Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříkolový skútr: bezpečné motorkaření i pro úplné poleno

Bojíte se na dvou kolech? Zkuste to na třech, je to mnohem stabilnější. Ale připlatíte si, nové Piaggio MP3 přijde nejméně na 190 tisíc korun. Ojeté seženete za 50 tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75i55ř25í 32Š13e66j69n45o12h19a 4752653814473

Docela  by mě  zajímaly  statistiky  nehodovosti. Trojkolka  versus  jednostopá motorka. Myslím ale, že  stabilnější bude  jenom při  stání na  křižovatce a při parkování. Tam to opravdu může  "úplné poleno" položit :-)

0/0
15.6.2014 21:27

J35i46ř72í 32K12o54c87u21r80e74k 6145384705468

Nebo se zapomene - celý život jezdí se sajdkárou a ..

0/0
14.7.2014 21:32
Foto

L82u73k17á83š 79N14o87v19o40t82n45ý 6456487858188

A v čem je ta vyšší výhoda oproti třeba takové Hondě PCX za třetinu ceny? Ve větší stabilitě? No nevím, jestli to obhájí tu cenu...

0/0
24.5.2014 20:20

J17a85k28u96b 44C86i53g83l16e76r 9735657865448

Tak jezdi MHD, kdyz šílíš z toho věčnýho postávání v městských kolonách ;-)

0/0
23.5.2014 23:29

J43i56ř97í 37K98o98c28u45r68e80k 6125434465378

Tak ona tam MHD dost často stojí v té samé koloně. Někdy je třeba výhodnější vystoupit na zastávce a dojít pěšky na tu následující a tam chytit předchozí spoj.

0/0
14.7.2014 21:34

M42a48r66t18i49n 35P72r66o28k20o73p 7122952298328

V Paříži snad není ulice, kdy by minimálně 1-2 empétrojky neparkovaly! Až jsem koukal, jak to tam je oblíbené. A co si budeme povídat, Piaggio je TOP firma z oboru skútry. Nebýt to tak drahé, hned do toho jdu!

+3/0
23.5.2014 16:26

J77a13k39u31b 31R95o49u87s 3463210864192

Úplné poleno nemá v silničním provozu co dělat a už vůbec ne na jednostopém stroji.

+4/0
23.5.2014 13:44

J88i49r59i 25R41u53s16n56o73k 4375172577473

Castecne souhlasim. Nicmene tohle neni jednostopy stroj.

0/0
23.5.2014 17:44

J18i70ř89í 79D27o34u95t32n26á46č 2130987137255

Panejo .. motor o 500 litrech .. to neměla ani německá ponorka ..

+7/0
23.5.2014 12:33

J15i45ř98í 77K70o38n48d63r76á77t 4605571698

asi sem hnidopich, ale není to spíš třístopí vozidlo?:-)

+2/0
23.5.2014 11:39

J51o22s74e13f 74V32a73l83a 9860773973663

tedy krome toho, ze to na krizovatce stoji samo a ze (mozna) budou mit p2 predni kola vetsi adhezi nez 1 predni Kolo, tak bych docela rad nekde cetl o vyhodach, ktere tohle reseni prinasi. Zatim jsem na zadne neprisel. Je ale fakt, ze na italske Vespe s plochou a sirokou podlahou se asi na krizovatce blbe drzi balanc.........

0/0
23.5.2014 10:05

V92l61a22d66i33m22í22r 42F50i90b50i37g38e38r 5854181691164

To že to stojí samo je tím že při zastavení se kola zamknou tak to stojí na 3 bodech. 3 kola vedle sebe znamenají že moto lépe sedí, ale nevýhoda je že se vymete skoro každá díra. Nápad je to zajímavý a rád bych to vyzkoušel ale asi až časem a min 400ccm obsah chce to něco dilnějšího.

0/0
23.5.2014 10:53

M22o11j66m76í36r 79P13o70p98p 8339807506310

Překvapilo mne, že když se v některých modifikacích inspirovali modelem X10, nepodařilo se aplikovat také motor 350 (330 ccm), byl by pro poměrně těžký skútr rozhodně lepší než původní 300-ka.

0/0
23.5.2014 9:00

V57l30a79d13i44m85í50r 19L54o47u44d36a 8107307346742

Je to už moc velké. Homologaci to má jako auto - takže na rozdíl od skůtrů nesmíte parkovat na chodníku. A za cenu nového auta nižší třídy? No nevím...

0/0
23.5.2014 8:22

M45o92j86m74í27r 71P84o64p36p 8849857866290

Na chodníku může legálně parkovat pouze stroj do 50 ccm, nikoliv každý skútr... a počet padesátek na silnicích se po novele postupně snižuje.

+1/0
23.5.2014 8:58

V51l23a19d69i49m29í79r 18F58i81b73i82g65e12r 5564281411984

To jsem tedy nevěděl že to je omezené ale jestli ano tak je to pěkná blbost 50ccm skůtr může být velký jako 125 nebo 200. Já tedy se svou 200 parkuji na chodníku zase je blbost blokovat parkovací místo když je to o něco větší než kolo samozřejmě že to dávám tak aby to co nejméně vadilo.

0/−1
23.5.2014 10:55

Z78d81e46n33ě86k 86W63e55r40n58h93a48r18t 6117635322348

Nevím... Z mého pohledu to postrádá největší výhodu městských jednostopých přibližovadel, tedy schopnost se všude protáhnout. Je to moc široké... Jel jsem na tom jednou, možná deset kilometrů a jako vyježděnému motorkáři s desítkami tisíc najetých kilometrů to přijde - hmm - divné. Ale někomu to klidně může vyhovovat...

0/0
23.5.2014 7:01

J95a31k27u40b 80Š15a94f37a44n14d11a 7435157821171

Nejvíce omezující při proplétání mezi auty jsou zrcátka a pak řidítka. Tohle na tom nebude hůře než klasický skůtr obdobné velikosti.

0/0
23.5.2014 8:34

M17o53j86m17í46r 15P88o31p82p 8859727486590

Je to skutečně hlavně o psychice, fyzická šířka stroje není výrazně větší, jen si musí jezdec zvyknout na tu širší masu dole před sebou... ;-)

0/0
23.5.2014 9:02

J63a43n 64B81e11n79d31a 7322194818489

Půlkubíkový motor? Ale jděte ;-D

+4/0
23.5.2014 6:31

J11a40n 37J59e51ž58e53k 3951525217405

Taky na to koukám. Třeba u zdravotníků, nitrožilních narkomanů a motoristů je kubík cm3, jinde (stavby, voda apod.) je kubík m3. Říkat půllitru půlkubík jsem ještě neslyšel.

+6/0
23.5.2014 10:26

D10a56v76i25d 87P89š42t94r57o93s41s 9559779790704

Je to blbost ,ale i dobrý lákadlo jsem ten článek četl hlavně proto ,abych se dozvěděl co v tom je vlastně za motor ;-D Jinak na můj vkus je to moc těžký 250kg mi příjde vážně dost na něco co se má proplétat kolonama.

0/0
23.5.2014 13:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.