Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda udělala z yetiho rallyového drsňáka pro čtyři

Motor 1,8 TSI, pohon všech kol, velké terénní pneumatiky, výškově stavitelný podvozek a brzdy z Octavie RS, čtyři sportovní sedadla, hasicí přístroj a z yetiho je drsňák. Škoda představí koncept se zářivou střechou příští týden na tuningovém srazu u jezera Wörthersee.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K35a47r19e72l 17F51a46i28t 1688603928122

Teda, to už si snad vážně dělají pr..d. Co tenhle paskvil má společného s rally? Když už tam jste měli napsat off roadového a né rallyového....Rozumíte tomu jako koza petrželi.

+1/0
25.5.2014 11:22

J82i64ř94í 74K47o60c17u72r69e79k 6395854775838

Sporťák? A pak se dozvíme, že maximálka je 192 km/h. Přemýšlím, kolik dovede 20 roků starý Favorit třídy N1400. Pětka při 80 km/h točí 2000 ot/min tj. 160 km/h při 4.000 ot/min. A ještě je tam 1500-1800 otáček, takže i se standardní převodovkou by to šlo.

https://www.youtube.com/watch?v=o75Y-K1RVfY

0/0
25.5.2014 0:53

J56a40n 18K28o67n38v75a66l77i59n64k47a 5750481471705

Nevím, ale mně se to nelíbí. Pitomé auto v pitomé úpravě. Motor slabý, gumy budou hučet jak včelí úl a navíc je to okřídlená slepice, takže za spoustu peněz si koupíte akorát závist stejně postiženého souseda.

0/−2
24.5.2014 14:03

J59i91ř86í 41K32o56c36u64r41e93k 6375624135548

Taky si říkám. Yetti 4x4 s 1,8 TSI 112 kW je nabízen za 624 tisk Kč.

Naproti tomu Subaru Forester 2,0i se 110 kW je nabízen za 699 tis. Kč (Ostřikovač světel, okna a zrcátka v elektrice, vyhřívané sedačky ... rezerva a hill holder v ceně.)

0/0
25.5.2014 1:34

J17a32n 93K33o94n15v19a49l91i64n35k25a 5860451201985

Ono to tak proste je. Skodovka je vzdy drazsi nez srovnatelne ci lepsi kousky od konkurence. Tim nemyslim Hjonde, ale treba Ford nebo v tomto pripade vami zminene Subaru.

0/0
25.5.2014 11:04

P84e68t35r 97M29i46k98e45s 9608982130538

to jako fakt tohle to?

0/0
24.5.2014 12:30
Foto

M85i72r10o23s63l32a51v 41S53t51e53i41n61e20r 6108314153165

Když vyndáte zadní řadu sedaček, ulehčíte tomu autu skoro metrák. Zadní boční dveře jsou stejně zbytečné,  Yeti by byl i jako dvoudveřový/ třídveřový  atraktivní malý teréňák, třeba jako Suzuki Jimny.

Mám 4x4 ale s 81 kW, to na odlehčeného Yetiho opravdu stačí- na křižovatkách vystartuje jako první.

+1/−1
24.5.2014 0:51

L69u90k53á42š 18M67r36k15v34i69č33k57a 9716944115642

Na křižovatce vystartuje jako první to auto, co má nejrychlejšího řidiče ;-).

+5/0
24.5.2014 8:21

J62a29n 64K22o61n63v92a78l55i43n25k92a 5450191461775

No, to jste asi trochu nadhodnotil vlastnosti Vašeho vozu ne? S 81 kW je to jen krabice, co se umí posouvat z A do B. Měl jsem Mondeo 1.8i s 85 kW a byla to vcelku líná herka (nicméně o dost lehčí než Yeti). Říkat o něm, že vystartuje jako první bych si v životě netroufl. 8-o

0/−2
24.5.2014 14:11

B40l53a39ž22e98j 53M63o41t85y58č97k80a 8187947795570

To je auto pro ženy, aby se nezabily?

0/−1
23.5.2014 22:25

M39i95l56o80š 65S92a54l15o97š74e85k 7744523421683

No,to bude asi lepší,než to moje RS-o R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
23.5.2014 19:33

J33a54k27u28b 65N88o65v18á64k 8330353130652

Ty blatníky jsou od Benetu? http://auto.idnes.cz/skoda-yeti-jako-pick-up-etape-dg9-/auto_testy.aspx?c=A120619_223948_auto_testy_fdv

0/0
23.5.2014 18:13

V21á69c59l63a67v 63J49a62n65o21c46h 1986335231347

Tak to je opravdu drsňák. Ještě duhovou vlajku a může nárazníkem viset na kouli druhého yetiho.

+2/0
23.5.2014 17:17

P66e88t88r 52M88o82t57y62č76k60a 2912508400479

Právě jsem přemýšlel o tomtéž.

... "nasvalené blatníky, mohutné prahy a dvě velké koncovky výfuku" ... "řidič se drží sportovního volantu s integrovanými páčkami" ... "designéři do interiéru přidali karbonové prvky, alcantaru, hliník na pedálech a speciální prahové lišty" ... "na palubní desce je dále umístěn i držák iPadu" ...

Tak snad ještě prostor pro odkládání kabelčiček, místo, kam by šly vložit monočlánky, když už to není hybrid a tlačítko, které na požádání vystřelí bicykl. Výběr rtěnek je, předpokládám, ve standardní výbavě.

+1/−2
23.5.2014 19:33

P25e42t66r 51M49a85r14e35č21e83k 1783291619668

No to je vážně dravec :-D. Celých 112kW!

+3/−2
23.5.2014 16:15

K43a79r29e41l 74M41a51z75a44n81e23c 7827635173

Kdyby byl o půl metru delší, šel by na dračku. Ale na tom jaksi vw nemá zájem.

+5/−3
23.5.2014 16:01

P82e12t74r 22T18y24č49k77a 6785562839372

Má pro pepíka malý kufr co?

0/−1
23.5.2014 18:51

P29a40v76e14l 73V69a31n89ě28č95e41k 4604743981951

Snad pro Karla ne?

+1/0
23.5.2014 22:57

P49e97t84r 37T66y31č96k52a 6195192669202

Pro Pepíka. Platí to obecně.

0/0
25.5.2014 9:44

J46a27n 64J11e71ž57e46k 3211205977395

> šestistipňový automat

;-)

0/0
23.5.2014 15:37

K18a52m61i73l 87S85o70j24k46a 2199286980793

Bohužel to nejsou fotografie, ale počítačové vizualizace.

Nicméně ty koberečky se mi líbí.:-)

0/0
23.5.2014 14:25

P93e28t27r 15M31a87r67š94o16u59n 5835718636946

hmm, garážový tuning, natřeme to na černo, přidáme někam trochu žluté, vyhodíme sedačky a dáme tam sportovní, rezervu přivážeme v kufru.. ještě chybí pár rychlých pruhů, bez toho jim to moc nepojede.. :-P

+10/−4
23.5.2014 13:09

Š68t12ě37p86á85n 51K67o75p84ř15i57v19a 6666481935298

;-D zapomněl jste přidat plameny za kola

+1/0
23.5.2014 23:30

J10a27n28a 84N16o52v39á41k89o31v40á 6447119913764

Proč jen 112 kW?

0/0
23.5.2014 12:52

D11a34v89i11d 21R18y32c42h57e21t27s43k22ý 9566221300290

Motor bude přemapovaný aby lépe vyhovoval speciálnímu podvozku... Rozhýbat tohle je trochu něco jiného než Octu...

+1/0
23.5.2014 12:57

M11a86r59t65i53n 77T88e26p72l95a95n 9637200335743

Já tomu pořád nerozumím. Takže jakou výhodu má, když to bude mít 112 kW proti tomu, kdy by to mělo třeba 180 kW?

+3/0
23.5.2014 15:24

P92e37t56r 83M76a46r81e20č77e84k 1693721879198

Někdo má zřejmě na mysli , že na rozhýbání terénního vozu je lepší nižší výkon ale zato vyšší krouťák. Ovšem z 1,8 toho krouťáku moc nevydolují i kdyby ten motor degradovali na poloviční výkon. Nějaké ty koníky má smysl obětovat , lepšímu průběhu točivého momentu , u trochu objemnějších motorů. Kdy už tolik nezáleží na tom zda jich bude pod kapotou , kupř. , 250 nebo 270.

+1/0
23.5.2014 16:31

J27i83ř77í 11K21o43c24u42r20e56k 6555114835488

Krouťák se nezískává snížením výkonu. U Atmosféry se krouťák dá zvýšit zvýšením kompresního poměru anebo objemu. Tedy víc vzduchu ve válci, z toho plyne, že můžeme nadávkovat víc paliva a tedy bude provedena větší práce ve válci. Tím pádem ve stejných otáčkách získáme vyšší sílu na ojnici a tím také větší krouťák na hřídeli. U turba můžeme navíc zvýšit plnící tlak.

Výkon motoru je pak dán točivým momentem, krát dvě pí, krát otáčky za sekundu. (obdobně: "výkon = síla krát dráha děleno čas" pro přímočarý pohyb)

Pokud potřebujeme do terénu zvýšit krouťák, tak se dá ještě změnit převodový poměr stálého převodu v diferenciálu, když už nehceme sahat do převodovky. A pokud je auto schopno zahrabat všemi čtyřmi na asfaltu, tak má dostatek krouťáku na jakýkoliv terén, neb tam bude adheze nižší. Tedy "urval" by to i slabší motor, pokud by dřív neuvařil spojku. Želva je v teréňáku právě proto, aby se dalo jet krokem se zařazenou rychlostí a nepodtáčet motor.

0/0
25.5.2014 1:19

M22a35r77t46i87n 52K50o83v10á37ř 2531810289766

Do terénu je jednoznačně lepší diesel, protože (jak správně uvádíte) má vyšší krouťák. Navíc udrží ještě překousnutelnou spotřebu, benzínové motory žerou jak o závod.

0/0
26.5.2014 22:13

P81e80t83r 15M10a17r54e22č28e61k 1983891599598

Proto že to je metrosexuální dravec.

+1/0
23.5.2014 16:33

P27e98t38r 74D62o43k97t51o16r 6326831448679

Do těch sportovních sedaček se bude úžaseně upevňovat dětská autosedačka:-/ 

A už tak malý kufr zmenšit náhradním kolem,  no to siply never

+2/−12
23.5.2014 12:47

J42a82n49a 56N39o24v46á59k39o72v49á 6107769923984

To jste si asi popletl kategorii. Toto není prezentováno jako rodinné auto přece.

+16/0
23.5.2014 12:51

P16e25t47r 97D91o89k66t10o98r 6776291848779

to jako, že podle škoda aas mám mít jedno auto do práce, druhé pro rodinu a třetí.....Mimochodem jsem myslivec, takže pokud bych si měl kupovat auto podobné kategorie, tak potřebuju mimo jiné velký kufr a to jetík nemá:-/  a předpokládám, že kvůli tomu kolu na zadních sedačkách se budou zadní sedačky hůř sklápě, jestli to vůbec půjde :-/

+1/−7
23.5.2014 13:45

L39u73k60á31š 65Š48l22e38h78o14f69e74r 1223109865369

Pořád nepochopil... ;-D

+9/0
23.5.2014 13:59

J87i74ř84í 49N97e45u89m84e85i51s77t75e82r 2502785193381

Inu jste myslivec, to se pozná. ;-D

+11/0
23.5.2014 14:00

A68l30o65i21s 28M44a38ň80a70s 2362216779329

tak myslivec neznamena myslitel, ale nimrod, ze by od slova nimrat se ;-D

+3/0
23.5.2014 15:37

V79a89c78l72a20v 12M43a45t79u93s82k75a 2442237697464

Doktore Doktore vy jste vul ;-D;-D;-D pardon, ale to snad nemyslite vazne

+6/0
23.5.2014 14:27

S54t38e35p59a46n 53T79o31t24h 8688409555688

Tobe staci Aro, Uaz, Niva... vic nepotrebujes... a pokud ne, tak nejsi myslivec, ale rejpal.

Mmch soused je nimrod, ma Dustera. Kufr je na tom podobne a ze by si stezoval, to neslysim. Chali si prichodnost normalnim lesnim terenem a v zime v klidu i ve snehu.

Kdyz chces SUV s kufrem, jdi do Jeepa...

0/0
23.5.2014 15:10

P37e18t78r 17T63i71c87h95ý 4190391755744

Na toho spousta nimrodu nema. I stare wranglery si drzi cenu a cena nahr. dilu je docela vysoko.

0/0
23.5.2014 15:31

P92a88v35e81l 45Š83í30p67e44k 2257974840270

On by chtěl větší kufr kdyby náhodou střelil slona!

0/0
24.5.2014 16:16
Foto

M85a35r19e56k 58T51o71n 8862768518859

Jezisi.....Na dovolenou do Chorvatska logicky nepojedes traktorem a opacne nepojedes traktorem na nakupy ježiši. Kup si co chceš.

0/0
23.5.2014 19:42

M13i68l80a51n 81L49a45š97ť58o83v52k64a 8532494773848

Pro rodiny s dětmi je určen model Fabia Social-Edition, volant se dodává za příplatek! ;-D

+3/−1
23.5.2014 16:17

D20a87v33i21d 19R93y88c77h46e77t49s60k86ý 9146871260460

Ty pneumatiky 8-o

0/0
23.5.2014 12:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.