Diskuze
Nová fabia jezdí kolem Boleslavi, takový zadní sloupek ještě žádná neměla
Děkujeme za pochopení.
P31a33v56e34l 83K67r83e17j17č54í62ř
Nevypadá to špatně, zezadu to trochu připomíná stodvácu
M17i59c14h85a10l 39N85o72v82o50t44n26ý
Hm, jsou hezci auta. Tohle je fakt osklivy...
A43n73t46o85n74í58n 24S19e11b52e90r71a
Mně fabia taky ze začátku připadala jako příšerné auto. Jenže pak si to koupilo pár příbuzných, prákrát jsem se v tom vezl na dovolenou, párkrát jsem se to řídil. A když jsem se ptal kolik stojí servis ojetin jako ford, nebo passat, tak jsem si Fabii (se čtyřválcem) koupil taky. Mezi sou částnými příšerami alá korea a podobně se Fabia II ztratí. Prostě jen předběhla dobu co se vzhledu týče a i dnes po 7 letech vypadá Fabia II se svým vzhledem současně.
T29o69m33á53š 81H21o33c66h19m45u72t33h
Mám dvojkovou Fábku v lidmi nejvíce nenáviděné motorizaci HTP. Auto stálo podobně, jako jeté trojkové Báwo, Audina, apod. Ale proč bych si proboha takovou pokladničku kupoval? U ojetin se vždy počítá s těmi nejhoršími scénáři a byť jsem koupil velmi zachovalý kus, přesto se mi výměna spotřebních věcí nevyhnula. Pokud bych si chtěl hrát na machra se sedadlem na zemi a levé ruce na horní části volantu, tak bych za každou opravu zaplatil 2x tolik, než u Škodovky. Nejsem žádnej páprda, třicítku mám daleko před sebou, ale jde mi o to, aby mne auto dovezlo tam, kam já potřebuji. Prorezlé Audiny s komínem místo výfuku a spotřebou deset na sto mi prostě nic neříkají. Fábka byla koupí čistě z rozumu a první návštěvy servisu to jen potvrdily. Nebudu mlžit, takže koukněte sami: https://www.dropbox.com/s/1yd7dize5u19dgv/2014-04-04%2015.15.33.jpg
M66a84r26t98i50n 95H85a88r86t52i36g
Proč srovnáváte novou Fábii s vylítanými ojetinami? V tomhle porovnání samozřejmě Fabii HTP chápu. V porovnání s přímou novou konkurencí už tolik ne...
J91i98ř96í 34D35v35o25ř71á10k
Mohl bych si koupit jenom ten zadní sloupek.Když je tak důležitý.
M70i68r90o46s48l47a96v 13S17t96e10i22n71e18r
Světla nebo sloupky jsou nezajímavé. Podle obrázku ale Fabia nabyla na šířce, takže by mohla být o dost prostornější i uvnitř. I kdyby se Fiatovi Stilo podobala sebe víc, má podvozek od VW a tudíž nesrovnatelně trvanlivější. VW snad už vyřešil problém s rozvodovými řetězy u malých benziňáků, očekávám však větší oblibu 1,6l dieslu s 105 HP. Jinak Fabia se prodává opravdu jako housky na krámě, žádná krize na Škodu neplatí!!!
M73a97r19t60i56n 14H81a41r27t95i61g
Nesrovnatelně trvanlivější? Jako že třeba plechový rameno Fabie vydrží víc než rameno z výkovku Stila?
V23l98a40d82a 30S11i32r50o95t25e34k
napište rovnou KOMERČNÍ ČLÁNEK !!!!!!! v Boleslavi asi už nevědí jak se zviditelnit, tak rozesílají " utajované " testy jsou k smíchu stejně jako to auto na fotce hlavně ať zase pějí odu na jejich slavné HTP
J61a12n 57D88l85o78u54h35ý
Tam budou rvat TSI a mozna bude v nabidce MPIcko. HTP byl hroznej motor TSI ma sice vykon, ale zivotnost je bidna a MPI ma sice vydrz, ale vykon je tezce pod prumerny. Tento trend s motory na prd ma skoda od doby kdy sjel z linky prvni favorit
J78o37n88á59š 37R25i63c24h95t89e38r
Máte pravdu vypadá skoro jako Fiat stilo až na ten zadní prolis kufru. Jinak světla zasahující až na víko kufru jsou skoro totožná podobně tak i boční prolis.. Že by škodofka napodobovala design z roku 2001?:) Né že by stilo nemělo nadčasový design ale....:)
P93e84t65r 34M96a71r34e76č98e89k
Ty světla zasahující do víka kufru jsou prý jen polepy aby si joudové mysleli že právě potkali nějaké Stilo . Nechme se překvapit.
L30e21o58š 72N57a58v97r24á95t61i72l
zadek a la Stilo... a ty falesne svetla na zadnich dverich jsou opravdu ale ooopravdu k smichu
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč