- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uzasny stroj. Ted ho dotah soused tak se v tom s kamilem vrtaj
S takovým "omylem" musí být radost jezdit.
nejde ani tak o radost s tím jezdit, této radosti musí předcházet "radost za to zaplatit"....
Nikdy jsem nebyl zatizenej na BMW, ale rada 8 se mi tehdy libila.
Jaký omyl sakra? Kus naprosto nádherné automobilové techniky a to zejména co se motoru týče. A dneska? Před časem prošla zpráva, že do nově zrozeného osmičkového BMW budou montovat turbem přefukované tříhrnkové bubladlo ve stylu o něco vylepšeného HTP a na přední nápravy přidají elektromotory na výpomoc. A všichni nadšeně jásají, jak je to ekologické. Supersport a ekologie. To k sobě jde jak pedofil a dětský tábor. Kam se to proboha řítí Evropa pod vedením pošuků z chlorofylem místo mozku? Vaůůůůů.
Mě by jenom zajímalo, jestli člověk, který ty po.... tříválce vymyslel, aspoň jednou v životě viděl, jak vypadá klikovka.
Dvanactivalec je mrtvy. At zije jednovalec 50cm3 s quadroturbem o vykonu 300 koni.
Moc nevtipkujte.. aby jsme se ještě nedivili.. raději si koupim atmosferu, ať M60/M62 V8 nebo M70 V12.. prostě motorovou symfonii
K čemu když tam nesložím basu desítek z Lídla?
Mně se 850ka moc líbí a líbit bude. Právě proto, že se liší od ostatních aut.
Hezká fotka ukazující, že skoro s každým kupé BMW téměř zkrachovalo Ne, jsou tam i úspěšná auta, ale třeba 507 tu továrnu skoro položilo, nebo 3.0 CSL se taky skoro neprodávalo, protože přišla ropná krize.
i podle toho se pozná, že je to automobilka a nejen montovna aut. Fandím takovým, co se nebojí přijít s něčím jiným, neobvyklým, třeba až fanouškovským a přitom ví, že se jim to z prodeje nemůže zaplatit.