Diskuze
Indická automobilová fosilie u konce s dechem. S Hindustanem je amen
Děkujeme za pochopení.
A33l78e68x54a94n31d11r 81K28o62s79t48k12a
Tedy nevím, logika mi tvrdí, že by to měli stačit uživit ti taxikáři. Ano, patrně v nějaké zmenšené továrničce, ale taxi je tam tolik, že prostě musí mít stabilní potřebu několika tisíc aut ročně. A výroba několika tisíc vozů ročně, podle šablony xy let staré, čili vývoj dávno zaplacený, nemůže být ztrátová.
J31a66k10u94b 50N78o89v11á31k
Ale oni tam ta auta nemění každých pár let, naopak pečlivě se starají o svá třeba 50 let stará auta. Na nové prostě často nemají.
A41u28g25u33s46t 82F65o29r86m72á90n49e75k
Nojo no, nízká produktivita. A odkudže to přišli naši multi kamarádi ?
P82e63t83r 53M36a48r52š60o55u32n
s odvoláním, s odvoláním,..odvolávám co jsem odvolal
J56a54k59u90b 42N79o53v38á81k
http://www.youtube.com/watch?v=RGQf9dn0pDk Reklama z roku 2002 na Peugeot 206, aneb jak proměnit Hindustan Ambassador na 206tku.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...