Diskuze

Chcete Mazdu 6, Mazdu 6 nebo Mazdu 6? V Číně prodávají všechny generace

Nová Mazda 6 se povedla a na nezájem zákazníků si nemůže stěžovat. Ti čínští si ale mohou vybírat i mezi předchozí a dokonce první generací modelů, které se v Evropě a jinde po světě už dávno nevyrábějí. A pokud by si nevybrali, tak si mohou pořídit lokální deriváty vycházející z první generace šestky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Není to úplně k článku, ale nová Mazda 6 se opravdu povedla. Zvažoval jsem koupi předchozí generace šestky. Nakonec jsem si koupil něco jiného, když ale vidím novou M6 říkám si opravdu pěkné auto R^

0 0
možnosti

"Nová šestka nese v Číně pomocné jméno Atenza, aby ji bylo možné snadno odlišit od starších modelů" - nikoliv, Atenza je označení šestky pro mnoho asijských regionů (včetně samotného Japonska) již od první verze.

3 0
možnosti

Všechny nové Mazdy6 a Mazdy CX-5 od modernizace MY2013 v lepší než úplně základní výbavě mají jednu zásadní chybu - absolutně nemožný a chybně navržený Bluetooth modul pro hlasové ovládání přehrávání z USB médií jako je iPod (flashové i HDD), iPhone nebo běžné USB flashdisky/harddisky.

Ten modul má takové "přednosti", že si např. nepamatuje, kde přestal přehrávat (pokud vypnete zapalování na víc jak 10 sekund) což ve spojení s tím, že plné médium načítá třeba pět - deset - patnáct - dvacet minut (podle zaplnění média) je velmi výživná záležitost - když se zastavíte natankovat a vypnete motor, pokaždé čekáte deset minut, než vám rádio zase začne hrát. To ani nemluvím o tom, že listování obsahem je zdlouhavé a posun o jednu stránku v seznamu je v řádu několika sekund a jiný vychytávky. Více viz petice zákazníků na http://www.change.org/petitions/mazda-north-america-mazda-uk-mazda-spain-espa%C3%B1a-update-head-unit-software-for-the-2014-mazda6

Mazda auta s tímto chybným modulem produkuje dál a novým zákazníkům je dál prodává. Lokální zastoupení značky pak stávající zákazníky vodí za nos, nejprve jim říkají, že jde o standardní charakteristiku, nebo že systém pracuje tak jak byl navržen, ty neodbytné už 1 rok chlácholí, že inženýři v Hirošimě pracují na vyřešení problému. Např. na Facebooku na stránce německé Mazdy jsou tamější přispěvatelé už pěkně naštvaní: https://www.facebook.com/MazdaDeutschland ;-€

Takže radím (jako majitel čtyř různých mazd z posledních let), pokud vám záleží na přehrávání z USB médií - Mazdu 6 ani CX-5 nekupujte, dokud to nebude vyřešeno. Akorát budete naštvaní. R^

2 6
možnosti

http://usat.ly/13ltAVv video z testu redaktora USA Today, viz druhá minuta...

0 0
možnosti

S vozy VW Santana je to jednoduche... Jsou to asi nejcastejsi auta Taxisluzeb. Jako normalnich aut jich tu moc nepotkate a pokud ano, jsou to vyrazene taxi vozy. VW samozrejme vyrabi to, co se prodava. Santana je jednoduche auto, bez nejakych masivnich elektronickych ficurek, a tak to pro Taxi vyhovuje.

1 0
možnosti

Předpokládám, že vzhledem k velikosti a počtu obvyatel, číňané ten jeden model "jen na taxiky" v pohodě uživí.. Že jen na výměny vozů co dosloužily jede fabrika na 3 směny..

0 0
možnosti