- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechapem Nissan..., mam X-Trail a nevymenil by som ho za nic ale tento paskvil to je jednoducho mutant medzi CRV+Hundai. Uy to nieje zaujimave, iba cakam kedy zrusia Pathfinder a spravia z neho priemerne vsedne SUV ... Nissan straca zakaznikov lebo sa opicia po komercii ktorej je plny trh.
Tak si říkám, kolik je asi autorovi článku, když používá tak debilní spojení slov, jako "vymazlený crossover". Je to stejně stupidní, jako když v Autosalonu na Primě používá Radek slova jako "topspeed", atd.
Koukám tady ti automobiloví experti se zaše našli, tohle není do terénu, tohle nic nevyjede a tohle je jen na polňačku a podobný kecy, lidi proberte se, tyhle auta jsou určena spíše do města kde z nich je dobrý výhled, automobilkám jde o prodeje a ne aby auta uměla jezdit v terénu. Kolik jste potkali aut v terénu nebo by jste si koupili auto za 700 tis. a zkoušeli co to vydrží v bahně?
Aha, takze z jakztakz auta do lehkyho terenu je svihak do mesta a za sucha mozna i na polnacku k chalupe... tomu rikam pokrok.bravo!...
Takže velké a bachraté to je, terén to neumí, na silnici to kvůli pneu nedrží, motor to pořádný nemá a jezdit v tom bude maximálně jeden člověk jezdící do centra velkoměsta. Ještě že se pořád dají koupit auta co si na nic nehrají, jako Subaru Forester nebo Suzuki Grand Vitara
Žena má nový qashqai v plnej výbave nepoznám auto na trhu za 24000€ aby malo 6 kamier pri parkovaní vidno celé okolie auta, automatické parkovanie priečne aj pozdĺžne, rozpoznávanie značiek (úžasná vec v mestách kde som prvý raz, na palubnom počítači vidím posledné značky ktoré niečo obmedzujú a funguje na 99%), plné automatické led svetlá, automatické stierače, tempomat, sledovanie mŕtveho uhlu, sledovanie vybočenia z jazdného pruhu, kolízne brzdenie atď.
Ja už len čakám keď príde nový X-Trail.
Aha, no to je o tom co kdo u auta očekává. Ten výpis je spíše jak o autíčku na matějské, která občas vyjede po silnici. Většina majitelů SUV si je snad kupuje kvůli jízdě v terénu a ne 6ti parkovacím kamerám. Když to tak čtu, tak se fakt chceme stát opicema bez vlastního mozku závislýma na technologiích integrovaných kolem nás.
Starý X trail měl k projíždění nepřístupnému terénu daleko :-D možná tak polní cesty. Neska sem tankoval svýho offa a 44 litrů benzínu na 190 km, to by člověk pomalu měl hříšný myšlenky na nějaký úsporný SUV s dýzlem :-D, ale rozumější bude přiště koupit něco s benzínovým osmiválcem a tak 30 let starýho ty šestiválce moc žerou.
Je to obyčejný faceliftovaný qashqai+2. Takže pouze habaďůra na spotřebitele.
není to žádná habaďůra, nissan před představením nové verze kaškaje oznámil, že s kaškajem+2 v nové verzi nepočítá, ale že tuto verzi plně nahradí xtrail...
"V úplně nové generaci je z něj typické moderní silniční auto, ve kterém se sedí výš, je bezpečnější a v terénu příliš neobstojí." Tohle jsou zkrátka SUV dneška...pokud SUV tak něco do roku 2002 a zrenovovat. Jinak člověk nemá šanci koupit solidní auto do terénu. Bohužel....Jinak je tedy nový Xtrail moc hezký.
Třeba Suzuki Grand Vitara je skvělá v terénu, jmenovat Toyotu Land Cruiser snad netřeba, to je legenda a pravý off-road.
FUJ! To je ale hnus. X-TRAIL byl úžasný vůz do terénu. Správně hranatý. Tohle je unifikovaný SUV humus! Za chvíli budou všechny auta stejný a nepraktický.
Design je subjektivní záležitost, ale že z toho udělají čistě auto na silnici?