- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tedy nevím, logika mi tvrdí, že by to měli stačit uživit ti taxikáři. Ano, patrně v nějaké zmenšené továrničce, ale taxi je tam tolik, že prostě musí mít stabilní potřebu několika tisíc aut ročně. A výroba několika tisíc vozů ročně, podle šablony xy let staré, čili vývoj dávno zaplacený, nemůže být ztrátová.
Ale oni tam ta auta nemění každých pár let, naopak pečlivě se starají o svá třeba 50 let stará auta. Na nové prostě často nemají.
Nojo no, nízká produktivita. A odkudže to přišli naši multi kamarádi ?
s odvoláním, s odvoláním,..odvolávám co jsem odvolal
http://www.youtube.com/watch?v=RGQf9dn0pDk Reklama z roku 2002 na Peugeot 206, aneb jak proměnit Hindustan Ambassador na 206tku.