- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
třeba si lidé také konečně uvědomili, že věci pod zadním sklem se při nehodě katapultují přímo do posádky. Ale dodnes se najdou kandidáti na Darwinovu cenu, co vozí v interiéru auta i lyže či snowboard.
jj vejce za oknem a pak už jen řidič v klobouku
u nas parkovávalo auto, uz tehdy vrak a ten mel ten napis V ZABEHU rozstrihany a prilepeny jako V ZAHUBE
Já měl v rapidu na zadním platě takovej kobereček s velkým červeným nápisem škoda. Docela by mě zajímalo, kam přišel. Asi se vyhodil.
Nedávno jsem potkala auto, kde měl majitel za čelním skle tak do jedné třetiny výšky naskládané plyšáky...borec
nebyl to náklaďák či aspoň dodávka ?
Autoatlas jsem za oknem ve stodvacítce vozil taky, takový ten s kroužkovou vazbou. Jinak se tam odkládaly bundy apod., vajíčka ani klobou jsem tam nikdy neměl.
Chybí mi ještě mávající ručička na pérku
Snímek 9: Hlava psa nebyla na pružince, ale zavěšena háčkem na očku a měla malé protizávaží.
Tuhle módu dělat si z auta vetešnictví příliš nechápu apřevážení věcí za zadním platem mi nejde do hlavy tuplem. Jednak je to tamproblém uchytit tak, aby to ani při prudkém brzdění neskončilo na podlaze,event. na spolujezdci, jednak je z čehokoliv na prudkém sluníčku škvarek. Kdysipopulární umísťování repráků na plato to samé - čtyři vývody měla tehdy jen tanejlepší tuzexová autorádia či dokonce equalizery v ceně dvou až třechprůměrných platů - dnešní ekvivalent možná multimediální centrum Alpine se zesíkem.Normální autorádio mělo dva vývody, Tesla ještě koncem 80 let vyrábělakuriozity s jedním. No a každý myslící člověk umístí v takovém případěreproduktor či reproduktory co nejblíže k řidiči. Nevím o autě, kde to nejde -možná Maluch, ale tam je to jedno... Ale kdo si hraje, nezlobí
Tehdy se taky nejezdilo tak divoce jako dnes, kdy každý má největší pilno. Stará auta mají slabou akceleraci, ale taky hůře brzdí, takže se jezdilo opatrněji. Bylo méně aut, menší provoz, menší možnost nějaké kolize.