Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Toto je úplně nový passat. Zvládne i sám couvat s přívěsem

První passat se představil před 41 lety, teď je na spadnutí premiéra nové, už osmé generace auta, které je minimálně v Evropě jedním ze symbolů své kategorie. Oblíbený manažerský volkswagen dorazí v poslední čtvrtině letoška. Je plný moderních technologií a vychytávek, které pomohou řidiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V17l25a87d39i11m97í73r 64V24o36n72d92r83á86k 5793792884655

Motor až o 40 kilo, takže místo 3.6 dali 2.0 turbo a chlubí se úsporou 40 kilo... Zbytek úspory dosáhli ošizením množství použitého materiálu...

0/0
28.5.2014 11:01

Š48t34ě76p70á72n 50Z19e29m24á57n10e90k 3845531348708

Od auta čekám převoz z místa A do místa B, se slušnou spotřebou, aby to slušně jelo a hlavně aby to auto nebylo furt v servisu. Mám dnes už možná historický model první Fabie v RS provedení a vzhledem k tomu že motoru dávám nadstandartní péči a vím co mu vadí, tak jsem přesvědčen, že to auto bude ještě jezdit, až modely co sjíždějí dnes z lidek už budou dávno ve šrotu. V těch autech je takovejch ptákovin a to nejdůležitější co dělá auto autem (motor) se kvůli eurounijním tlakům dělá pořád horší a horší. Chápu že automobilky dávají spoustě lidí práci,ale jen proto aby se vyrábělo tolik aut je dělat aby vydržely sotva 200 tisíc km je výsměch. Zvlášť když se furt někdo ohání snižováním emisí, snižováním spotřeby el. energie atd. Na výrobu auta které bude jezdit 20 let, je potřeba 1/4 energie než na výrobu 4 aut které budou jezdit jen 5 let. Kde skončí všechny ty vyčerpané bateriové články z hybridů a elektromobilů. Auta prošpikovaná elektronikou, ale když ten utejranej motor 1,2 s třema turbama exne, auto stejně skončí na šrotišti se všema kamerama a asistentama a displejema Rv Já chci auto co vydrží, jede a žere do 8mi litrů, stačí mi v něm volant a pár kvaltů, na LCD tachometr a přípojku na tupej telefon Vám prdim :-P

+2/0
27.5.2014 16:22
Foto

P18e43t33r 86P21r10o73c41h80á40z51k18a 3132956212124

Technicky dokonalé,naprosto bezpečné,ale už to nebude ono.Ne pro mě.Bude li to možné rád zustanu věrný klasice.Výkonný motor,velký obsah,velký krouťák,manuální řazení.Požitek s jízdy.

+2/0
26.5.2014 19:23

M48a30r73t30i78n 46K51u47ř29í80t82k25a 6647336508285

Pěkný, ale není té techniky v autě až moc? Řídící sw může být naprogramován tak, aby se po najetí 223982 km řídící jednotka sama zničila apod. I když i sama elektronika se může zbláznit, např. v roce 2008 v Brně se díky poruše v elektronice splašila tramvaj a sama ujela z vozovny, naštěstí narazila do druhé tramvaje bez lidí hned za bránou. Vidím to tak, že se asi budu pídit po verzích vozidel pro exCCCP. Dalším problémem jsou mladí řidiči, kteří budou až moc spoléhat na inteligentní auto a zapomenou, že jsou zde také fyzikální zákony, které neoblafneme.

+2/0
26.5.2014 14:00

J68i22ř78í 45K56o12c54u47r60e44k 6895414975108

Jak se tak dívám na ty malůvky, tak ideálem je asi auto, kde okna tvoří sotva 1/4 výšky karoserie, tedy asi 40 cm. Z takového auta nebude vidět ven. Ale zase na drouhou stranu se s ním bude dát bezpečne bourat. (A já blbec si furt myslím, že by se s autem mělo především dobře jezdit)

0/0
26.5.2014 13:36

L26a28d46i96s52l63a79v 13K91v71a90s84n66i39č27k57a 1763577883335

Vy můžete jezdit, bourání za Vás udělá někdo jiný.

+2/0
26.5.2014 16:38

M49a90r26t74i55n 45K74o35v69á43ř 2552200493282

Ty serepetičky jsou velice krásné, bohužel ale neřeší všeobecný pokles kvality a spolehlivosti dnešních vozů. Všechno je přeplácané elektrotechnikou, ať už z vlastní inciativy či vlivem nějakého ekofašistického předpisu a mechanicky na tom byly nové vozy ještě před takovými 10 lety úplně někde jinde.

+1/−1
26.5.2014 13:23

D64a63v78i66d 80R85y47c64h29e16t54s70k45ý 9256301130660

SCR, 2 turba, haldex, vypínání válců, start stop, všude vysokotlaké vstřiky, milion elektroniky, razantní redukce hmotnosti v pohonném ústrojí u vozu s velmi výrazným rozptylem mezi běžným a maximálním výkonem...

Tohle až si za 8 let slavnostně koupí Pepa s Vencou jako vylítanou ojetinu...;-D

+4/0
26.5.2014 13:04

P41a51v74e60l 35V11e71t51e16š88n54í43k 7575258805457

Přesně to mě napadlo. Ty popisované vlastnosti vypadají úžasně. Ale co servis a životnost? Uvidíme za 8 let :).

+2/0
26.5.2014 13:10

A47n73t62o77n19í76n 13S84e83b70e20r29a 7833108590149

Ojetého passata si koupí jen člověk, co má podobný příjem jako ten, co si koupil nového. Jinak je to blázen.

0/0
26.5.2014 19:12
Foto

J66a76k24u67b 73M67e39l62z17o25c74h 6965925315702

"Nový passat bude díky nové technice o 85 kilogramů lehčí než stávající provedení."

-9 kg pohon

-40 kg motor

-3 kg elektro

-33 kg interiér + klima

-21 kg karoserie to mi dává celkem 106 kg ... neudělali někde soudruzi chybu? Ať už ty z NDR nebo z Lupy?

+1/0
26.5.2014 12:47

M90i73l35o97u50š 67K34n56o64t48e88k 4764633902511

Asi něco nového taky přibylo, nebo ne?

0/0
27.5.2014 19:53

P66a15v38e49l 75K80r11a23u70s 8783440105701

hezký, já bych byl spokojený :)

0/0
26.5.2014 12:24

M93a12r15t91i61n 10V28o55k58o12u19n 9468423293586

tesim se na verzi TGI spalujici zemni plyn

0/0
26.5.2014 10:40

M28i83r89o74s70l64a58v 68Š68i52m54k88o 7895603632285

Podle toho náčrtu to vypadá jako sedan-coupé. Žádná konzervativnost. On tak nějak podobně vypadá na skicách i ten nový superb. Mně se taková auta moc líbí...

0/0
26.5.2014 10:32

M15a67r62t62i62n 43Š96t24ě63p72á95n17e13k 3297133433611

Takovej vzdusnej:-D

+1/0
26.5.2014 9:16

J51o93z85e88f 69K38o15s45t42e45l48a16n20s37k93ý 8945822139786

O pár rokov bude treba pri kúpe takéhoto auta absolvovať niekoľkodňový kurz ovládania... :-)

Už teraz veľa vodičov nevie, aké systémy majú na palube a ako a kedy fungujú. A hlavne kedy nefungujú. :-)

+3/0
26.5.2014 9:02

L78u65d95e84k 86P75u20z96m68a50n 8640491499211

Protože skoro každý "ví jak se ovládá auto", tak proč by otevřel manuál a přečetl si ho...

+1/0
26.5.2014 9:07

M37a48r65t76i39n 44K38o56v27á29ř 2962570183532

Manuály se přece zásadně nečtou. ;-D

+1/0
26.5.2014 13:26

M44a11r22t29i25n 34K63o94v55á19ř 2981220589416

Čtou, ale až když selžou všechny ostatní pokusy, jak to uvést do provozu.

0/0
26.5.2014 21:45

P45a93v77e95l 98V94e82t88e38š28n53í68k 7495328485757

Už před 15 lety byl návod na autorádio tlustší než "návod" na auto. :-)

+2/0
26.5.2014 13:08

J86i38ř67í 66Z62ý67k38a 9449343251560

když tak koukám na ty nárazníky, chybějící střešní výztuhu v oblasti B sloupku, tak se mi to vůbec nelíbí, přijde mi to takové ošizené. Ani ty přední podběhy nevypadají na to, že by ustály NHTSA crash test s malým přesahem. No, necháme se překvapit.

+1/0
26.5.2014 7:20

J41a91n 56J76e26ž84e96k 3201325517105

> Nový passat, který se jak tradice velí představí jako sedan a kombík, stojí na...

Bude tam trochu přečárkováno, ale chtělo by to tu vloženou větu oddělit.

+6/−2
26.5.2014 6:42

D58a22n70i55e72l 93K75r55o83n41e56r 7794314696547

je to tak

0/0
26.5.2014 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.