Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Test BMW M135i xDrive: dokonale ovládnutá síla

Nejmenší bavorák s přeplňovaným třílitrem, osmistupňovým automatem, pohonem všech kol a ikonickým emkovým logem na zádi je precizní stroj s obří silou přeplňovaného šestiválce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M21a75r40t93i96n 79V62á80c93h42a 5821347541152

Zajímalo by mě, jestli s tím autem vůbec autor článku jel.

Fotky jsou staré, protože od dubna 2014 má nový M volant a jiný nelze objednat.

Podivuji se, že ho netrkla spotřeba... Samozřejmě, že auto nemá kombinovanou spotřebu 5,8. I papírově má 7,8l/100 km a upřímně mohu potvrdit, že toho téměř nelze dosáhnout. Navíc auto váží 1595 kg dle směrnic EU a ne 1520 kg.

Na dálnici OK, ve městě se super parkuje, ale nejlepší je auto na okreskách.

Má neskutečnou trakci, téměř nejde utrhnout ze silnice.

Xdrive je fantastický a zadokolku bych nechtěl. Pokud bych měl jezdit bokem do zatáček, tak jsem asi jinej, ale já opravdu nechci sejmout v zatáčce zadkem auto, které jede s dětmi v neděli zpátky od dědečka. A na okruh si raději půjčím auto, které je vyloženě na okruh stavěné a má k tomu přizpůsobené brzdy např. Mimochodem - od konce roku 2013 má auto i launch control.

+4/0
2.7.2014 10:04

M34i81c64h50a46l 33P17r24o26c19h82á85z96k50a 8425346348

Mám zkušenost s jedničkou s 2.0 l motorem (120d) - je to zábavná "motokára" i s 335i s Xdrivem a troufám si říct, že spojením muselo vzniknout fakt povedené auto na blbnutí. Teď už jen mít zbytečný 1,5 milionu...

+1/0
1.7.2014 22:06

L34a25d82i37s13l24a45v 98K43a77l26o63u56s 7355306371720

1.5 mega za nákupní tašku ? Sice rychlou, ale furt jenom nákupní. Mám pocit, že tady v ČR, ale i v Evropě nemá smysl auta kupovat. Stojí 2x tolik, co jinde. Navíc tu přestávají být silnice, po kterých by se dalo jezdit(přecpané,rozbité,a plno řidičů problémáků). Tady to chce auto s podvozkem tanku, a pneumatickým odpružením.

+1/0
3.7.2014 14:59

J70a39k95u58b 25F61e58i63f11a41r 7879619966669

Nejsem sice fanda BMW, avšak za ty peníze si myslím, že je to hodně slušné auto a majitel s ním užije spoustu zábavy.

+1/0
1.7.2014 15:11

M88i51r32o79s91l26a33v 95Š77i50m15k46o 7895393972625

Tak to musí být zážitek. A ta cena vzhledem k výkonu je adekvátní, jsou relativně dražší auta. Já osobně bych ale chtěl tuhle techniku v řadě 4....

+1/−1
1.7.2014 11:27
Foto

R61o57m65a68n 77V71i93e37t75z10e 9301772499230

"Ještě oslnivější je rozpětí, ve kterém jsou k dispozici špičkové hodnoty. Maximum výkonu je k mání od 5 800 do 6 000 otáček"

Buď to je oslnivě malé rozpětí 200 ot/m nebo fatální překlep

0/−1
1.7.2014 10:35

J13i21ř80í 80S58c74h15w13a49c45h 8558474438286

O překlep asi nepůjde. Tím širokým rozsahem měl autor evidentně na mysli hlavně následně uváděný rozsah maxima krouťáku (1300-4500). Jelikož výkon je součinem krouťáku a úhlové rychlosti, tedy lineárně roste s otáčkami, tak jeho křivka má vždy poměrně úzkou špičku. Autor se vyjádřil jen nešikovně, měl v článku pořadí rozsahu výkonu a krouťáku prohodit.

+3/0
1.7.2014 11:56
Foto

R18o19m24a68n 34V12i78e36t14z41e 9961212799370

Nejspíš ano, nebo měl použít maximum výkonu je dostupné od 5800 ot/m

Bohužel rozsah nepíše ani BMW, jen maximum u 5800 ot/m

0/0
1.7.2014 14:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.