Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Jedno z nejvzácnějších aut v Česku, slavné maserati

Maserati MC12 je unikát, kterých postavili jen padesát kusů. Bílomodré MC12 je perlou českých silnic, jeho majitel ho naštěstí vcelku často prožene venku. Italská automobilka Maserati se zrodila přesně před 100 lety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L22i70b47o38r 13M95o56h40o66u81t 3926697318612

Upozornění autorům článku a jeho čtenářům: Maserati se píše vždy s M-velkým,je to italské příjmení a je mužského rodu.Italština střední rod nezná.Odborníci vědí,laici můžou hledat na netu.

0/0
11.12.2014 18:35

J59i71ř74í 89L93i10b55e23r 6538700910882

Panu Chladovi přeji další krásná auta. Je mi úplně jedno, jak si na ně vydělal (ale určitě ne zmanipulovanými výběrovými řízeními). Má nadhled a chová se slušně - alespoň podle rozhovoru, co jsem s ním četl. Vydělal si vlastní prací, ať si o ní myslíte, co chcete. To, že bych neuměl podnikat, jako on, ještě neznamená, že si ho nebudu vážit. R^

+8/0
7.12.2014 18:25

Z57d82e25n80ě65k 79H28a20n47z51l 1931706562314

Toto auto vlastni pan Chlad,kral hazardu.Gembleri mu naj vydelali

0/0
7.12.2014 16:07

P39e61t42r 75M85a92l18i84š86k11a 6401845971173

Nemusejí hrát.

+3/0
7.12.2014 19:25

M98i27l75a45n 23K47l72o25u85č25e22k 3510205248847

Tak to je v pořádku, gratuluji mu.

+3/0
7.12.2014 20:22

J64i10ř27í 67K63o48c22u46r66e77k 6825144705818

Mít ho majitel pivovaru, vydělaj mu na to pivaři.

Mít ho majitel automobilky, vydělaj mu na to automobilisti.

Mít ho majitel "neziskovky", "vydělaj" mu na to daňoví poplatníci.

+3/0
8.12.2014 11:51

M83a94r67t71i28n 92D70o16č80e32k82a16l 5538451301341

Proč tolik tajností a upravená SPZ? Pokud si vzpomínám, majitel sám (Richard Chlad) při jeho pořízení dával rozhovory. To mi třeba v článku chybí - reálná zkušenost s MC12 ;-)

0/0
7.12.2014 15:48

V74l77a33d29i85s83l71a31v 58N93o61h59e96j61l 7188767908401

zajimavy ze to muze do provozu bez predni RZ. tim nechci rict ze mi to vadi, naopak bez ty RZ je to normalni a krasny a normalne bych to povolil.

0/0
7.12.2014 12:59

J89i56ř49í 32S27c52h78w83a76c43h 8618204128916

vidím, že máš skvělé systémové pojetí zákonů a že bys mezi naše zákonodárce skvěle zapadl....;-)

0/−1
7.12.2014 15:12

V22l91a98d59i84s83l97a22v 73N18o77h66e42j73l 7538717558911

to je tak skvely ze to az skvele nechapu ;-)

0/0
7.12.2014 16:08

J75i62ř87í 79S11c56h34w54a44c18h 8498194218566

narážel jsem na ten tvůj systémový návrh "povolení jízdy bez RZ" protože je to "normální a krásný" ;-)

0/0
7.12.2014 16:20

9121484660967

bez přední RZ. Jidne ve světě to jde, tak proč ne u nás. Přední není ani osvětlená, není na ní potvrzení o technické a emizích a beztak si jí nikdo nevšimne. Je to jen ptákovina. A na autech, která na to nemají uzpůsobenou plochu (Alfa Romeo, Maserati, Ferrari, Bugatti, Lambo....) prostě tam, kde design je přednější, než plechová bílá placka, bych jí opravdu nevyžadoval. Vždyť už na těch alfách je to hnus....a když vidím americkou verzi svého auta, tak také vypadá líp bez té číselné pihy

+3/0
7.12.2014 19:52

J12i33ř92í 92S27c26h48w71a65c84h 8788344228316

a jinde na světě přední RZ vyžadují a určitě to nebude proto aby to auto bylo škareďejší, bože.....co tak, když je potřeba identifikovat auta na příjezdu k hlídce? 

Když se honí "ujížděči" tak je to tady prý špatně a je to prý hrozně nebezpečný, že by se měli jako zastavit zátarasem, ale když by neměli zepředu RZ, tak by to bylo v podstatě nemožné, protože pokud by to byla stříbrná Octávka, tak by s velkou pravděpodobností zastavili úplně někoho jiného.

A kde je subjektivní design přednější a kde ne? Podle jakýho ještě subjektivnějšího pravidla bys to asi tak rozhodoval???

0/−2
7.12.2014 21:13

9501854560247

Podívejte, já nemůžu za to, že se cítíte být ublížen tím, že má někdo hezčí auto, než Vy. Mě se zkrátka přední RZ na autech nelíbí, nespatřuji v ní absolutně žádný přínos. Možná až si někdy vyděláte na auto, které opravdu přední RZ hyzdí, pak pochopíte, že to někdo zkrátka řeší. Dokonce si představte, že u Bugatti Veyron musí jít při rychlé jízdě dolů, protože to úplně hatí aerodynamiku a vůz se stává nestabilním. A než začnete argumentovat tím, že na silnicích nemá co jezdit rychle, tak si uvědomte, že spoust lidí, zvláště těch, co si vydělají na taková auta, jezdí do zahraničí a nebo na závodní okruh (tam samozřejmě RZ mít nemusí, ale on ten držák na ní je tam našroubován a opravdu není lehké ho sundat, je totiž jiný, než na Škodovkách)

+2/0
7.12.2014 21:22

R21o21b44e73r14t 49P74a57c13i61n61a 7744279745751

Pokud si chce zazávodit na okruhu, tak si RZ sundá. Vyžadovaná je kvůli automatickým kontrolním systémům jako jsou např. úsekové měřiče. Že to na některých autech vypadá jako pěst na oko je sice fakt, ale co naděláme.

0/0
7.12.2014 23:06

9501474610987

ohledně sundavání jsem napsal, že ne vždy je to možné. Argument, že je to kvůli úsekovým radarům je úplně stejná pitomost, jako byste chtěl, aby kvůli kamerovým systémům měl každý vyholenou hlavu a na ní vytetované rodné číslo. Spíš mi povězte, kam byste například na auto v článku tu RZ dal?

+2/0
7.12.2014 23:41

J57i45ř49í 17S44c71h55w29a32c86h 8988324638426

Pitomost je ten tvůj argument o holé hlavě s vytetovaným r.č.-

RZ je prostě potřeba k prosté identifikaci auta  kýmkoliv a je to stejně relevantní jako, že se v Evropě na veřejnosti běžně nikdo nepohybuje maskován  punčochou nebo čímkoliv jen s otvory na oči.

A umístění RZ na toto Maserati zřejmě vidíš jako takřka "neřešitelný problém" jehož vyřešení by cenu auta zvedlo minimálně o další milion ;-)

0/−2
8.12.2014 0:20

9891374320327

A vy byste to provrtal vrtačkou a přichytil na dva drátky, že jo? Ne fakt, tohle nemá cenu. Z toho, co tady píšete mi přijde, že jste snad policajt. Argumentujete pouze tím, že se musí auto identifikovat i zpředu. A z boku byste nechtěl? Proboha, buď milujete jakoukoliv s prominutím, buzeraci, kdy za chybějící přední RZ se odebírá řidičák a užíváte si, že můžete někomu něco zakázat, případně znesnadnit a nebo jste skutečně pouze závistivec, který si říká, že když on musí, tak ostatní taky. Jiné logické vysvětlení pro vaši argumentaci skutečně není.

+3/0
8.12.2014 0:45

V96l83a28d45i23s64l85a96v 47N19o13h82e73j68l 7518377208731

souhlas, hezky jste vedl diskusi, lepe bych to neumel, take obdivuji vasi trpelivost. R^;-)

+1/0
8.12.2014 1:52

J13i75ř71í 28S84c27h86w58a79c96h 8298834898526

Pro své "uspokojení z buzerace" bych provrtal tu tvou "chytrou" hlavu, plnou demagogických argumentů a připevnil bych na ni tu tvou "cedulku s rodným číslem", a pak bych se na ni "závistivě" díval....;-D

0/0
8.12.2014 23:25

J52i53ř63í 43S62c44h80w62a20c96h 8628524468576

a předtím bych se ještě nechal naverbovat k pomahačům a chráničům :-P

0/0
8.12.2014 23:27

J27i56ř94í 53S67c85h60w59a14c22h 8658404858436

ty argumenty o závisti a ublíženosti mě vždycky dojmou.....téměř k slzám....;-(

0/−2
8.12.2014 0:32

9661664220577

to si asi popláčete celkem často, že?

+2/0
8.12.2014 0:45

J65i59ř39í 20S35c87h92w38a20c92h 8788194758476

to záleží na četnosti takto hloupých argumentů.....

0/0
8.12.2014 23:17

V68l69a11d84i53s60l97a38v 91N48o40h96e12j75l 7108247958971

tak si to zkus jeste jednou precist, pisu o predni RZ

+1/0
8.12.2014 1:50

J48i95ř91í 16S46c90h67w11a25c57h 8928814508376

a já snad ne?

0/0
8.12.2014 23:18

M73a95r69t84i57n 22L15a24c28o 7733216978

Niektoré autá sú dobrá investícia (Maserati za 9 rokov z 23 na 30 mil. - nárast o cca 30%).

Niektoré ešte lepšia (Trabant 601 som kúpil pred siedmimi rokmi za 85 E, dnes mám ponuky na 500 E - nárast na cca 600%);-D

+3/0
7.12.2014 12:03

J32i21ř91í 23S23c93h39w22a82c40h 8328774438826

no vidíš, měl jsi těch trabošků nakoupit za cca 23 milionů a dnes jsi mohl mít toto Maserati a k tomu několik Ferrari včetně Veyrona....;-)

+3/0
7.12.2014 15:00

M38a13r14t56i50n 20L65a11c42o 7903526118

;-D;-DR^

+1/0
7.12.2014 16:38

F90r83a30n31t80i18š34e67k 55J19o11s43e98f 8515375536427

no teda - okoli letny jako stvoreny pro takove auto

+1/0
7.12.2014 9:54

J73a90k50u74b 83N11o19v71á32k 8100413210892

Krasa, ale k tomu provozu, nezda se mi, ze by s tim bylo mozne jezdit vsude bez nasledku.

0/−2
7.12.2014 8:59

J30a49n 21J31e20ž19e89k 3121325967205

Po dlážděných ulicích kolem technického muzea se s tím zjevně jezdit dá. Ty bys s tím chtěl jet Dakar?

+2/0
7.12.2014 9:25

A87u73g37u69s15t 15F23o65r33m36á50n50e76k 6275899730576

Ono by stačilo, aby se to auto projelo po oraništi, které česká vláda drze nazývá dálnicí jen proto, aby mohla beztrestně okrádat řidiče o dálniční poplatky.

+3/0
7.12.2014 15:06

V98l79a75d22i77s35l68a88v 21N87o41h46e51j20l 7758807628101

mel sem Firebirda a vsude sem skrtal prevodovkou po Praze az me to prestalo bavit a zbavil sem se toho :-/ s timhle to bude urcite jeste horsi. svezeni asi pecka, ale porad hlidat kde se da projet je dost o nervy.

+2/0
7.12.2014 12:57

J56a41k14u66b 19N43o18v84á49k 8780713930412

Asi tak a to i presto, ze jste tez nemel v umyslu jezdit Dakar, ze?

0/0
8.12.2014 11:05

J46i60ř90í 31K55o84c41u61r14e48k 6575264725758

Faktem je, že současné zpomalovací opatření často vedou i k poškozování obyčejných vozidel. Favority, Felicie, Fabie a Octavie nevyjímaje. Dost často i k nemožnosti projetí např. autobusem při objížďce.

Takže na české silnice je vhodným vozidlem ruská produkce případně vozidla do australského buše nebo Afriky.

0/−1
8.12.2014 11:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.