Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda nabídne soukromníkům operativní leasing. Rapid bude za pět tisíc

Automobilka Škoda chce soukromým zákazníkům nabídnout pronájem aut na bázi operativního leasingu. S nabídkou plánuje přijít v polovině roku, nejspíše v červnu. Partnerem pro financování bude ŠkoFin. Podobnou službu pro soukromé osoby dosud v Česku nikdo nenabídl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55i21l16o64s68l77a12v 45F34e38r96t 5833144280717

Zni to zajimave, ale kdyz jsem kupoval ojetou octavu tak jsem samozrejme koukal i na ojetiny primo u dealera skodovek. A tam ty auta vychazi v podstate draz nez treba na inzerat. Nakonec jsem koupil s operativniho leasingu radne ukonceneho nemocnici motol. Diky tomu leasingu jsem mohl verit servisni knizce. Mimo par kravin jsem nedelal skoro nic nejel jsem 60tis. Takze spokojenost. To to chce samozrejme presne propocty a ty budou jiste primo u skofinu.

0/0
17.5.2014 14:20

V37l75a23d56i78m96í30r 52V91o56n61d69r80á35k 5863502954585

Na operativní leasing by to šlo, jelikož je velká šance, že se to brzy pokazí, tak aspoň to nebude muset platit chudák zákazník...

0/0
16.5.2014 22:48

M17a49r68e86k 57H48r28u69b78y 6587442291788

Hmm, zalezi na cene. Aby to nebylo tak vyhodne jako pro firmy, kdy Octavii pronajatou za 13 000 mesicne bylo mozne po trech letech odkoupit za lidovych 400 tisic ;-)

+3/0
15.5.2014 13:05

B28e53n 83P44a25v84k60a 1487163137291

Záleží na cenách. Jinak mě to zaujalo. Akorát nechci Škodovku:-)

0/0
15.5.2014 11:44

J59a12n 98D96l75o57u83h42ý 7474769630599

Ja vsechny auta prestavuji na alternativni pohon, takze to jaksi asi u operativniho leasingu neprojde;-D. Ale povetsinou, kdyz si clovek kupuje mensi auta, tak v podstate vzdy jsem to dokozal dat do kupy do top stavu max za 50 tisic. A pak to auto slouzilo x let jak nove. Podminkou je samozrejme karoserie a podvozek bez koroze!! Na celkovych nakladech okolo 80 az 150 tisic vcetne oprav se da postavit spolehlive mensi ojete auto, ktere bude slouzit jeste hodne dlouho bez vetsich investic. Jo a bude jezdim na LPGR^

0/0
15.5.2014 9:20

C83y79r36i94l 85P10a47v84e33l22k38a 4176842458205

Fabie z roku 2004 se pohybují od 50 do 80 tis. takže za 70 je reálný odhad.

0/0
15.5.2014 8:24

C12y88r56i52l 14P30a19v83e58l51k52a 4216932268965

Příklad se soukromníkem je pěkně blbě vymyšlený. Mám auto střední třídy 5 let, kupovaný jako starší. Najedu 10-12 tis. Pokles ceny je 50 000,- Opravy za 5 let cca 25 000 Kč. Spotřebu neřeším, když s tím jezdíte ostřeji je vždycky 7-8 litrů. Mám 1.8 benzín, 130 koní. Vyjma benzínu mě stojí max 15-20 tis. ročně vč. poklesu ceny. A nemám malou plechovku s 1.2 motůrkem.

0/−4
14.5.2014 22:38

V51a25c67l68a13v 17M30e97d60e11k 5301792165305

tady je ale řeč o nových autech

+1/0
14.5.2014 23:06

C93y23r60i64l 55P93a84v93e72l42k50a 4986312848515

Ten příklad je také uvedený s novým autem? Asi těžko. Píše o ojetém.

0/−1
15.5.2014 8:19

K74a15r31e87l 80F96a69i47t 1808373898132

Vidíte, kdyby jste si koupil TDI, tak jezdíte palbu za max.6 litru.

0/0
15.5.2014 6:27

J37i55n31d33ř24i87c89h 44Š89k87o64p10e40k 4125781810275

no pokud by s TDI jezdil dalky, tak jo. Na krátkých cestách by spotřeba byla samozřejmě vyšší

+1/0
15.5.2014 6:34

P69e81t32r 77M33i55c78h42a97l 2180594551412

2.0 TDi, jezdím občas štreku, občas kolem komína. Dlouhodobě kombinovaná spotřeba kolem 5,2 litru.

+1/0
15.5.2014 23:52

P32a73v51e66l 39S72l48á28d61e19k 2853936632195

Alternativa která funguje v Rakousku již nějaký čas, auto můžete po zkončení doby zápůjčky koupit nebo vrátit, nicméně to funguje na stejném principu jako leasing, tzn. složíte min. 25% v hotovosti, nastavíte si počet splátek a dealer Vám vypočítá zůstatkovou hodnotu, za tento zůstatek buď auto odkoupíte nebo vrátíte bez jakékoli náhrady. zůstatek je většinou stanoven na 40% z nového vozu. K tomu platíte servis a plné pojištění. Plus úroky;-D v konečném důsledku úvěr a nakonec vlastnictví vozu po zkončení je vždy zajímavější.

+2/0
14.5.2014 19:58

P15e89t84r 12K25o51v77a98ř15í22č79e81k 8759870359157

Není pravda, že to v ČR soukromníkům nikdo nenabízí. Stejnou službu nabízí v Ostravě už cca 10 let RT Torax.... Tohle spíše Škodovka "okoukala"

+1/0
14.5.2014 19:50

J37a43n 13F67r23i23s42c11h 9393396630

Ročně najezdím do 10tisíc kilometrů, mám starou ojetinu, z koupě jiného starého mám oba obavy a do nového se mi nechce investovat - při mém ježdění, takže toto je pro mě zajímavá alternativa.

0/0
14.5.2014 19:42

V65í59ť95a 37K23r23u50t88i56š 1950924175767

Alternativa je to v pripade, ze chcete mit "prubezne" nove auto. Pokud Vam ale z nejakeho duvodu staci starsi auto, ktere lze i par let stare koupit za zlomek ceny, tak takova varianta je vyrazne levnejsi i pres riziko vyssich servisnich nakladu.

+3/0
14.5.2014 21:19

M42a27r61t70i84n 63H83o23r22ň33á74k 7821361502

No a vo tom to je, to si chytráci češi myslí jak je chce zase někdo vokrást a tak hned z fleku takovoudle nabídku shodí ze stolu a dál cpou prachy do těch svejch plechovejch miláčků. Pro ekonomiku je to asi fajn, protože servis je v každý vsi, AutoKelly si mne ruce a lidi dál jezděj střepama. A nedělám si iluze kolik práce garážmistři opravdu daní. Jinak, samozřejmě, když auto, tak za hotové. Ale jsou okamžiky, kdy se i na první pohled drahý operativní leasing vyplatí.

+2/0
14.5.2014 19:11

R95a71d88o55s71l60a85v 28K13l76a97u66d40a 5864408394222

Zase někdo....;-D  Tady je řeč o ŠkoFinu. Škoda Auto láká na skvělé ceny aut, ovšem jen na úvěr právě od této firmy. A RPSN je nějakých 20%. Jak mám věřit tomu, že tohle bude jiné?

0/0
14.5.2014 19:33

M29i65c69h49a60l 51P57a47v54l26á51t 9413833224119

RPSN je v tomto kontextu nesmyslne cislo kvuli pojisteni.

+1/0
15.5.2014 9:30

A72n26t77o10n11í33n 41S31e58b39e50r63a 7143538750529

Já jsem si koupil 5 letou Fabii combi v plné výbavě na splátky 3000 kč na 3 roky (40 jsem složil). To auto je v perfetkním stavu a za 2 roky jsem s tím nemusel vcelku nic dělat (jen brzdy a rozvody) a celkové náklady za dva roky jsou 20 tísíc (bez benzínu).

Auto jako 10 leté v plné výbavě to pořád prodám za 70 tisíc. Jestě dalších 30 do toho asi vrazím.

Takže když to auto budu mít celkem 6 let, tak mně celkové náklady po odečtění prodejní ceny výjdou na cca 1800 kč měsíčně.  ;-)

0/−1
14.5.2014 18:15

V83o98j13t19ě22c85h 88R54e24m51e11š 1555193536438

No ono pětiletá/desetiletá fabie je něco dost jiného než funglovka Rapid/Octavia. Pokud vám stačí, byl byste blázen platit leasing nového, na druhou stranu nejde srovnávat měsíční náklady, když hodnota těch aut je úplně jiná.

+4/0
14.5.2014 18:25

M89a74r34t49i62n 86H39o15r79ň97á16k 7401981962

to se máte teda čím chlubit

+1/0
14.5.2014 19:12

K47a13r70e11l 42F51a38i74t 1108243838712

Fabie v plne vybave??? ;-D;-D;-D Tak to tam máte jiste i zadní sterac, gumove rohozky a ze by dokonce i klima??? Wauu

+2/0
15.5.2014 6:16

K63a57r98e77l 32N77o25v49o74t39n63y 6909881239775

V Nemecku to funguje bezne, jmenuje se to jednoduse leasing, ale vyplati se to jen pri rocnim najezdu ca 10 - 15000 km. Pak uz jsou ty mesicni ceny astronomicke a vyplati se se koupit auto na splatky.

0/0
14.5.2014 18:10

J29i15n12d80ř86i91c17h 21Š80k98o22p66e25k 4685881600495

je jasný, že tohle se vyplatí nepodnikateli jen v případě malého nájezdu.

0/0
14.5.2014 18:21
Foto

I77v98a38n 39K37o56p30t90a 5907342671827

10-15 tis km za rok je prumerny najezd soukr. auta, pro dost lidi by to mohlo byt zajimave. Pokud neplanuji to auto vlastnit 20 let.

+1/0
14.5.2014 19:13

J22i80n87d63ř32i32c71h 28Š37k91o64p52e76k 4105641650615

no při takovým nájezdu se auto už vyplatí vlastnit.

Prodat auto po pár letech provozu se vyplatí buď podnikatelům (který ho mají na firmu) nebo lidem, co peníze neřeší, případně auto ufinancují přes cestovní náhrady. Dle mě to není ani jedna z kategorií, kterou má nová služba oslovit

+1/0
14.5.2014 20:04

J55i59n23d88ř85i91c60h 82Š50k71o84p20e88k 4625341330975

100 000 Kč za pět let provozu auta na servisu ? Jakou plečku má, že ho stojí takovýhle balík ?;-D

+4/−1
14.5.2014 17:50

V10l21a57d44i91m95í69r 33F57i22b56i60g39e71r 5904671441404

10 let staré auto s více jak 200000 najetými km. Pokud ho nekupoval nové tak může mít i 2x tolik a to už se nějaké poruchy projeví. I obyčejná váměna oleje může stát 8000. 500 za litr oleje, práce, filtry, pár dalších drobností a je to jako nic:-)

0/−1
14.5.2014 18:00

J20i77n96d29ř29i14c23h 59Š47k60o39p74e67k 4415531760875

sám mám ojetinu 12 let starou najeto něco kolem 180 000 km a 20 000 Kč ročně na servisu nenechám ani náhodou

0/0
14.5.2014 18:07

J16i30n69d59ř89i89c41h 72Š45k98o53p77e80k 4265751580515

nehledě na to, že kdo má starší ojetinu, zpravidla nechce (či nemůže) rozhazovat a nebude jezdit na roční servis do autorizovaných  servisů.

Prostě 100 000 Kč za 5 let je silně nadsazený a to z důvodu, aby se lidi "přesvědčili", jak operativní leasing bude výhodný

+1/−1
14.5.2014 18:12

V55o36j78t79ě17c44h 84R53e44m40e58š 1885803126838

Je i není. U benzíňáků toho není tolik co se pokazit, přesto třeba 30 tisíc dát za servis po nákupu a pak 10000 ročně je zcela reálné a jde spíš o pozitivní variantu, kdy se vám nic "nevysere". Osobně u ojetiny platit 1000 Kč za servis měsíčně je velmi dobré (myšleno ojetiny co jezdí dál než 30 km do krajského města). Spíš že srovnávat vlastní starou ojetinu a funglovku moc nejde, hodnota auta je zcela jinde. Spíš tedy to chce srovnávat koupi 2-3 roky starého a pronájem funglovky.

0/−1
14.5.2014 18:33

J51i64n70d96ř84i50c30h 46Š33k83o29p60e44k 4785311840805

srovnávam servis funglovky a ojetiny jen velmi omezeně. Nové auto bude mít prakticky jen roční servis, ojetina nikdy nebude mít servis 10000 ročně, pokud to nebude šrot stav, kdy každou chvíli něco odejde/upadne.

Prostě 12 let stará ojetina nemůže mít servis 10 000/ročně. Víc nesrovnávám

+1/−1
14.5.2014 18:48

V32o22j14t73ě95c80h 71R44e25m24e58š 1405513916428

No, asi jsem z drahého kraje. Schválně jsem prošel faktury za Focus jen o málo mladší a za 32 měsíců od koupě celkem servis za 47000 Kč. Dělány na tom jsou vlastně pouze komplet zadní brzdy + odešel katalyzátor. Jenže k tomu jsou drobnůstky jako stahovačka okna, mechanismus stěračů, tyčka stabilizátoru+čep, další čep, zavaření výfuku, lambda, lepení čelního skla, plus pravidelné výměny oleje a filtrů. Takže servis 1500 Kč měsíčně, skoro 18 tisíc ročně... Ta částka i mě celkem překvapuje. :-)

0/0
14.5.2014 19:04

J25i12n23d20ř28i89c17h 30Š18k13o93p60e55k 4985161320585

jasný, já bral pravidelné věci a předvídatelné. Tzn. roční servis, jednou za 80 000 km dvě sady pneu, brzdy atd

Samozřejmě že věci, které se mohou rozbít, ale nemusí (stahovačka, katalyzátor) v tom nejsou, protože těžko odhadovat, zda vydrží či nikoli

0/0
14.5.2014 19:14
Foto

I59v35a76n 75K38o86p69t91a 5357812691917

Moje Felicie tak vychazela z donu sla jako jedenactlileta jen olej je rocne ca. 2500 a u 12 let stareho 7500 rok neni myslim problem tu cep, dil vyfuku, atd. Nic zavazneho same spotrebky ale ve vysledku.

0/0
14.5.2014 19:17

J88a94r40o51s13l58a31v 67K12a93d72l11e13c 2113793451345

Nechápu. Výměna oleje v autorizovaném servisu Škoda u Fabky stojí necelých 1500Kč i s výměnou filtru. K tomu pravidelná servisné prohlídka pro záruku mobility necelých 500Kč.:-)

0/0
14.5.2014 21:18
Foto

I72v38a92n 64K98o15p73t26a 5147382411307

Najezdil jsem s ní tak 17.000 km/rok (cesty do práce 24 tam - 24km  zpět někdy víc, takže olej 2x do roka. :-) Interval u starších aut 15.000.

7.500 Kč (včetně přezutí 2x500 Kč)  na servis bylo tak akorát.

+1/0
14.5.2014 22:46

E83r46i30k 24D41r23a71g52o56m96i77r47e30c63k85ý 2341733747579

mám 10 let starou ojetinu (Fiat Stilo) a kolem 10tis ročně to tak bude. A to se na tom nic nekazí, měním jenom spotřební věci. To budu na novém autě taky

0/0
14.5.2014 20:38

K50a45r29e95l 87F14a92i83t 1308243478742

já koupil ojetinu když měla 120 000 najeto. to auto mám 7 let, najeto 237 000 a v servisu jsem nikdy nebyl. Jen tam leju naftu a po 15tisících vyměním olej. (není to škodovka). Nový auto bych si nikdy nekoupil. Pořád se mě vyplatí ojetina za pár korun.

0/0
15.5.2014 6:23

M10a83r64e73k 58V69e89s38e36l88ý 1367938900724

Vy budete s 10 let starou herkou jezdit do autorizaku, abyste platil 500Kc za litr oleje?

0/0
14.5.2014 18:13

M10a22r80c10e50l 55P86a94v11l87í57k 7251314578919

ani náhodou! kúpil som p405grd, 7 ročný, 220 tis km. ďalších desať rokov trvalo, kým mu nezačali hrdzavieť podbehy, zodral som dvoje letné a jedny zimné pneu, dvakrát menil rozvody, raz kotúčové brzdy, inak jediná väčšia údržba blola na zadnej náprave. keď som ho daroval, stále mal spotrebu max 6.5 litra nafty, rastlinného oleja.

to žiadna škodovka nedokáže!

0/0
14.5.2014 18:42

M57a15r80t79i76n 63P64e89t37r 6633832458319

Celkově moc nechápu celou tu logiku... Dobře, ušetří za 5 let 100 000 Kč na servisu, dejme tomu, že ušetří i těch 50 000 Kč na benzinu. Ale kolik zaplatí za těch 5 let za leasing? Minimálně 300 000 Kč, pokud se mu podaří vychytat tu nejlevnější cenu, ale pravděpodobně to bude víc... Ano, bude jezdit novým autem, což je super, ale úspora je dost iluzorní :-)

0/0
14.5.2014 18:12

J60i18n34d15ř25i13c79h 13Š30k72o90p86e30k 4985951160575

no uvádět benzin, resp. jeho úsporu, je taky přihnuté. Když budu srovnávat benz. motor v MPV a klasickém sedanu, sedan bude mít při obdobném výkonu vždy nižší spotřebu (aerodynamika) a je úplně jedno, jestli bude půjčený nebo vlastní

0/0
14.5.2014 18:15

K36a22r96e80l 31N18o56v26o36t18n20y 6839261259155

Zalezi na tom, kde servisuje on a kde vy. Neznam ceske ceny, ale v Nemecku jezdim zasadne do znackoveho servisu a to pak jde rychle. Za beznou inspekci okolo 1000 EUR, vymena kol 2x rocne je celkem 70 EUR a to nedej boze, kdyby se neco mimoradneho zjevilo ...

0/0
14.5.2014 18:15

J36i86n75d81ř42i22c50h 54Š70k83o23p93e58k 4775671570415

tak samozřejmě v rámci objektivity uváděli servis ve značkovým servisu (což většina majitelů starších ojetin nedělá)

V Německu budou ceny jinde, takže 1000 € možná normální cena za roční servis, ale v ČR několikanásobně vyšší oproti tomu, co se platí běžně v neznačkovým

0/0
14.5.2014 18:18

K11a51r85e64l 10N52o60v18o77t17n91y 6949851149675

Kazdy to ma jinak. Ja jsem jezdil s 8 let starym autem v Cechach do znackoveho a auto slapalo. Pak uz mi to fakt prislo drahe, zacal jsem jezdit do neznackoveho a po jednom roce jsem auto prodaval na nahradni dily. Od te doby se drzim dvou zasad: nikdy nemit auto starsi 6ti let a nikdy nejet do neznackoveho servisu. I kdyz jde jen o blbou vymenu kol.

0/0
14.5.2014 18:20

J67i60n43d33ř23i73c45h 84Š67k36o95p17e23k 4965481680595

ve značkovým i neznačkovým je třeba si pohlídat kvalitu, protože odfláknutý to může být v obou

A jezdit na výměnu kol do znač. servisu je vyložené vyhazování peněz - převážit kola a utáhnout momenťákem umí v každým malým servisu

+1/0
14.5.2014 18:23

M78a82r73t39i49n 33J82e35z66e13r35s29k55ý 9674657262552

celý ten lízink je mocinky "výhodný"  především pro poskytovatele - ten do splátek namastí co "nejdražší" pojištění a o zisk se "šábne" s pojišťovnou - zapomeňte na to, že rozpočítané pojistné hav a pov v nájemném bude v té výši, jak byste ve firmě vy nebo Váš makléř přitlačili pojišťovnu na dno na svoje auta..

.

dál ve fixním řádku údržby budete mít rozpočítány v jedné z variant dvě sady gum zimní a letní - samozřejmě ty nejdražší + nejdražší díly - zase holport propojených subjektů - snad si nemyslíte, že leasingovka rejžuje jenom na nájemným .......

.

textace ve smlouvě ohledně případného odkupu rozhodně nebudou výhodné pro lízinkového nájemce to si buďte jisti - s ohledem na kalkulovanou zůst. účetní cenu a tzv. bazarovou cenu v okamžiku ukončení lízinku

0/−1
14.5.2014 17:22

K42a25r54e53l 82F94a25i83t 1598683918382

Kdyby to pro poskytovatele nebylo výhodné, tak to nebude poskytovat. Už jste viděli např. aby banka poskytovala takové úvěry, na kterých by prodělala? ;-D;-D;-D Těžko. Ať je to jakoliv výhodné, pro toho druhého to bude vždy výhodnější.

0/0
15.5.2014 6:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.