Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kultovní americký svalovec se převlékl, má osmiválec za pár peněz

Dodge Charger je jediný americký "muscle car" se čtyřdveřovou karoserií. Pro modelový rok 2015 dostal mohutný sedan nový kabát, ale technika pod ním se výrazně nezměnila. Zákazníci si tak budou vybírat z šestiválce a osmiválce. Nejlevnější osmiválec stojí v USA v přepočtu 600 tisíc korun plus daň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L39u91d90ě72k 60K20ř74e56č60e82k 8371381463704

http://www.autooutlet.cz/cars-313-chevrolet-camaro-6-2-v8-zl1-580hp 

Zlodějina.........!!!!!!

0/0
1.6.2014 18:09

T29o68m56á29š 36J84u46r27e68č31k54a 3503902599913

Ono se není u ceny čemu moc divit, vzhledem k tomu co jsem viděl se u US aut dá kvalita plastů a kvalita zpracování interiéru srovnat s thalií a to se nebavím co dokáže palubní deska vydávat za zvuky byl to Ford Mustang GT 2013

0/0
19.5.2014 8:52

J27a69n 80D79l93o28u68h45ý 7204529110119

obecne americka auta nejsou o tom, jak kvalitni maji interierR^ OMG!! Je to o tom co mate pod kapotou a ze to je zadohrab. Ford to pro rok 2015 pekne pohnojil, nebot Mustang bude mit 4 valcovy ecoBoost pro EU. Za to bych nedal ani korunuRv

0/0
20.5.2014 11:55

T82o26m16á19š 23J62u95r72e64č85k49a 3233282639223

No tak tehle mustang je asi takovej mustang jak model z roku 2001 prostě mustang nemustang kterej bude vypadat jak mondeo kupe. A ruku na srdce monstrózní 420 nebo 454 big block pod kapotou je krásná věc, jen kdyby se to auto dalo ještě pořádně řídit. Ono 350k výkonu, 900nm krouťáku, náhon na zadek a tórzní tyč není na cestě zrovna med. Asi před rokem jsem měl možnost řídit Camaro SS 1972 s motorem 454 a řeknu, že už to nechci nikdy zažít. Ten zvuk byl omračující ta síla taky, ale to auto je naprosto neřiditelné v každé zatáčce máte pocit, že vypadnete z okénka a na našich superrovných silnicích je vám po 20ti minutách blbě. Auto je do zatáčky katastrofálně nedotáčivé a na výjezdu ustřelí zadek a to ani nepřidáte plyn. Chraň Vás Perun s tím vyjet za deště.

0/0
21.5.2014 9:46

J32a69n 27D20l28o24u63h43ý 7234569570519

Tak ocividne preferujete jiny typ podvozku a konstrukcniho reseni, nez jsou nejlevnejsi ameriky. Nicmene me toto staci, ukazte mi na evropskem trhu jedinou automobilku, ktera prodava zadohrab aspon s V6kou za 600k. Nikdo. Mno a pak mustang ani camaro dle me nejsou auta na denni jezdeni, takze to ze v desti to je pretacive... Tak at je... Kdybych chtel exklusivitku na denni jezdeni volim jednoznacne Porsche 911 S. Ale ta cenovka je nekde uplne jinde, nez ta amerika.... a o tom to cele je....

0/0
21.5.2014 11:49

M51i60c32h45a75l 34T83o62m10i61n22s41k87ý 9941865367404

Nesplňuje to Euro5 :-P a nejezdí na řepku olejku.

0/0
18.5.2014 1:32

M30i66c60h40a15l 45T75o91m42i82n85s28k82ý 9921615647204

Taky si výrobce nezaplatil 5 hvězdiček v testech ADAC na ochranu chodců.:-)

0/0
18.5.2014 1:36

J53i21ř41í 49K72ř87í44ž 2107224706576

Registrační a majetková daň se platí každým rokem a vztahuje se třeba i na přívěsy. 

Nevím přesně jak a o kolik jsou hybridy a elektriky zvýhodněny, (mění se to skoro každým rokem) a je to v každém státě jiné.

Tohle jsem zjistil na stránkách Tesly: v Jižní Karolíně bych měl dostat zpět po koupi TESLY S jen federální kredit 7500.-$

V Kalifornii ale k tomu dostanu zpět i 2500.- státní kredit a ještě další částky a výhody, záleží na místě bydliště. Jde např. o zdarma nainstalovanou nabíjecí stanici, bezplatné parkování v centru, levněší tarif, nebo i dalších 3500.- zpět v oblasti údolí San Joaquin.

+1/0
17.5.2014 0:18

J85a32n 33D37l36o12u92h88ý 7964219450259

To me proste uprimne s*re. Za 600k v cesku koupite v teto velikosti mozna oholenyho Superba 1.4TSI nebo Modeo s litrovym ecoBoostemRv A pritom dodge je schopne prodavat v USA Charger nebo Challenger za stejnou cenu a pritom s minimalne V6 a nahonem na zadni napravu. Toto je presne duvod, proc si nikdy nekoupim "EU" auto za 600k, pac to proste je totalni bida a skoda penez! Bohuzel individualni dovoz je zatim v rukach spekulantu a tak dovezeny Charger se prodava klidne o 100% draz a jeste se nestydi tady z toho delat nejakou super stylovou karu.... Kdyby dodge u nas zacalo tlacit Charger, tak to rozvalcuje skodovackej Superb v prodejich jedna dve....;-D

+1/−1
16.5.2014 21:51

P55a53v43e51l 97V43o27n68d59r75u77š50k74a 2944897575772

Něco pravdy na tom je. Mám Dodge Charger SRT8 6,4HEMI 2013 a i s individuálními úpravami a maximální výbavou mě vyšel na cca 1,5mil. Takže cena se srovnatelnými auty z evropské produkce je 2x levnější. Problémem ale bude pro většinu lidí spotřeba, já se na dálnici nedostal pod 17,5l/100km a město jezdím za 21,3l/100km. Navýšení ceny u dovozců rozhodně není 100% je s tím spojeno hrozně administrativy (mám v TP víc než 30 vyjímek) a taky některé úpravy jsou povinné pro provoz v ČR + Clo + DPH. Navíc udávaná cena výrobcem od je neskutečná holota (stejně jako u výrobců v EU) s maximální výbavou může být o 40 až 50% vyšší a taky potřebujete EU verzi palubovky atd... Nicméně můžu hodně srovnávat s BMW GT, BMW 7 a Porsche Panamera, a u mě tedy jednoznačně na pohodlí a jízdní vlastnosti vítězí Charger ;-D

+1/0
17.5.2014 9:31

J26a39n 92D74l28o16u19h59ý 7574919790109

Jenze spouste lidi by stacil ten 3.6l V6 PentaStar. Ukazte mi automobilku, ktera prodava za 600 tisic auto s 3.6L sestivalcovym motorem s nahonem na zadek a peti-dverovou karoserii.... Nikdo!! 1.4 s turbem a predohrab je proste bida.;-D

0/0
20.5.2014 11:58

J72i66ř97í 17K95ř84í95ž 2387464456666

Jen pro informaci.

Ve státech se neplatí DPH při koupi motorových vozidel, nových či ojetých. Platí se jen nějakých 300.-$ registrační daň. Pak se rok co rok platí majetková daň, která se snižuje s věkem vozidla.

Příklad: předloni jsem koupil dvoudveřový 2012 VW GOLF TDI s xenonama a DSG převodovkou za nějakých 32000$ (samozřejmě na splátky) a nato jsem zaplatil těch zhruba 300.-$ registrační daň. Loni jsem pak zaplatil 380.-$ majetkovou daň.

Před pár lety jsem vlastnil také Toyotu RAV4, tehdy 10 let starou a majetková daň činila asi 80.-$

Žiji ve státě Jižní Karolína kde jsou jedny z nejnižších daní, takže v průměru budou pro USA čísla o něco vyšší.

+9/0
16.5.2014 13:00

J93a11n 96V19a54s81e62k 9411229449201

Diky za info R^ chci se jeste zeptat ta dan se taky vztahuje i na hybridy a nebo elektricky auta? jak je to s Teslou S ?

+2/0
16.5.2014 13:18

T80o80m52á49š 36Z46e33m91a50n 3515468684865

Z čeho se v USA finacují silnice?

0/0
16.5.2014 15:17

P19a78v43e77l 19O92d28r41a79z72i97l 6724319957640

Korporátní daně tak nízky nejsou.

0/0
16.5.2014 22:11

J76i93ř59í 67K64ř61í85ž 2267644566586

V podstatě z daně za prodej benzínu.

Nové silnice pak z lokálních daní, které se zvýší jen po dobu zplatnosti nezbytné částky na výstavbu silnice. Pak se zase sníží na původní úroveň.

0/0
17.5.2014 0:31

O58t14t54o 94C24h57a42l20o10u74p48k84a 1326287263781

Kazdy stat to ma jinak; ve vetsine statu (napr. CA, FL,...) platite pri koupi noveho ci ojeteho auta Sales tax ("prodejni dan", vlastne funguje stejne, jako DPH, jenom na FL je 7%, v CA az 8,5%).

0/0
29.5.2014 1:12

M10i17l53a75n 15P50o68k24o55r91a 6789132344322

Ať si čeští motorističtí novináři (hlavně ti televizní) o amerických autech říkají co chtějí, ale většina aut, která chytnou za srdce, se vyrábí a vyráběla v USA. I když se mercedes, audi, porsche a pod. snaží, tak kam se hrabou na mustangy, camara, chargery ....

+5/−1
16.5.2014 12:42

J61a77n 31M60o43h23y86l83a 6582509409201

Ferrari F40, stará (vražedná) Lamborghini, Pagani... všechno nudná evropská vozítka..:D

+1/0
16.5.2014 12:46

J94a88n 38P18r36o48v47a81z84n19í21k 6798524180451

Tak oproti nim je camaro nebo dodge docela "lidovka".

+4/0
16.5.2014 12:55

M39i49l32a77n 38P85o77k23o69r63a 6719832124912

např. pro mně to jsou nudná vozítka. Postavit předemne shelby ze 67 a F40, vždycky sáhnu po mustangovi ;-)

+2/0
16.5.2014 15:25

J26a58n 12M45o94h54y78l84a 6462649409641

Osobní preference nikomu nezpochybňuji, ale stejně tak jiného může atmosférou chytnout za srdce i italský plnokrevník. Co se týče atmosféry jsou si tedy rovnocenné z principu. Co se týče jízdních vlastností, pak adrenalin lze zažít s oběma skupinami, u každé z jiného důvodu. :D

0/0
16.5.2014 20:04

J51a46n 52D65l50o17u35h77ý 7564449360729

Tak F40 je hlavne cenove nedostupny. Mustang pripraveny na renovaci se da koupit za cca 300 tisic. A o tom ty ameriky jsou. Je to auto za par penez a pritom to nabizi skvely pomer mezi cenou a pozitkem z jizdyR^

0/0
16.5.2014 21:55

P12a34v27e75l 67O54d64r63a45z89i68l 6594199437560

F40 je něco úplně jiného, srovnávat požitek z jízdy ve F40 a v Mustangu prostě nedává vůbec žádný smysl. Z mého pohledu je "srdcolapů" dost a dost jak z Evropy, tak z Nového Světa.

0/0
16.5.2014 22:06

J62a65n 54D12l66o46u72h43ý 7404709130229

Ktera automobilka vyrabi za 600 tisic auto pro pozitek z jizdy? Do te ceny se mozna jen tak tak vejde BMW1, akorat bude mit pod kapotou 1.6 v benale a vybava 0 => Driving Pleasure? No!;-D

0/0
20.5.2014 12:06

J63a58n 34M45o81h32y38l43a 6702379139261

Poměr mezi cenou a houpavostí ještě deset minut po zastavení?;-D Požitek z jízdy je individuální záležitost.

0/0
17.5.2014 22:25

P91e10t75r 29S61t77e91i56n 6178601722217

Mustangy a Camara se mi libí, je to super se tím občas svést, ale na delší jízdy to není ono to pohodlí se třeba s A5 nedá srovnat, ale každému vyhovuje něco jiného....

0/0
17.5.2014 10:42

T11o41m68á35š 38D90o85l15e64ž41a10l 8153207530868

Nádhera! Já jezdím Crryslerem 300 C kombi 4x4 3,5 V6...

Časem bych chtěl osmiválec HEMI ve čtyřkolce. Koupil jsem jej loni za 240 000 Kč(najeto 30 000 km). Teď mám najeto 60 000 km a maximální spokojenost.

Pravda je to napůl Mercedes E

+1/0
16.5.2014 11:54

J37a79n 10B85u34r62i37a20n 5659707527804

to jsme rádi, že to už konečně víme ;-D

0/0
17.5.2014 10:30

J61a77n 56D15l13o84u23h43ý 7494629120149

Radsi bych Dodge Magnum, i kdyz to jsou stejna autaR^;-)

0/0
20.5.2014 12:09

O79t50t97o 61C59h10a70l18o18u90p64k75a 1166737473571

Mam Magnum na prodej. Rok 2007, dovezl jsem ho do CR z Floridy v r. 2008, najel jsem s nim malo, mam vice aut. Mam CZ cistopis, cili jeden majitel v USA, zatim zadny v CR. Stribrny, sedy interier (latka), 2,7 lit. V-6, automat. prevodovka, zadni nahon. vynikajici stav, prodam za 170 tisic nebo nejvyssi nabidka/vymena. Tel. 724 752 720  Tady je to ten s cenou 199 tisic: http://www.tipcars.com/dodge-magnum/27i-v6-se-top-stav-18421430.html

0/0
29.5.2014 1:21

T72o30m12á64š 84F19i33r36b17a36c96h29e96r 9190460734760

Autooutlet nebo Denker cena 1 400 000 Kč ;-DR^

+1/−1
16.5.2014 10:51

J95a16n 82D64l75o60u65h98ý 7434729700239

Jo jo spekulanti, ani korunu bych jim za to nedal!!!! U nich si to koupi jenom naprostej mimon nebo "selebrita" typu Mares;-D

0/0
16.5.2014 21:57

M80a98r38t46i64n 69S29t60e47r28n 3692264704544

Zezadu mi docela hodně připomíná druhou verzi Seatu Toledo ;-D

0/−2
16.5.2014 9:45

M33i13l50a21n 97Š54e89l97i19g67a 7641924963683

Starsi model (tusim 2012) jsem videl v nabidce jednoho ceskeho obchodu, maji jich tam vic... Vzhledove se mi libi daleko vice nez tento (tam jde ale primo o nejvyssi SRT8), cena byla myslim okolo 1,3m - 1,6m s sestilitrovym osmivalcem. Chtit auto pro radost a nebyt limitovan (nejak extremne) financne, tak je to asi jasna volba :)

0/0
16.5.2014 9:31

J46a65n 51D46l62o23u36h36ý 7674819420489

Problem je ta cena, ktera je v CR uplne mimoRv

0/0
16.5.2014 21:58

J26o23s39e77f 45P65r93o31c37h62á57z32k73a 9269324812885

Naaaaaaadhera !! Jen mi chybí ta přední chromovaná maska starší verze. Byla víc muscle :-D

+4/0
16.5.2014 9:20

J69o81s71e72f 59N23o81v76a32k 5638572276958

Americké pojetí střední třídy mi sedí mnohem víc, než Evropské. K čemu je mi v Evropě palubka ze superměkčenýho plastu a nepohodlný sesle? V USA to mají naopak. Nejdřív pohodlí posádky a teprve potom blbinky na efekt.

+1/0
16.5.2014 9:13

J44a68n 78M58o37h76y67l41a 6312979989751

Páchnoucí lesklé plasty bych opravdu v autě za 30k dolarů nechtěl. Nakonec, zásadní úspěch japonských automobilek mluví za své.

+1/0
16.5.2014 12:47

J41a82n 17D28l71o46u90h53ý 7474969980699

To jste si spletl s Cinskou produkci pro USA ne?;-D;-D;-D

0/0
20.5.2014 12:10

A75l66e98š 57J10a23n12á46č13e41k 3283884536253

Krasavec s pořádným motorem. Když člověk vidí co nám cpou prodejci korejských a evropských samohybů, kdy to vypadá jedno auto ošklivé jako druhé a ještě s tříválcovými litrovými motory tak bych brečel. AUTO má vypadat tak jako ten Charger, je nádhernej!!!

+10/−3
16.5.2014 9:12

P87a54v23e56l 48O83d71r95a27z39i73l 6574609277650

To jsou takové pubescentní kecy a ostatně to taky odpovídá tomu, kdo v USA s těmito auty jezdí ;-D

0/−1
16.5.2014 22:07

A72l57e46š 68Z18e81l70i76n20k40a 1184942626

To je krása. Kdybych žil v Dixie landu, tak bych si něco takového určitě koupil R^ U tohoto článku by měla být na konci upoutávka - Přijďte k volbám do Evropského parlamentu. Již brzy. ;-)

+18/−1
16.5.2014 3:02

S72t10e64p28a74n 56T57o45t40h 8908589255968

R^R^R^;-D

+2/0
16.5.2014 6:53

D78a48v68i83d 52R62y84c79h39e82t80s30k44ý 9426271770130

Zdravím ekoteroristy v evropském parlamentu. Pro básníky o spotřebě, ten V8 se vejde do 13 litrů, 1.2 TSI bude při pokusu o čtvrtinový výkon žrát stejně. Passat má v základu v USA 2,5L pětiválec, který jezdí za 8L, vydrží půl milionu a stojí 400 tisíc.

+21/−3
16.5.2014 2:46

S25t39e87p19a33n 27T74o55t82h 8138689305428

Kolik vydrzi se neda merit... kazdej s tim jezdi jinak.

Kamaradovo starej pasik jezdi uz tesne pod milionem... na tachaci ma nejakych 970.000.

V8 je V8. Dokud sem ji nemel, slovo motor melo uplne jiny vyznam.

V8 5,2l 156kW. Kdyz nemam zaply 4x4 tak se pri seslapnuti plynu na podlahu auto viditelne odlehcuje predni napravu... a ten zvuk...

+4/0
16.5.2014 6:52

J66a86n 52B20u13r32i18a36n 5879557207824

se 156 kW jezdí div ne po zadních? ale no tak ;-D;-D;-D

kdysi jsem měl starý BMW a to mělo 155kW z 3.5l R6, ale na zadní jsem ho nikdy nepostavil ;-(;-(

+1/0
16.5.2014 9:22

T42o27m83á96š 39K24u39c67h36a74ř 3287361878551

Max. výkon neříká niv o průběhu kroutícího momentu.

+3/0
16.5.2014 12:20

P30a93v37e69l 58O25d58r96a26z92i76l 6344399947690

O tom jasně hovoří to, že je to atmosféra. Krom toho pan V8 nějak zapomněl dodat, kdy se to odlečování přední nápravy děje. "Někdy" to umí i š120 a předohraby taky.

0/0
16.5.2014 22:10

M76a37t83e77j 36D90o10b90i57š 2527882380624

No ja jednou jel s Audi A3 1,2 TFSI po dálnici v něměcku většinou 200 km/h + a žralo mi to 12,6 l/100. Na plnou nádrž jsem ujel 400 km :-P

+2/0
16.5.2014 7:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.