Diskuze
Novou Škodu Fabii načapali při testech na slavném okruhu
Děkujeme za pochopení.
I80v85a96n 24V14l80a10c36h
Koupil jsem novou a ikdyž design II nic moc nedám na nidopustit. Jsem rád že stále ještě máme „naši“ automobilku, které se daří. Jsemjen zvědav, jak se při současném šetření na kdejakém šroubku poprali s interiérem.V rapidu jsem byl z provedení celkem zklamaný na první pohled to vypadalo dobřena druhý to však bylo horší jak ve fobii.
I59v70a56n 34V34l68a61c72h
jsem zvědavý na interiér už oproti jedničce to ochudili tak teď už je asi s čalouněním ve dveřích, schránkami pod sedadly a třetí opěrkou bez příplatku ámen...
J32a12n 96F83i45a71l40a
Už by konečně mohli vyrábět pořádné auto. A ne zřejmě nepovedený zmetek, když už to zase musejí inovovat. Nebo má inovované vozidlo nějakou výraznou technologickou novinku?
A62n56t34o60n58í58n 39S50e51b25e75r98a
Citigou to je na plahočení se po městě.
Nové Fabie nechci kvůli blbým motorům co do toho budou dávat.
Rapid má malý kufr a podvozek nic moc.
Oktavie se moc kradou.
Yeti nebo Roomster je zase jen pro někoho, takové auto nechci.
Takže si není momentálně co vybrat.
P81a59v86e42l 71O36d68r39a83z11i60l
Stejně prostorná? To je jako plus, nebo minus? Jinak gratulace týmu, udělat z nejhnusnějšího auta koncernu nejkrásnější, to jistě dalo spoustu práce.
J52a72n 28D52r11t93i75n94a
Připadá mi že slovo Škoda je pro spoustu místních něco jako červený hadr na bejka. Stravil jsem nějakou dobu v USA, v západní Evropě a v Japonsku a vozil si tam zadek v autech o jakých se mi dřív ani nesnilo. Ale doma mám na dlouhé trasy Octavii II (před faceliftem) 1,9TDI a podle mne je to hodně dobré auto, průměrná potřeba 4,95l, po 135000km stále bez sebemenší závady. A na krátké trasy mám novou 1,2HTP fabku. Není to žádný designérský skvost, ale na trajdání po okrese a na nákup je to ideální auto, většinou v něm sedím sám, ale uveze i 5 lidí (a to měřím skoro 2 metry). Pro obě auto bezproblémový a všude v Česku dostupný servis. Kdybych si znovu volil co koupit, tak bych to udělal stejně - klidně bych si mohl dovolit i podstatně dražší auta, ale nějak nevím proč bych to dělal. Po autu potřebuju aby mě z bodu A dopravilo pohodlně a levně do bodu B a to tyhle strojky dělají bez problému. Tak proč to opovržení ze Škodovek, tomu fakt nerozumím
M30a30r15t18i57n 69N17o67v23á14č26e41k
Tak to zase až tak snové káry nebyly, když se po návratu spokojíte s 1,2 HTP a 1,9 TDI Já třeba neznám nikoho, kdo by vyzkoušel "lepší" a ke Škodovce by se navrátil. Spíše naopak i zatrpklí vlastenci zjistili, že jsou prostě i lepší auta než Škoda a za stejnou cenu...
J24a72n 84A80m95b46r27o86ž
Pořádnou zbraní nové generace by bylo oprášení 1203, nějaký levnější multivan. ;)
T31o70m21á66š 24H25a56l80u86z65a
Škoda jen, že to zabijou motory TSi... ale třeba tam vrazí i nějakou klasickou atmosféru, aby mohli rozumnější lidi jezdit v klidu a bez obav, že se auto někde rozsype.
I63v68a54n 34P66o69k45o78r86n47ý
škodovácká klasika - opět hnus
oni ty škodofky taky testují? proč se teda furt serou?
3válec- nestálo by za to zakoupit licenci z NDR na motor z Trabanta 601?
s kufrem - sedan - nejen pro čínský nebo indický trh, hlavně pro konzervativní klienty, kteří si pak budou myslet, jak jsou IN. "Sportovní" koncovka výfuku, plato vajec pod zadní sklo, případně ještě spojler na víko kufru, jak někdy zírám na sedany I. Fabie - to bude "krása" ...
cena bude jistě přemrštěná - spousta "vlastenců" se opět chytí ...
J56a64n 76K88o73n59v19a47l92i42n22k36a
Trabant měl válce dva. Wartburg byl tříválec. A na rozdíl od HTP jel docela svižně. Jinak s Vámi naprosto souhlasím.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...