoru. Teď to mam u Pašíka za sebou..... 140 tis najeto a už druhej a v obou blatnících skoro díra a to je rok výroby 2007.
No to je recenze
"Nejvíce jsme se těšili ..... na tříválec" - to myslíte vážně? Těšili nemělo být v uvozovkách??
"pokud auto obujete do speciálních pneu s nízkým valivým odporem...." - proč zmiňujete takovou blbost - drahých pneu, co špatně vedou auto?
jestli si vybrat mezi škodovkou a pažoutem, tak rozhodně škodovku.
O kvalitě a výhodnosti bychom měli diskutovat teprve po ujetí slušné vzdálenosti- třeba 150 tisíc km. Kolik jsme vydali za servis, inspekce, opravy, kolikrát jsme nedojeli do cíle. Kolik děr je prorezavělých v podlaze a ve dveřích.
Zde by Peugeot, Citroen, Fiat, Renault sotva na Škodu nebo Audi- VW, BMW nebo Mercedes dosáhli. Škodu na prvním místě uvádím kvůli cenám- ti ostatní prémioví výrobci jsou o hodně dražší.
Nevím, co je na merglovi či bavcu kromě ceny prémiového. Cost cutting udělal i z nich standardní plečky, kde si výstupní kontrolu provádí zákazník. Známej koupil 530 a kazí se na tom furt něco. Pumpu mu měnili na záruku a pak ještě jednou při svolávačce a když říkal, že ji už měnili, tak mu řekli "no a platíte to snad vy?"
No jistěže platí, v té prémiové ceně.
"Obri kombik" ? Pod tim pojmem si teda predstavuju uplne neco jineho :)
Před lety jsem váhal mezi Peugeotem 306 HDI a fábkou 1,9 TDI. Kamarád ho měl, skoro zároveň se mnou, a jeho nadšení trvalo prvního půl roku. Pak mi jen tiše záviděl. Prodal ho v polovině mého 300tis. proběhu...
Jakože vám někdo s Pižó 306 záviděl fábku? A to proboha v čem jako?
Měl jsem možnost jet v testovacím voze 308 SW, super auto, požitek z jízdy.
priznam se osobne, co jsem si zvykl na podvozek, ktery ma vepredu lichobeznik a vzadu multilink, tak mi vsechna auta s mcphersonem a vzadu s obyc vlecenou napravou prijdou v zatackach nejista...
Já jsem měl tu čest jet jednou ve fábii 1,2 htp, tam je nějaké předjíždění maturitou v předvídání. Auto vlastně skoro neakceleruje. Nejsem si jist jestli je tohle dobrá volba..
Tak ono je trosku rozdil auto se 40-51kW (coz byly vykonove varianty 1.2HTP) a recenzovane THP, ktere ma tech kW zcela dostatecnych 96. Napr. u OI mel stejny vykon vrcholny diesel, cenove zcela mimo moznosti bezneho cloveka, zatimco tady se dnes bavime o "lidove" motorizaci.
Pokud obujete speciální pneu s nízkým valivým odporem, sice ušetříte možná pár deci paliva za měsíc, za to Vás čeká nevšední zážitek především za zhoršených podmínek (déšť atd.)
A bude se to vyrábět i s motorem, nebo tam budou dávat jenom ta ořezaná šidítka? A kolik to pak případně bude stát?