Diskuze

Citroën C5 CrossTourer: okouzlující plavba

Ze sportovních bot a bund v ulicích města padají módní policistky do mdlob. A přitom je u vyfešákovaných městosexuálů hitem SUV. Tedy auto, které se naparuje, jako by mělo šplhat na Mont Blanc. Přitom kdo chce vizáži přidat sportovní šmrnc, nemusí rovnou na pásek věšet cepín. Stačí jen pár doplňků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Škoda té poruchovosti. Pak už to kouzlení není tak třpytivé.

0 0
možnosti
MK

Pohodlnější auto v dané třídě těžko najdete. Největší problém je přesednout po jeho dojetí do jiného. Ve všech ostatních máte pocit že jedete na trakaři. Vím o čem mluvím. Jedno mám.

4 0
možnosti
MK

jen blazen koupi takhle velke auto s 1.6 hdi.

0 0
možnosti
KF

K83a89r60e53l 96F86a96i17t

3. 7. 2014 6:57

Vypadá super. Mám starší model a už delší dobu pokukuji po nové C5. To auto nemá chybu, neznám pohodlnější a prostornější auto.

0 0
možnosti
PK
JM
PS

Starší Civic s řadící pákou nahoře má úložný prostor klidně na 2 takový láhve uprostřed auta. Ideální:) Ale proto jsem si ho nevybral, mě si líbil motor a sedačky

0 0
možnosti
DR

Šaltpáka na místě rádia na mě působila takovým dodávkovým dojmem. Proti Civicu ale nic.

0 0
možnosti
PV

P31e94t68r 69V27a64z66a77č

2. 7. 2014 13:51

Pánové, jen přidejte, ještě více hanoby na Citroen. Ať si jej pak nikdo nekoupí, alespoň bude pro nás levnější;-) Nikomu nic nikdy nevnucuji, jednomu se líbí holky a jinému vdolky. Citroenů jsem měl poměrně dost a stále i v rodině máme. Nebyly nikdy nové, ale je třeba vybírat, ale to ostatně platí u všech ojetin. BX-ko, nádherný měkký kočárek, bez koroze, bez závad, interier luxusní mikroplyš, stále jako nový. Xantia Break Hdi slouží dceři 15-tý rok, stále jen spotřební materiál (tedy pardon, jednou tlaková trubkohadice praskla), velký, velmi pohodlný a i úsporný kočár (kdo chce závodit, nechť se natřásá v něčem jiném). Další Xantia Hdi, nedávno koupená za 15tis, šlape též jako hodinky. A hydra ? Stačí jednou za 2 roky dofouknout koule za 600,- a zas je pérování jako nové. Má C5 2005 Hdi Exclusive v plné výbavě včetně navigace, el. sedaček slouží bez jediného problému dodnes. Takže bych si určitě zde popsanou současnou C5 opět koupil, dle slov znalých je to poslední bytelný a poctivý citroen (ostatní již víceprvkovou př. nápravu opustili??), nakonec uvidíme, zda nástupce bude stejně poctivý Citroen.

10 0
možnosti
MF

přesně tak :-)

já mám zase Xsaru a řeším jen standardní údržbu a to s nalítanými cca 300,000km, s 2,0HDi spotřeba max 6 litrů, ale spíš méně

2 0
možnosti
DH

Střídám C5, oktávii, Hondu CRV. Každé auto má něco do sebe. Ale napsat, že C5 je dobrá do zatáčky je nesmysl. Ideální je na dlouhou dálniční jízdu. Ale nikdy ne na hory. A největší omyl v C5 jsou sedadla. Ať jsem vezl kohokoliv, po půl hodině měli všichni křeče v okolí beder a kolen. Velmi špatná sedadla. Takže nakonec není ani vhodný na tu dlouhou dálniční jízdu.

2 7
možnosti
JN

No vidíte, já si C5 na dálkové přesuny nemůžu vynachválit. Jediný lepší, v čem jsem zatím jel, byl Mercedes E-Klasse.

4 0
možnosti
OU
MO

M12a25r49e95k 49O13p

2. 7. 2014 12:20

nejhorší věc, z hlediska bezpečnosti, co můžete udělat!!!!

1 4
možnosti
Foto

Mě jen fascinuje, jak v každé recenzi všichni nezapomenou podotknout, že na volantu je moc tlačítek a že ovládání je složité. Pokud někdo nemá dostatek intelektuálního potenciálu k tomu, aby pochopil, k čemu je 5 tlačítek na ovládání hudby (hlasitost, předchozí/další skladba, pauza), 3 tlačítka na tempomat a jedno na přijímání hovorů přes bluetooth handsfree, tak stejně nemá za volantem co dělat.

7 4
možnosti
MH

Tak tady si dovolim kapku oponovat. 

a) Na volantu je opravdu pretlacitkovano, ale je to otazka vkusu a preferneci. Osobne mam radsi ovladani radia pod volantem.

b) co ma spolecneho nechut k cca 15 tlacitkum a dvoum otocnym volicum na volantu s tim, zda mam, ci nemam co delat za volantem - tomu uz zcela nerozumim... Ale asi jsem ten intelektualne slabsi jedinec. ;)

5 0
možnosti