Diskuze
Test dětských autosedaček: prošly skoro všechny, rozdíl je v ochraně
Děkujeme za pochopení.
L46u23k54á61š 39K93m52e57n65t
Rozhodně musím souhlasit s tím, že základna do isofixu je požehnání. Ono upevňovat tu sedačku bez ní a obepínat to pásy je nic moc, pokud tedy nemáte miniautobus :). Na druhou stranu lidé zase řeší cenu, protože dávat za sedačku do 13kg skoro deset tisíc se každému taky nechce, protože to dítě ji má prakticky rok. Výhodou ale je, že za ten rok, co to dítě tu sedačku používá, ji nestihne nijak zvlášť poškodit, znehodnotit, znečistit, takže se dá dobře prodat a výsledné náklady se tím sníží.
A v takovém případě se vyplatí koupit kvalitní a bezpečný produkt, protože ten si od vás pak spíš někdo koupí. Už jenom proto, že to koupí jako použité za lepší cenu, než kdyby to kupovat nové a přitom to po tom roce může vypadat jako nové.
P51e77t53r 96K60o71v38á72ř
uprimne, nikdy bych si nekoupil použitou autosedačku (protože nevim, cim si prosla). 0+ a 1 urcite ne, u 2/3 by se videlo, podle stavu a duveryhodnosti předchozího majitele. A 0+ ("vajíčka") se velmi často používají jako cestovní korbičky kočárků, takže příležitostí ke znehodnocení, ušpinění, poblinkani, atd. je spousta...
D73a64v47i65d 57P44r43a74ž96á62k
Testy autosedaček fungují velmi slušně. Výrobci na ně dají a jsou-li odhaleny nějaké nedostatky, bývá obvykle okamžitě sjednána náprava (velmi často je umožněno dokonce vadný výrobek vrátit).
P26e19t59r 92K24o68v36á40ř
vrátit moc ne, ale nedostatky z testu OAMTC a ADAC vyrobci resi v dalším modelovem roce. Ono dostat spatnou znamku je pro prestizni výrobce (Concord, Recaro, Romer, Maxi Cosi, Kiddy...) zabijacke...
M83a37r78t37i68n 31V22o38k16o15u42n
skoda ze v clanku nezaznelo, ze sedacky proti smeru jizdy jsou podle statistiky ze skandinavie 8x bezpecnejsi nez sedacky po smeru jizdy. Myslim ze to je docela vyrazny rozdil a urcite to stoji za zvazani. Ve skandinavii jsou totiz do 4 let sedacky proti smeru jizdy povinne
M77i61r64o34s69l72a58v 16H95r81u59š19k82a
A kam da nohy? Uz v roce má nohy skoro opreny sedacku, když je proti směru.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč